poslovne edukacije

Verbalna samoobrana i postavljanje granica u poslovnom okruženju

Srijeda, 09. 07. 2025. | 09:0015:00

Snježana Kupres 

Hotel Sheraton

Kneza Borne 2, Zagreb

Maksimalan broj sudionika

16

Kotizacija

280,00 

+ PDV

Prijavi se na seminar

Verbalna samoobrana i postavljanje granica u poslovnom okruženju

  1. Kako ostati miran i samopouzdan u zahtjevnim situacijama
  2. Razumjeti svoje emocije i nositi se s njima
  3. Razumjeti što se događa u drugim ljudima
  4. Prepoznavanje prikrivene agresije ili manipulacije
  5. Kako dati osobi do znanja da je prešla granice

Postavljanje granica u poslu

  • Što je verbalna agresija, a što verbalna samoobrana? 
  • Osobne kompetencije - Kako se nosimo sa sobom?
  • Socijalne kompetencije - Kako se nosimo sa drugim ljudima u različitim situacijama

Posljedice nedostatka svijesti o osobnoj odgovornosti

  • Ugrožava se dostojanstvo sudionika u sukobima
  • Stvaraju se otpori
  • Dolazi do pada motivacije
  • Kukamo i žalimo se, a nadređenima delegiramo osobnu odgovornost za vlastitu dobrobit.
  • Ne zastupamo sebe, ne predlažemo, ne izlažemo se već puštamo druge da brinu o nama ili rade za nas, a onda su nam krivi što nam nije dobro.

Uzroci nesporazuma i konflikata

  • Promjene u organizaciji
  • Razlike među zaposlenima
  • Loše planiranje
  • Loša komunikacija
  • Razlike u pitanjima strategije
  • Ograničeni izvori
  • Nejasna odgovornost
  • Nedorečene/nejasne procedure
  • Otpori prema procedurama
  • Izostanak međuodjelne suradnje
  • Slaba radna disciplina
  • Različiti ciljevi i očekivanja
  • Nerazumna radna opterećenja ili standardi
  • Loš sustav nagrađivanja

Pogledajte slične teme koje imamo na programu:

Međuljudski odnosi u organizaciji

Upravljanje konfliktima i emocijama

Komunikacija s teškim i zahtjevnim klijentima

 

PREDAVAČ: Snježana Kupres

snježana kupres

Snježana Kupres

Snježana Kupres, NLP i prodajni trener, medijator. Svoje 25-ogodišnje prodajno iskustvo, od čega 19 na izvršnim pozicijama, i 10-ogodišnje iskustvo u podučavanju odraslih stjecala je u Zagrebu, Kuala Lumpuru, Singapuru, Londonu i Ženevi. Nakon rada za Malaysia Airlines i Tal Aviation Group u segmentima prodaje i marketinga, počinje podučavati i obrazuje se za Sales Excellence u Londonu, NLP certificiranog trenera te izmiritelja pri Hrvatskoj udruzi za mirenje. Priprema i izvodi edukacije iz područja: prodaje, pregovaranja, komunikacijskih vještina, vještina prezentiranja, socijalnih kompetencija, BMC ( Business Model Canvas), NLP praktičarski program, Growth Mindset program, Go to market strategy program.

Broj sudionika/prijava