poslovne edukacije

Employer branding - kreiranje snažnih i privlačnih organizacija

Četvrtak, 02. 07. 2020. |

 

Hotel Sheraton

Kneza Borne 2, Zagreb

Maksimalan broj sudionika

Kotizacija

+ PDV

Prijavi se na seminar

Employer branding - kreiranje snažnih i privlačnih organizacija

  • Što je to employer branding?
  • Radi li se tu o korištenju marketinških taktika i alata prilikom zapošljavanja i privlačenja zaposlenika?
  • Je li to izgradnja percepcije i imidža u očima potencijalnih i/ili trenutnih zaposlenika?
  • Može li se employer brand izmjeriti i testirati?
  • I zašto je employer branding sve bitniji u kreiranju uspješnih organizacija?
  • Kakvim organizacijama je potreban employer branding?

Ubrzani razvoj tehnologije utječe na sve aspekte rada i života – kako razmišljamo o poslu, kako radimo i gdje radimo. Kako međusobno komuniciramo i kako učimo. Koje tipove poslova radimo danas i koje ćemo raditi u budućnosti.

Danas se organizacije trude uvjeriti i privući ljude da rade upravo za njih i zato je važno iskustvo koje (potencijalni i trenutni) zaposlenici imaju s tvrtkom. Takva se okolina ne kreira samo besplatnim voćem, stolnim nogometom, olakšavanjem tempa rada i pojačanom eksternom komunikacijom već strategijama vezanim uz dobrobit zaposlenika, uključivanjem različitih grupa ljudi (diversity and inclusion), ugodnim radnim prostorom i najvažnije – novim stilom vođenja.

Ukratko, tvrtke se trebaju potruditi da kreiraju takvo mjesto za rad gdje ljudi žele doći svaki dan i na kojem mogu dati maksimalan doprinos ostvarenju ciljeva kompanije.

Iz tog razloga, učinkovit employer brand zahtijeva blisku suradnju između timova za ljudske resurse, marketinga i vodstva. Svi su oni posvećeni istim strateškim ciljevima. To uključuje razumijevanje načina na koji strategija brandiranja poslodavca podržava cjelokupnu organizacijsku strategiju i implikacije strategije branda poslodavca na HR, marketing i vodstvo. Čak i ako ne radite u velikim organizacijama, razumijevanje kakve ljude s kojim vještinama i znanjima trebate danas i u budućnosti i kako ćete ih privući i zadržati, temeljna je pretpostavka uspješnog poslovanja.

Ciljevi edukacije

  • U ovo radionici baviti ćemo se temom što je to employer branding, te kako se uklapa u ostale HR i marketinške aktivnosti tvrtke, kao i cjelokupnu strategiju tvrtke.
  • Kroz radionicu ćemo razraditi i prikazati faze i elemente employer branding strategije, te sagledati što on znači iz HR, a što iz marketinške perspektive.
  • U drugom dijelu radionice, radit ćemo na konkretnim izazovima iz vaše organizacije na temu employer brandinga, privlačenja zaposlenika, interne komunikacije i kulture, gdje ćete imati priliku učiti direktno od predavača i međusobno od polaznika.

Namjena edukacije Employer branding

Seminar je namijenjen svima koji direktno ili indirektno vode ljude i zaduženi su za procese pribavljanja, i/ili imaju velik izazov u privlačenju i zadržavanju zaposlenih i svjesni su da je za održivost kompanije potrebna promjena u načinu privlačenja i općenito vođenja ljudi. Posebno je korisna profesionalcima koji se bave unapređenjem i razvojem sustava upravljanja ljudskim resursima, te svima onima koji su direktno ili indirektno odgovorni za privlačenje i zadržavanje ljudi u organizacijama (voditeljima ili direktorima tvrtki). Također će koristiti i marketinškim i komunikacijskim profesionalcima koji imaju zadatak raditi na employer brandingu interno u kompaniji i na eksternim kampanjama.

PREDAVAČ: 



Broj sudionika/prijava