poslovne edukacije

Komunikacija s teškim i zahtjevnim klijentima

Četvrtak, 16. 01. 2025. | 09:0015:00

Snježana Kupres 

Hotel Sheraton

Kneza Borne 2, Zagreb

Maksimalan broj sudionika

16

Kotizacija

Original price was: 280,00 €.Current price is: 240,00 €.

+ PDV

Prijavi se na seminar

Popust na rane prijave i uplate do 31.12.2024.

Edukacija Komunikacija s teškim i zahtjevnim klijentima

Kvalitetan odnos s klijentima zauzima jedno od najvažnijih mjesta u današnjem poslovnom svijetu. O ovom odnosu ovisi hoće li tvrtke pružiti klijentima upravo ono što žele i trebaju i hoće li ih uspjeti zadržati ili ih prepustiti konkurenciji. Nezadovoljan klijent svoje će iskustvo podijeliti s više ljudi nego što će to učiniti zadovoljan klijent.

Kako uspostaviti kvalitetan odnos u komunikaciji s teškim i zahtjevnim klijentima?

Iako komunikacija s klijentima ponekad može biti teška i zahtjevna, uz adekvatna znanja i vještine, moguće je uspostaviti kvalitetan i učinkovit odnos. Uz pozitivan stav, svaki se zaposlenik može uspješno komunicirati s teškim i zahtjevnim klijentom i najizazovnije situacije riješiti na obostrano zadovoljstvo.

Sudjelovanjem na ovoj radionici, sudionici će naučiti kako na ispravan način pristupiti klijentu, te uspostaviti odnos koji će koristiti svim uključenim stranama.

Ugled tvrtke uvelike ovisi o kvaliteti odnosa koji zaposlenici uspostavljaju s klijentima. Ovaj program pomoći će Vam otkriti novu perspektivu o tome kako reagirati na negativnog i „teškog” klijenta, te ga zadržati i učiniti zadovoljnim.

Po završetku radionice Komunikacija s teškim i zahtjevnim klijentima, sudionici će naučiti:

  • zauzeti pozitivan stav u komunikaciji s klijentima
  • razumjeti vlastite emocije te osvijestiti njihov utjecaj na ishode u izazovnim situacijama
  • usvojiti tehnike zaštite od „burn-out“ sindroma u komunikaciji s teškim klijentima.

Izgraditi kvalitetan odnos s klijentima u osobnoj i telefonskoj komunikaciji, razumjeti izazove s kojima se suočavaju u komunikaciji s različitim tipovima problematičnih klijenata, razviti strategije prilagodbe izazovnim situacijama u komunikacija s teškim i zahtjevnim suradnicima te strategije zadržavanja lojalnosti i zadovoljstva klijenata.

Namjena seminara

Seminar Komunikacija s teškim i zahtjevnim klijentima je namijenjen svima koji u okviru obavljanja svakodnevnih aktivnosti dolaze u kontakt s klijentima. Organizacijama koje žele komunikaciju s klijentima podići na višu razinu te tako utjecati na poslovni rezultat.

Način realizacije seminara

Trening je interaktivan te se provodi manjim dijelom pomoću power point prezentacije, a većim dijelom radi se praktično na konkretnim i aktualnim primjerima iz prakse.

Iz programa seminara "Komunikacija s teškim i zahtjevnim klijentima"

I. Zašto je s nekim suradnicima teško surađivati?

  • Što klijente čini problematičnima?
  • Što je problematično ponašanje?
  • Komunikacija s teškim klijentima – Zašto je s nekima teško surađivati?
  • Tko su i što je cilj teških ljudi?

II. Selfmanagement – kako upravljati svojim reakcijama?

  • Koji su uzroci problematičnog ponašanja?
  • Što je ljutnja – znakovi upozorenja
  • Tehnike upravljanja ljutnjom

III. Suočavanje s teškim klijentom osobno i putem telefona – uspostava odnosa i prijedlog rješenja

  • Osobna komunikacija: Što brine klijenta? / Uspostava odnosa / Pozitivne riječi i govor tijela
  • Telefonska komunikacija: Slušanje i uspostava odnosa / ponuda rješenja
  • CARP sistem za nošenje s prigovorima

PREDAVAČ: Snježana Kupres

snježana kupres

Snježana Kupres

Snježana Kupres, NLP i prodajni trener, medijator. Svoje 25-ogodišnje prodajno iskustvo, od čega 19 na izvršnim pozicijama, i 10-ogodišnje iskustvo u podučavanju odraslih stjecala je u Zagrebu, Kuala Lumpuru, Singapuru, Londonu i Ženevi. Nakon rada za Malaysia Airlines i Tal Aviation Group u segmentima prodaje i marketinga, počinje podučavati i obrazuje se za Sales Excellence u Londonu, NLP certificiranog trenera te izmiritelja pri Hrvatskoj udruzi za mirenje. Priprema i izvodi edukacije iz područja: prodaje, pregovaranja, komunikacijskih vještina, vještina prezentiranja, socijalnih kompetencija, BMC ( Business Model Canvas), NLP praktičarski program, Growth Mindset program, Go to market strategy program.

Broj sudionika/prijava