poslovne edukacije

Verbalna samoobrana i postavljanje granica u poslovnom okruženju

Utorak, 28. 10. 2025. | 09:3015:30

Snježana Kupres 

Hotel Sheraton

Kneza Borne 2, Zagreb

Maksimalan broj sudionika

16

Kotizacija

280,00 

+ PDV

Prijavi se na seminar

U svakodnevnoj poslovnoj komunikaciji često se susrećemo sa zahtjevnim situacijama, različitim osobnostima i pritiscima koji mogu narušiti našu smirenost, samopouzdanje i profesionalne odnose. Ovaj seminar pruža alate i tehnike kako učinkovito postaviti granice, prepoznati manipulaciju i verbalnu agresiju, te zaštititi svoje dostojanstvo i profesionalni integritet bez narušavanja odnosa s drugima.

Sudionici će naučiti kako prepoznati vlastite emocije i reakcije, razumjeti ponašanje drugih, te odabrati adekvatan način komunikacije u situacijama koje izazivaju stres ili sukob. Fokus je na razvoju osobnih i socijalnih kompetencija koje su ključne za uspješno funkcioniranje u zahtjevnom poslovnom okruženju. Na seminaru ćemo:

  • Razviti sposobnost smirene i asertivne komunikacije u stresnim i konfliktnim situacijama
  • Naučiti prepoznati prikrivenu agresiju, manipulaciju i prelazak granica
  • Usvojiti načine kako jasno i profesionalno postaviti granice bez narušavanja odnosa
  • Osvijestiti i regulirati vlastite emocije i reakcije u zahtjevnim situacijama
  • Povećati osobnu odgovornost, samopouzdanje i otpornost na stres
  • Unaprijediti socijalne kompetencije i sposobnost konstruktivne suradnje
  • Naučiti razlikovati verbalnu agresiju od verbalne samoobrane
  • Smanjiti pojavu nesporazuma i sukoba kroz bolje razumijevanje uzroka i komunikacijskih barijera

Ključni benefiti za sudionike i organizaciju:

  • Jačanje osobne stabilnosti i profesionalnog samopouzdanja
  • Bolja međuljudska komunikacija i suradnja unutar tima
  • Smanjenje napetosti, otpora i demotivacije u radnom okruženju
  • Veća učinkovitost u rješavanju sukoba i nesporazuma
  • Prevencija sagorijevanja i očuvanje profesionalnog dostojanstva
  • Razvijanje kulture otvorene, odgovorne i uvažavajuće komunikacije

 

Pogledajte slične teme koje imamo na programu:

Međuljudski odnosi u organizaciji

Upravljanje konfliktima i emocijama

Komunikacija s teškim i zahtjevnim klijentima

 

PREDAVAČ: Snježana Kupres

snježana kupres

Snježana Kupres

Snježana Kupres, NLP i prodajni trener, medijator. Svoje 25-ogodišnje prodajno iskustvo, od čega 19 na izvršnim pozicijama, i 10-ogodišnje iskustvo u podučavanju odraslih stjecala je u Zagrebu, Kuala Lumpuru, Singapuru, Londonu i Ženevi. Nakon rada za Malaysia Airlines i Tal Aviation Group u segmentima prodaje i marketinga, počinje podučavati i obrazuje se za Sales Excellence u Londonu, NLP certificiranog trenera te izmiritelja pri Hrvatskoj udruzi za mirenje. Priprema i izvodi edukacije iz područja: prodaje, pregovaranja, komunikacijskih vještina, vještina prezentiranja, socijalnih kompetencija, BMC ( Business Model Canvas), NLP praktičarski program, Growth Mindset program, Go to market strategy program.

Broj sudionika/prijava