Poslovne edukacije i seminari u najavi

Coaching za menadžere
13. 03. 2025.

Coaching za menadžere

Coaching pomaže osobi da aktivno koristi sve svoje potencijale kako bi ostvarila svoj maksimum. Cilj coachinga je da osoba sama pronađe odgovor na neko pitanje i rješenje određenog problema.

Više o edukaciji
dizajn korisničkog iskustva
13. 03. 2025.

Dizajn korisničkog iskustva

86% kupaca spremno je platiti više za bolje korisničko iskustvo.

Više o edukaciji
jednostavna nabava
13. 03. 2025.

Jednostavna nabava

Planiranje u sustavu nabave i Proračun, opće upravljanje i ustrojstvo nabave kod naručitelja, priprema i provedba postupka jednostavne nabave, statistička izvješća o javnoj nabavi.

Više o edukaciji
poslovno pregovaranje
18. 03. 2025.

Poslovno pregovaranje

Seminar Poslovno pregovaranje je namijenjen svima koji žele unaprijediti pregovaračke vještine, unaprijediti  poslovanje, unaprijediti suradnju. Ujedno, osvijestiti vlastite pregovaračke snage, te otvoriti prostor novim prilikama.

Više o edukaciji
leadership
20. 03. 2025.

Leadership - vođenje i razvoj zaposlenika

Kako se ponašaju lideri, je li to atribut rezerviran samo za one koji su za to rođeni ili je leadership vještina kao i svaka druga koja se uči.

Više o edukaciji
izrada poslovnog plana
20. 03. 2025.

Izrada poslovnog plana

Izrada poslovnog plana, svrha i vrsta plana, razrada pojedinih elemenata poslovnog plana, ekonomsko-financijska analiza, ocjena poslovnog plana.

Više o edukaciji
organizacijska kultura
20. 03. 2025.
21. 03. 2025.

Organizacijska kultura

Na edukaciji osvijestit ćete značenje i utjecaj organizacijske kulture na poslovanje.

Više o edukaciji
upravljanje vremenom i kriznim situacijama
25. 03. 2025.

Upravljanje vremenom i kriznim situacijama

U vremenu brzih i nepredvidivih promjena sve česšće su situacije gdje vas pritišće veliki broj zadataka

Više o edukaciji
primjena fidic ugovora
25. 03. 2025.

Primjena FIDIC ugovora

FIDIC Opći uvjeti ugovora trenutno su najčešći prihvaćeni međunarodni standard ugovaranja za građevinske i inženjerske radove koji se koristi u Hrvatskoj.

Više o edukaciji
javna nabava u okviru eu fondova edukacija
26. 03. 2025.

Javna nabava u okviru EU fondova i provjera od strane posredničkih tijela

Javna nabava u okviru EU fondova - Priprema postupka i dokumentacija o nabavi, pregled i ocjena, izvršenje ugovora. Seminari iz javne nabave odobreni su od strane Ministarstva gospodarstva.

Više o edukaciji
upravljanje prigovorima
27. 03. 2025.

Upravljanje prigovorima

Trening će pomoći boljem razumijevanju prigovora i njegovih uzroka, prevencije i rješavanja.

Više o edukaciji
uradi sam digitalni marketing
27. 03. 2025.

"Uradi sam" digitalni marketing

Radionica "Uradi sam" digitalni marketing osmišljena je kao praktičan i edukativan program koji omogućuje sudionicima da preuzmu kontrolu nad svojim marketingom.

Više o edukaciji
upravljanje konfliktima i emocije u poslu
02. 04. 2025.

Upravljanje konfliktima i emocijama

Upravljanje konfliktima je vještina koja je jednako važna u poslovnom i privatnom životu.

Više o edukaciji
korištenje ai alata u pripremi eu projekata
03. 04. 2025.

Korištenje AI alata u pripremi EU projekata

Ova edukacija je osmišljena kako bi sudionicima omogućila razumijevanje i pravilnu primjenu LLM-ova u pripremi projektnih prijedloga.

Više o edukaciji
stres
03. 04. 2025.

Stres i burnout

Burnout je jedan od najvećih izazova modernog društva, ne samo zdravstveni nego i financijski, korporativni i obiteljski.

Više o edukaciji
google analytics 4
09. 04. 2025.

Google Analytics 4: klik po klik, tag po tag

Od 01. srpnja 2023. godine podaci o posjećenosti web stranice više se ne vide u „starom“ sučelju, ali su dostupni u novom analitičkom proizvodu - Google Analytics 4.

Više o edukaciji
analiza financijskih izvještaja
10. 04. 2025.

Analiza financijskih izvještaja

Analiza financijskih izvještaja - koje alate i tehnike koristiti.

Više o edukaciji
kpi
10. 04. 2025.

KPI Masterclass: Ključni pokazatelji za strateške odluke i rast

KPI (ključni pokazatelji uspjeha) omogućuju vam da jasno prepoznate snagu i slabosti svojih procesa, od marketinga i prodaje do operativnih aktivnosti.

Više o edukaciji
vođenje prodajnog tima
16. 04. 2025.

Vođenje prodajnog tima

Poboljšanje procesa upravljanja prodajom najkritičniji je korak za povećanje zadovoljstva članova prodajnog tima, učinkovitosti i rastući prihod tvrtke.

Više o edukaciji
google analytics 4
16. 04. 2025.

Google Analytics 4 za one koji znaju više: od podešavanja do strategije

Napredni Google Analytics koristi samo 20% korisnika. Otkrijte “skrivene” mogućnosti koje će vam pomoći da budete bolji od konkurencije.

Više o edukaciji
bolovanja
29. 04. 2025.

Bolovanja - privremena nesposobnost za rad

Stručni seminar posvećen bolovanjima (privremene nesposobnosti za rad), obračunu naknada i praktičnim primjerima iz prakse.

Više o edukaciji
email marketing
07. 05. 2025.

Email marketing u praksi - kako kreirati najbolje newslettere

Newsletter je jedan od najučinkovitijih kanala prodaje s najvišom stopom konverzije

Više o edukaciji
financije za nefinancijaše
08. 05. 2025.

Financije za nefinancijaše

Edukacija financije za nefinancijaše na koncizan i pragmatičan način približava elementarne koncepte iz analize financijskih izvješća.

Više o edukaciji
specijalist interne komunikacije
08. 05. 2025.
09. 05. 2025.

Specijalist interne komunikacije

Na edukaciji Specijalist interne komunikacije osvijestit ćete važnost i značaj interne komunikacije u sve kompleksnijem okruženju.

Više o edukaciji
međuljudski odnosi
20. 05. 2025.

Međuljudski odnosi u oganizaciji

Loši međuljudski odnosi u organizaciji imaju vrlo mjerljiv financijski učinak na organizaciju. Jeste li znali da loši međuljudski odnosi u organizaciji donose više štete od loših poslovnih odluka?

Više o edukaciji
obračun plaća
22. 05. 2025.
23. 05. 2025.

Specijalist za obračun plaća i kadrovsku administraciju

Obračun plaća i naknada plaća te pravila oporezivanja dohotka od nesamostalnog rada smatraju se jednim od najkompleksnijih područja rada u računovodstvu i financijama.

Više o edukaciji
call centar
22. 05. 2025.

Call centar: od običnog do odličnog

Korisničko iskustvo na prvom mjestu: Uspješne strategije za Call centre - kako stvoriti vrhunsko korisničko iskustvo!

Više o edukaciji
komunikacija s teškim i zahtjevnim suradnicima
04. 06. 2025.

Komunikacija s teškim i zahtjevnim klijentima

Edukacija će vam pomoći suočiti se s teškim klijentom, naučiti vas kako upravljati svojim reakcijama... Kako uspostaviti kvalitetan odnos u komunikaciji s teškim i zahtjevnim klijentima?

Više o edukaciji

Naši klijenti

VIŠE