poslovne edukacije

KPI Masterclass: Ključni pokazatelji za strateške odluke i rast

Četvrtak, 30. 01. 2025. | 09:0015:00

Sanja Trbojević Montina 

Hotel Sheraton

Kneza Borne 2, Zagreb

Maksimalan broj sudionika

16

Kotizacija

Original price was: 280,00 €.Current price is: 240,00 €.

+ PDV

Prijavi se na seminar

Popust na rane prijave i uplate do 31.12.2024.

KPI (ključni pokazatelji uspjeha) omogućuju vam da jasno prepoznate snagu i slabosti svojih procesa, od marketinga i prodaje do operativnih aktivnosti.
Na ovoj radionici naučit ćete:
- kako postaviti prave KPI-je za svoje poslovanje,
- kako ih pravilno mjeriti i analizirati te
- kako ih koristiti za donošenje strateških i taktičkih odluka koje vode rastu i učinkovitosti.

Ova znanja su ključna za svakog lidera koji želi optimizirati resurse, povećati profitabilnost i ostvariti dugoročnu konkurentsku prednost.
Radionica će biti dinamična i zanimljiva jer nudi bogatstvo primjera iz stvarnog poslovanja – uspješnih priča, ali i grešaka koje su bile ključne lekcije za napredak.
Polaznici će moći vidjeti kako se KPI implementiraju u različitim situacijama i dobiti konkretne uvide koji se mogu odmah primijeniti u njihovim tvrtkama.
Također, imat će priliku sudjelovati u praktičnim zadacima i radionicama, što će im omogućiti da steknu nova znanja kroz stvarne izazove i pronađu načine kako ih uspješno riješiti u svojoj praksi.

Ishod seminara – nakon seminara moći ćete:

1. Razumijeti što su ključni pokazatelji uspješnosti (KPI) i zašto su važni za strateško upravljanje.
2. Definirati i odabirti relevantne KPI-ja za različite poslovne procese.
3. Znati kako analizirati KPI kako bi se identificirala uska grla i prilike za poboljšanje.
4. Znati razlikovati KPI-jeve za marketing, prodaju, proizvod, i korisničku podršku.
5. Sigurno koristiti KPI-ja za donošenje odluka temeljenih na podacima.
6. Identificirati grešake u mjerenju KPI-ja i uvođenju korektivnih mjera.
7. Primjeniti KPI-ja za optimizaciju online prodaje i korisničkog iskustva.
8. Razviti vještina interpretacije podataka za motivaciju timova i povećanje produktivnosti.
9. Implementirati alate za kontinuirano praćenje i poboljšavanje KPI-ja u vlastitoj organizaciji.

Tko je idealan polaznik:

Idealni polaznici ovakve radionice su srednji i visoki menadžment te voditelji timova i odjela, uključujući voditelje marketinga, prodaje, web shopa, proizvoda i korisničke podrške. Najviše koristi imat će oni koji žele unaprijediti poslovne rezultate korištenjem ključnih pokazatelja uspješnosti (KPI) za donošenje strateških odluka. Također, seminar je koristan za poduzetnike, analitičare i projektne menadžere koji žele identificirati uska grla, optimizirati procese i povećati produktivnost u svojim organizacijama putem podataka i praktičnih rješenja.

Način realizacije seminara

Ova cjelodnevna radionica održat će se uživo, pružajući dinamično i interaktivno iskustvo za sve polaznike. Program uključuje predavanje popraćeno sa power point prezentacijom slučajeva iz stvarne prakse, te intenzivne praktične vježbe.
Kako bi mogli aktivno sudjelovati u praktičnim zadacima, mole se da ponesu svoje laptope. Radionica je dizajnirana da sudionicima pruži alate za primjenu naučenog odmah u svojim organizacijama.

PREDAVAČ: Sanja Trbojević Montina

Sanja Trbojević Montina

Sanja Trbojević Montina je iskusna stručnjakinja s više od 20 godina rada u digitalnom marketingu, e-commerceu i strateškom savjetovanju. Započela je digitalnu karijeru u adriatica.netu kao marketing specijalist, upravljajući digitalnim kanalima poput Googlea, affiliate programa, display oglašavanja i newslettera za područije cijele Europe. Kao voditeljica marketinga adriatica.net-a , predvodila je međunarodni tim, radila na optimizaciji korisničkog iskustva na webshopu te upravljala PR-om. U Degordianu je kao product manager stekla uvid u agencijski rad kroz rad na projektima razvoja web stranica i aplikacija. U Agrokoru je vodila digitalizaciju marketinga a za brendove Poliklinika Aviva, Belje, Ledo, Frikom, Zvijezda, Dijamant, Konzum, Atlas. Kao voditelj digitalnog odjela u L’Oréalu za regiju Adria Balkan, radila je s globalnim brendovima Vichy, La Roche Posay, Maybeline, Garnier, Mixa. Tu je stekla uvid u digitalni rad svjetskih brandova, te se istaknula povećanjem online prodaje u farmaceutskom kanalu prodaje regije Adria Balkan, kao i najbolji rezultati za SEO optimiziju weba među svim Europskim zemljama. Sanja Trbojević Montina vrijedan je član digitalne zajednice jer svoje opsežno znanje nesebično prenosi na nove generacije, čime aktivno doprinosi jačanju kvalitete digitalnog sektora u Hrvatskoj. Kroz predavanja na institucijama poput Algebre i VERN-a, nekoliko generacija studenata imalo je priliku učiti od nje, a mnogi nastavljaju obrazovanje temeljeći se na njezinim nastavnim materijalima. Time značajno doprinosi razvoju obrazovanja i pripremi novih talentiranih digitalaca. General Assembly prepoznao je Sanjino znanje i svrstao ga među 10% najboljih stručnjaka u Europi, čime je potvrđena njezina stručnost i visoka pozicija u digitalnoj industriji. Ovo priznanje potvrđuje njezinu posvećenost stalnom učenju i primjeni inovativnih pristupa, a također ukazuje na njezinu sposobnost da bude lider u transformaciji digitalnog marketinga i poslovnih strategija.

Broj sudionika/prijava