Poslovne edukacije i seminari u najavi
Coaching za menadžere
Coaching pomaže osobi da aktivno koristi sve svoje potencijale kako bi ostvarila svoj maksimum. Cilj coachinga je da osoba sama pronađe odgovor na neko pitanje i rješenje određenog problema.
Dizajn korisničkog iskustva
86% kupaca spremno je platiti više za bolje korisničko iskustvo.
Jednostavna nabava
Planiranje u sustavu nabave i Proračun, opće upravljanje i ustrojstvo nabave kod naručitelja, priprema i provedba postupka jednostavne nabave, statistička izvješća o javnoj nabavi.
Poslovno pregovaranje
Seminar Poslovno pregovaranje je namijenjen svima koji žele unaprijediti pregovaračke vještine, unaprijediti poslovanje, unaprijediti suradnju. Ujedno, osvijestiti vlastite pregovaračke snage, te otvoriti prostor novim prilikama.
Leadership - vođenje i razvoj zaposlenika
Kako se ponašaju lideri, je li to atribut rezerviran samo za one koji su za to rođeni ili je leadership vještina kao i svaka druga koja se uči.
Izrada poslovnog plana
Izrada poslovnog plana, svrha i vrsta plana, razrada pojedinih elemenata poslovnog plana, ekonomsko-financijska analiza, ocjena poslovnog plana.
Organizacijska kultura
Na edukaciji osvijestit ćete značenje i utjecaj organizacijske kulture na poslovanje.
Upravljanje vremenom i kriznim situacijama
U vremenu brzih i nepredvidivih promjena sve česšće su situacije gdje vas pritišće veliki broj zadataka
Primjena FIDIC ugovora
FIDIC Opći uvjeti ugovora trenutno su najčešći prihvaćeni međunarodni standard ugovaranja za građevinske i inženjerske radove koji se koristi u Hrvatskoj.
Javna nabava u okviru EU fondova i provjera od strane posredničkih tijela
Javna nabava u okviru EU fondova - Priprema postupka i dokumentacija o nabavi, pregled i ocjena, izvršenje ugovora. Seminari iz javne nabave odobreni su od strane Ministarstva gospodarstva.
Upravljanje prigovorima
Trening će pomoći boljem razumijevanju prigovora i njegovih uzroka, prevencije i rješavanja.
"Uradi sam" digitalni marketing
Radionica "Uradi sam" digitalni marketing osmišljena je kao praktičan i edukativan program koji omogućuje sudionicima da preuzmu kontrolu nad svojim marketingom.
Upravljanje konfliktima i emocijama
Upravljanje konfliktima je vještina koja je jednako važna u poslovnom i privatnom životu.
Korištenje AI alata u pripremi EU projekata
Ova edukacija je osmišljena kako bi sudionicima omogućila razumijevanje i pravilnu primjenu LLM-ova u pripremi projektnih prijedloga.
Stres i burnout
Burnout je jedan od najvećih izazova modernog društva, ne samo zdravstveni nego i financijski, korporativni i obiteljski.
Google Analytics 4: klik po klik, tag po tag
Od 01. srpnja 2023. godine podaci o posjećenosti web stranice više se ne vide u „starom“ sučelju, ali su dostupni u novom analitičkom proizvodu - Google Analytics 4.
Analiza financijskih izvještaja
Analiza financijskih izvještaja - koje alate i tehnike koristiti.
KPI Masterclass: Ključni pokazatelji za strateške odluke i rast
KPI (ključni pokazatelji uspjeha) omogućuju vam da jasno prepoznate snagu i slabosti svojih procesa, od marketinga i prodaje do operativnih aktivnosti.
Vođenje prodajnog tima
Poboljšanje procesa upravljanja prodajom najkritičniji je korak za povećanje zadovoljstva članova prodajnog tima, učinkovitosti i rastući prihod tvrtke.
Google Analytics 4 za one koji znaju više: od podešavanja do strategije
Napredni Google Analytics koristi samo 20% korisnika. Otkrijte “skrivene” mogućnosti koje će vam pomoći da budete bolji od konkurencije.
Bolovanja - privremena nesposobnost za rad
Stručni seminar posvećen bolovanjima (privremene nesposobnosti za rad), obračunu naknada i praktičnim primjerima iz prakse.
Email marketing u praksi - kako kreirati najbolje newslettere
Newsletter je jedan od najučinkovitijih kanala prodaje s najvišom stopom konverzije
Financije za nefinancijaše
Edukacija financije za nefinancijaše na koncizan i pragmatičan način približava elementarne koncepte iz analize financijskih izvješća.
Specijalist interne komunikacije
Na edukaciji Specijalist interne komunikacije osvijestit ćete važnost i značaj interne komunikacije u sve kompleksnijem okruženju.
Međuljudski odnosi u oganizaciji
Loši međuljudski odnosi u organizaciji imaju vrlo mjerljiv financijski učinak na organizaciju. Jeste li znali da loši međuljudski odnosi u organizaciji donose više štete od loših poslovnih odluka?
Specijalist za obračun plaća i kadrovsku administraciju
Obračun plaća i naknada plaća te pravila oporezivanja dohotka od nesamostalnog rada smatraju se jednim od najkompleksnijih područja rada u računovodstvu i financijama.
Call centar: od običnog do odličnog
Korisničko iskustvo na prvom mjestu: Uspješne strategije za Call centre - kako stvoriti vrhunsko korisničko iskustvo!
Komunikacija s teškim i zahtjevnim klijentima
Edukacija će vam pomoći suočiti se s teškim klijentom, naučiti vas kako upravljati svojim reakcijama... Kako uspostaviti kvalitetan odnos u komunikaciji s teškim i zahtjevnim klijentima?