Poslovne edukacije i seminari u najavi
Pregovori u nabavi
Moderno pregovaranje u nabavi je spoj strategije, ciljeva i jasne komunikacije.
"Uradi sam" digitalni marketing
Radionica "Uradi sam" digitalni marketing osmišljena je kao praktičan i edukativan program koji omogućuje sudionicima da preuzmu kontrolu nad svojim marketingom.
Key Account Management (KAM)
Key Account Management (KAM) je strateški pristup poslovanju koji se fokusira na upravljanje odnosima s najvažnijim kupcima ili klijentima kompanije.
Kako stvoriti i voditi kreativne timove
Je li vaš tim zatrpan rutinskim zadacima dok se kreativne ideje gube u svakodnevnoj gužvi?
Upravljanje prigovorima
Trening će pomoći boljem razumijevanju prigovora i njegovih uzroka, prevencije i rješavanja.
Verbalna samoobrana i postavljanje granica u poslovnom okruženju
Verbalna samoobrana i postavljanje granica u poslu - poslovna edukacija. Prepoznavanje prikrivene agresije ili manipulacije. Kako dati osobi do znanja da je prešla granice?
Bolovanja - privremena nesposobnost za rad
Stručni seminar posvećen bolovanjima (privremene nesposobnosti za rad), obračunu naknada i praktičnim primjerima iz prakse.
EU direktiva o transparentnosti plaća – kako se uskladiti
Do lipnja 2026. godine Hrvatska mora uskladiti svoje zakone s EU direktivom o transparentnosti plaća.
Leadership - vođenje i razvoj zaposlenika
Kako se ponašaju lideri, je li to atribut rezerviran samo za one koji su za to rođeni ili je leadership vještina kao i svaka druga koja se uči.
Optimizacija nabave
Kako povećati učinkovitost, efikasno uskladiti procese i ciljeve, definirati ključne točke kao proces poboljšanja?
Upravljanje prodajom
Poboljšanje procesa upravljanja prodajom najkritičniji je korak za povećanje zadovoljstva članova prodajnog tima, učinkovitosti i rastući prihod tvrtke.
Korištenje AI alata u pripremi EU projekata
Ova edukacija je osmišljena kako bi sudionicima omogućila razumijevanje i pravilnu primjenu LLM-ova u pripremi projektnih prijedloga.
Odnosi s klijentima u prodaji i upravljanje reklamacijama
Odnosi s klijentima u prodaji i upravljanje reklamacijama - Jedan od ključeva uspjeha je prilagodba komunikacije različitim tipovima klijenata.
Email marketing u praksi - kako kreirati najbolje newslettere
Newsletter je jedan od najučinkovitijih kanala prodaje s najvišom stopom konverzije
Specijalist interne komunikacije
Na edukaciji Specijalist interne komunikacije osvijestit ćete važnost i značaj interne komunikacije u sve kompleksnijem okruženju.
Organizacijska kultura
Na edukaciji osvijestit ćete značenje i utjecaj organizacijske kulture na poslovanje.