Četvrtak, 16. 01. 2025. | 09:00 - 15:00
Snježana Kupres
Hotel Sheraton
Kneza Borne 2, Zagreb
Maksimalan broj sudionika
16
Kotizacija
Original price was: 280,00 €.240,00 €Current price is: 240,00 €.
+ PDV
Popust na rane prijave i uplate do 31.12.2024.
Kvalitetan odnos s klijentima zauzima jedno od najvažnijih mjesta u današnjem poslovnom svijetu. O ovom odnosu ovisi hoće li tvrtke pružiti klijentima upravo ono što žele i trebaju i hoće li ih uspjeti zadržati ili ih prepustiti konkurenciji. Nezadovoljan klijent svoje će iskustvo podijeliti s više ljudi nego što će to učiniti zadovoljan klijent.
Iako komunikacija s klijentima ponekad može biti teška i zahtjevna, uz adekvatna znanja i vještine, moguće je uspostaviti kvalitetan i učinkovit odnos. Uz pozitivan stav, svaki se zaposlenik može uspješno komunicirati s teškim i zahtjevnim klijentom i najizazovnije situacije riješiti na obostrano zadovoljstvo.
Sudjelovanjem na ovoj radionici, sudionici će naučiti kako na ispravan način pristupiti klijentu, te uspostaviti odnos koji će koristiti svim uključenim stranama.
Ugled tvrtke uvelike ovisi o kvaliteti odnosa koji zaposlenici uspostavljaju s klijentima. Ovaj program pomoći će Vam otkriti novu perspektivu o tome kako reagirati na negativnog i „teškog” klijenta, te ga zadržati i učiniti zadovoljnim.
Izgraditi kvalitetan odnos s klijentima u osobnoj i telefonskoj komunikaciji, razumjeti izazove s kojima se suočavaju u komunikaciji s različitim tipovima problematičnih klijenata, razviti strategije prilagodbe izazovnim situacijama u komunikacija s teškim i zahtjevnim suradnicima te strategije zadržavanja lojalnosti i zadovoljstva klijenata.
Seminar Komunikacija s teškim i zahtjevnim klijentima je namijenjen svima koji u okviru obavljanja svakodnevnih aktivnosti dolaze u kontakt s klijentima. Organizacijama koje žele komunikaciju s klijentima podići na višu razinu te tako utjecati na poslovni rezultat.
Trening je interaktivan te se provodi manjim dijelom pomoću power point prezentacije, a većim dijelom radi se praktično na konkretnim i aktualnim primjerima iz prakse.
II. Selfmanagement – kako upravljati svojim reakcijama?
III. Suočavanje s teškim klijentom osobno i putem telefona – uspostava odnosa i prijedlog rješenja
Snježana Kupres
Snježana Kupres, NLP i prodajni trener, medijator. Svoje 25-ogodišnje prodajno iskustvo, od čega 19 na izvršnim pozicijama, i 10-ogodišnje iskustvo u podučavanju odraslih stjecala je u Zagrebu, Kuala Lumpuru, Singapuru, Londonu i Ženevi. Nakon rada za Malaysia Airlines i Tal Aviation Group u segmentima prodaje i marketinga, počinje podučavati i obrazuje se za Sales Excellence u Londonu, NLP certificiranog trenera te izmiritelja pri Hrvatskoj udruzi za mirenje. Priprema i izvodi edukacije iz područja: prodaje, pregovaranja, komunikacijskih vještina, vještina prezentiranja, socijalnih kompetencija, BMC ( Business Model Canvas), NLP praktičarski program, Growth Mindset program, Go to market strategy program.