poslovne edukacije

Komunikacija i davanje povratne informacije

Četvrtak, 11. 04. 2024. | 09:0015:00

Snježana Kupres 

Hotel Sheraton

Kneza Borne 2, Zagreb

Maksimalan broj sudionika

16

Kotizacija

260,00 

+ PDV

Prijavi se na seminar

Ako ste se našli u situacijama u kojima je ono što ste mislili da ste rekli i ono što je osoba shvatila bilo potpuno različito onda je ovo tema za vas.

Sposobnost da razumijete ljude i da oni razumiju vas u velikoj mjeri ovisi o riječima koje koristite. Kvalitetno komunicirati znači koristiti jezik i birati riječi koje za sugovornika imaju određeno značenje te postavljati ona pitanja kojima ćete otkriti značenje onoga što osoba govori.

Da bismo izbjegli nesporazume u komunikaciji krećemo od pretpostavke da ljudi razmišljaju različito od nas i mi ne možemo znati što osoba točno misli kada nešto govori.

To su samo naše interpretacije iskustva koje smo čuli, a ne iskustvo koje je nam osoba zaista željela prenijeti.

Na ovom seminaru o komunikacijskim vještinama govorit ćemo o sljedećim temama:

  • Kako jasno izraziti vlastita očekivanja s ciljem postizanja jasne i otvorene komunikacije
  • Koja pitanja postavljati da bismo razjasnili značenje onoga što nam osoba govori, izbjegli podrazumijevanje i poboljšali kvalitetu komunikacije
  • Što je to asertivna komunikacija, kako asertivno komunicirati i koje su najčešće prepreke zbog kojih ne komuniciramo asertivno
  • Verbalna, neverbalna i para verbalna komunikacija i njen utjecaj na prihvaćanje poruke
  • Zašto se ne usuđujemo dati povratnu informaciju ili ako je upućujemo često je nejasna, puna emocija i neadekvatno izrečena
  • Kako dati povratnu informaciju i pri tome zadržati ili poboljšati odnose te potaknuti osobu na promjenu u razmišljanju i ponašanju
  • Kako prepoznati manipulaciju u komunikaciji

Seminar je namijenjen svima koji streme učinkovitoj, jasnoj i otvorenoj komunikaciji, te koje žele poboljšati svoje komunikacijske vještine.

PREDAVAČ: Snježana Kupres

kupres

Snježana Kupres

Snježana Kupres, NLP i prodajni trener, medijator. Svoje 25-ogodišnje prodajno iskustvo, od čega 19 na izvršnim pozicijama, i 10-ogodišnje iskustvo u podučavanju odraslih stjecala je u Zagrebu, Kuala Lumpuru, Singapuru, Londonu i Ženevi. Nakon rada za Malaysia Airlines i Tal Aviation Group u segmentima prodaje i marketinga, počinje podučavati i obrazuje se za Sales Excellence u Londonu, NLP certificiranog trenera te izmiritelja pri Hrvatskoj udruzi za mirenje. Priprema i izvodi edukacije iz područja: prodaje, pregovaranja, komunikacijskih vještina, vještina prezentiranja, socijalnih kompetencija, BMC ( Business Model Canvas), NLP praktičarski program, Growth Mindset program, Go to market strategy program.

Broj sudionika/prijava