poslovne edukacije

Mapiranje korisničkog putovanja (Customer Journey Mapping)

Četvrtak, 05. 12. 2024. | 09:0015:00

Mirela Saračević Trogrlić 

Hotel Sheraton

Kneza Borne 2, Zagreb

Maksimalan broj sudionika

16

Kotizacija

264,00 

+ PDV

Prijavi se na seminar

Kako od dobrog napraviti nezaboravno iskustvo i osvojiti srca korisnika? Naučite kako mapirati korisničko putovanje i otkrijte načine kako unaprijediti vaše poslovanje. Ne čekajte priliku, stvorite je!

Ova edukacija pružit će vam konkretne alate za unapređenje korisničkog iskustva i poboljšanje poslovnih procesa.

Kome je edukacija namijenjena

Edukacija je namijenjena zaposlenicima iz marketinga, prodaje, korisničke podrške, dizajna i razvoja proizvoda i usluga.

Ciljevi edukacije

Razumjeti koncept i ciljeve mapiranja korisničkog puta. Iskustveno na praktičnom primjeru prolazimo cijeli proces pripreme, mapiranja, analize, zaključaka i izrade akcijskog plana baziranog na rezultatima mapiranja.

Polaznici će ovladati tehnikama i alatima za učinkovitu primjenu mape korisničkog putovanja (CJM) u svom radnom okruženju.

Sadržaj edukacije

  • Mapiranje korisničkog putovanja CJM i njegova važnost za korisničko iskustvo
  • Postavljanje ciljeva mapiranja i kreiranje i razumijevanje korisničkih persona
  • Definiranje ključnih točaka kontakta i kanala komunikacije.
  • Prepoznavanje i prioritizacija problema te prilika za poboljšanje.
  • Razvoj akcijskih planova koji će unaprijediti korisničko iskustvo i poslovne procese te praćenje njihove implementacije.

PREDAVAČ: Mirela Saračević Trogrlić

mirela saračević trogrlić

Mirela Saračević Trogrlić

Mirela Saračević Trogrlić poslovna je konzultantica s bogatim korporativnim iskustvom i ekspertizom u području customer experience-a, marketinga, digitalne transformacije i projektnog managementa. Više od dvadeset godina provela je u međunarodnim korporacijama, u nekoliko različitih industrija – investicijsko bankarstvo, mediji i telekomunikacije. Ima veliko iskustvo u vođenju i upravljanju projektima na lokalnoj i međunarodnoj razini. U zadnjih deset godina područje djelovanja je experience design kroz inovativnost, transformaciju i svjesno djelovanje usklađeno s vrijednostima i svrhom. U svom radu koristi brojne alate i metode kreativnog razmišljanja i inovativnih pristupa. Voli kombinirati znanja iz različitih oblasti – dizajna, psihologije, antropologije, bihevioralne ekonomije. Velika je zagovornica dizajna usmjerenog na krajnjeg korisnika. Bavim se poslovnim savjetovanjem i treninzima u području CX, EX, UX, poslovne strategije i projektnog managementa. Također radi kao trener i facilitator Design Thinking metodologije. Certificirani je Scrum Master, Executive Coach (AoEC), NLP i POY praktičar.

Broj sudionika/prijava