Četvrtak, 06. 02. 2025. | 09:00 - 15:00
Mario Pintar
Hotel Sheraton
Kneza Borne 2, Zagreb
Maksimalan broj sudionika
Kotizacija
Original price was: 280,00 €.240,00 €Current price is: 240,00 €.
+ PDV
Popust na rane prijave i uplate do 31.12.2024.
Digitalni marketing je širok pojam, a predstavlja korištenje digitalnih kanala kao što su web stranice, tražilice, društvene mreže, blog, email marketing i druge za promoviranje proizvoda ili usluga na Internetu.
Omogućuje tvrtkama, ustanovama, organizacijama i drugim pravnim i fizičkim osobama da dosegnu svoju ciljanu publiku na učinkovit i direktan način koji ne bi bio moguć tradicionalnim kanalima poput TV i radio reklama, jumbo plakata ili oglasa u novinama.
Najveća prednost digitalnog marketinga u odnosu na tradicionalni marketing je mjerljivost tj. mogućnost praćenja uspješnosti kampanja i aktivnosti koje se provode preko digitalnih kanala.
Osim toga, njegove prednosti su brzina, niži troškovi, interaktivnost i bolji povrat uložene investicije (ROI). Kako bi iskoristili sve te prednosti, važno je postaviti dobru strategiju i izabrati one kanale i alate koji su za određenu tvrtku ili obrt najbolji.
Seminar je podijeljen u 5 tematskih cjelina:
Web stranica trebala bi biti centralno mjesto digitalnog marketinga. Dakle, ona je u "centru pažnje", a sve ostale aktivnosti usmjerene su prema njoj. Social media marketing (društvene mreže), content marketing (blog, video, infografike, ebook, ...), Google AdWords, email marketing (newsletter) kao i ostali kanali promocije moraju biti usmjereni na web kao centralno mjesto vaše online promocije.
Prilikom izrade web stranice ili redizajna postojeće, više je koraka od ideje do realizacije, ali neke od tih koraka možete odraditi i paralelno. Registracija domene, izbor web hosting providera, plan za izradu ili redizajn, sama izrada weba, održavanje/ažuriranje weba, promocija… Za sve te korake treba se dobro pripremiti i izabrati najbolje platforme i rješenja.
U vremenu u kojem živimo, gdje je gotovo sve postalo digitalno, zanimanja vezana za digitalni marketing su traženija, a opis poslova i odgovornosti sve zahtjevniji. Ljudi koji se bave tim područjem marketinga trebaju imati puno više znanja, od toga kako funkcionira web hosting i email, kako izabrati naziv domene i gdje domenu registrirati, koju platformu koristiti za izradu web stranice, itd.
Uz sve to, traži se poznavanje digitalnih medija, priprema i optimizacija sadržaja za web (SEO), poznavanje Google Analyticsa, Google i Facebook oglašavanja, stvaranje digitalnog sadržaja (engl. copywriting) te načina njegove promocije, izrada newsletter kampanja i još puno toga.
Svrha ovog seminara je dati odgovore na pitanja – kako definirati digitalnu strategiju, kako se pripremiti za izradu ili redizajn web stranice, kako izabrati domenu i hosting za web, preko kojih kanala raditi promociju web stranice ili web trgovine, kakav sadržaj stvarati i gdje ga promovirati, kako pisati blog članke, kako funkcionira email newsletter, koji su elementi email newslettera, zašto i kada ga slati, koje su njegove prednosti, koju statistiku pratiti, itd.
Namjena
Seminar je namijenjen direktorima i voditeljima marketinga, brand managerima, direktorima i voditeljima prodaje, vlasnicima tvrtki i obrta, ravnateljima javnih ustanova te drugim osobama koje na bilo koji način u komunikaciji sa svojim klijentima/korisnicima/kupcima/poslovnim partnerima koriste web stranicu/trgovinu/blog, društvene mreže, newsletter kao kanale razmjene informacija te online promociju sadržaja kojeg stvaraju.
Način realizacije
Predavanje s PP prezentacijom, vježbe u grupi, analiza primjera iz prakse (tvrtke iz kojih dolaze sudionici seminara), pitanja i odgovori u bilo koje vrijeme održavanja seminara.
Mario Pintar
Mario Pintar, marketing manager u tvrtki Micro-Link, svoje je Internet putovanje započeo prije više od 25 godina. Iskustvo u području marketinga, web dizajna, digitalnog marketinga i web tehnologija dodatno gradi kao glavni i odgovorni urednik web stranica Podravke te kao direktor/voditelj marketinga u tvrtkama Segrad, Avalon, Hangar 18, Pro-Ping Telekom i Micro-Link. U Podravki sudjeluje u izradi jednog od prvih newslettera na ovim prostorima. U svojoj karijeri radio je na više od 100 web projekata. Zanimaju ga nove tehnologije, marketing, društvene mreže, online alati i sport. Više od 10 godina piše blog članke i drži predavanja iz područja digitalnog marketinga.