poslovne edukacije

Poslovno pregovaranje

Utorak, 18. 02. 2025. | 09:0015:00

Snježana Kupres 

Hotel Sheraton

Kneza Borne 2, Zagreb

Maksimalan broj sudionika

16

Kotizacija

Original price was: 280,00 €.Current price is: 240,00 €.

+ PDV

Prijavi se na seminar

Popust na rane prijave i uplate do 31.12.2024.

Pregovarački proces sastoji se od dvije faze: faze pripreme i samog pregovaračkog razgovora. Dobra priprema gotovo je pola pregovaračkog procesa.

Na seminaru ćemo govorit o tome kako se pripremiti za pregovore te kako voditi pregovore.

Priprema uključuje definiranje jasnog cilja što pregovaranjem želimo postići,postavljanje najniže granice u pregovorima “ Bootom line” te razvijanje alternative ( BATNA) koja je odgovor na pitanje “ Što ako pregovori ne uspiju? Koja nam je ajlternativa? Vaša pregovaračka pozicija ovisi i ovašoj BATNA-i( The best alternative to negotiated agreement)

Često se spominju win/win pregovori u kojoj obje strane dobivaju - je li to moguće i kako ?

Win/ win pregovaranje temelji se na suradnji. Kako potaknuti  drugu stranju na suradnju ?

Osnovni koraci pregovaranja temeljenog na suradnji je pregovaranje u kojem odvajamo osobu od problema, fokusirani smo na interese, iznalazimo opcije i postavljajmo jasne kriterije i standarde.

Početak pregovaračkog procesa određuje često i smjer pregovora. Emocije i mentalne barijere pregovarača mogu pregovaranje odvesti u neželjenom smjeru i često su barijera uspješnog pregovaranja.

Taktike ponašanja u pregovorima ovise i o tome tko je na suprotnoj strani. Vješt pregovarač je ujedno i izvrstan komunikator koji se koristi jezikom utjecaja. Svaka taktika se sastoji od pitanja i vođenja razgovora u smjeru postizanja rješenja bez obzira radi i se o pregovaranju o cijeni, uvjetima, davanju ustupaka i slično.

Teme:

  1. Određivanje ciljeva pregovora
  2. Priprema - Bottom line, BATNA,
  3. Distributivno & Integrativno pregovranje
  4. Koraci i taktike pregovaranja

Seminar je namijenjen svima koji žele ojačati svoje pregovaračke vještine.

PREDAVAČ: Snježana Kupres

snježana kupres

Snježana Kupres

Snježana Kupres, NLP i prodajni trener, medijator. Svoje 25-ogodišnje prodajno iskustvo, od čega 19 na izvršnim pozicijama, i 10-ogodišnje iskustvo u podučavanju odraslih stjecala je u Zagrebu, Kuala Lumpuru, Singapuru, Londonu i Ženevi. Nakon rada za Malaysia Airlines i Tal Aviation Group u segmentima prodaje i marketinga, počinje podučavati i obrazuje se za Sales Excellence u Londonu, NLP certificiranog trenera te izmiritelja pri Hrvatskoj udruzi za mirenje. Priprema i izvodi edukacije iz područja: prodaje, pregovaranja, komunikacijskih vještina, vještina prezentiranja, socijalnih kompetencija, BMC ( Business Model Canvas), NLP praktičarski program, Growth Mindset program, Go to market strategy program.

Broj sudionika/prijava