
Utorak, 28. 10. 2025. | 09:30 - 15:30
Snježana Kupres
Hotel Sheraton
Kneza Borne 2, Zagreb
Maksimalan broj sudionika
16
Kotizacija
280,00 €
+ PDV
U svakodnevnoj poslovnoj komunikaciji često se susrećemo sa zahtjevnim situacijama, različitim osobnostima i pritiscima koji mogu narušiti našu smirenost, samopouzdanje i profesionalne odnose. Ovaj seminar pruža alate i tehnike kako učinkovito postaviti granice, prepoznati manipulaciju i verbalnu agresiju, te zaštititi svoje dostojanstvo i profesionalni integritet bez narušavanja odnosa s drugima.
Sudionici će naučiti kako prepoznati vlastite emocije i reakcije, razumjeti ponašanje drugih, te odabrati adekvatan način komunikacije u situacijama koje izazivaju stres ili sukob. Fokus je na razvoju osobnih i socijalnih kompetencija koje su ključne za uspješno funkcioniranje u zahtjevnom poslovnom okruženju. Na seminaru ćemo:
Ključni benefiti za sudionike i organizaciju:
Pogledajte slične teme koje imamo na programu:
Međuljudski odnosi u organizaciji
Upravljanje konfliktima i emocijama
Komunikacija s teškim i zahtjevnim klijentima

Snježana Kupres
Snježana Kupres, NLP i prodajni trener, medijator. Svoje 25-ogodišnje prodajno iskustvo, od čega 19 na izvršnim pozicijama, i 10-ogodišnje iskustvo u podučavanju odraslih stjecala je u Zagrebu, Kuala Lumpuru, Singapuru, Londonu i Ženevi. Nakon rada za Malaysia Airlines i Tal Aviation Group u segmentima prodaje i marketinga, počinje podučavati i obrazuje se za Sales Excellence u Londonu, NLP certificiranog trenera te izmiritelja pri Hrvatskoj udruzi za mirenje. Priprema i izvodi edukacije iz područja: prodaje, pregovaranja, komunikacijskih vještina, vještina prezentiranja, socijalnih kompetencija, BMC ( Business Model Canvas), NLP praktičarski program, Growth Mindset program, Go to market strategy program.