Četvrtak, 30. 10. 2025. | 09:30 - 15:30
Snježana Kupres
Hotel Sheraton
Kneza Borne 2, Zagreb
Maksimalan broj sudionika
12
Kotizacija
280,00 €
+ PDV
Konflikti su sastavni dio svakog odnosa – i ne moraju nužno biti negativni. Kada se njima upravlja svjesno i konstruktivno, mogu postati prilika za bolje razumijevanje, razvoj suradnje i jačanje odnosa. Ovaj seminar pomaže sudionicima da prepoznaju uzroke sukoba, razlikuju funkcionalne i emocionalne konflikte te nauče kako komunicirati na način koji smanjuje napetost i potiče razumijevanje.
Kroz praktične primjere i vježbe polaznici će razvijati emocionalnu inteligenciju, naučiti odabrati odgovarajuću strategiju ponašanja u različitim situacijama i vježbati otvorenu, ali nenapadnu komunikaciju. Fokus je na stvaranju ozračja u kojem su različitosti izvor snage, a ne sukoba.
Seminar je namijenjen svima koji žele unaprijediti svoje odnose u timu, povećati otpornost na stresne situacije i razviti sposobnost da i najteži razgovori postanu prilika za napredak – a ne prepreka.
Što ćemo postići?
Ključni benefiti za sudionike i organizaciju
Pogledajte slične teme koje imamo na programu:
Međuljudski odnosi u organizaciji
Verbalna samoobrana i postavljanje granica u poslovnom okruženju
Komunikacija s teškim i zahtjevnim klijentima
Snježana Kupres
Snježana Kupres, NLP i prodajni trener, medijator. Svoje 25-ogodišnje prodajno iskustvo, od čega 19 na izvršnim pozicijama, i 10-ogodišnje iskustvo u podučavanju odraslih stjecala je u Zagrebu, Kuala Lumpuru, Singapuru, Londonu i Ženevi. Nakon rada za Malaysia Airlines i Tal Aviation Group u segmentima prodaje i marketinga, počinje podučavati i obrazuje se za Sales Excellence u Londonu, NLP certificiranog trenera te izmiritelja pri Hrvatskoj udruzi za mirenje. Priprema i izvodi edukacije iz područja: prodaje, pregovaranja, komunikacijskih vještina, vještina prezentiranja, socijalnih kompetencija, BMC ( Business Model Canvas), NLP praktičarski program, Growth Mindset program, Go to market strategy program.