poslovne edukacije

Upravljanje konfliktima i emocijama

Četvrtak, 30. 10. 2025. | 09:3015:30

Snježana Kupres 

Hotel Sheraton

Kneza Borne 2, Zagreb

Maksimalan broj sudionika

12

Kotizacija

280,00 

+ PDV

Prijavi se na seminar

Konflikti su sastavni dio svakog odnosa – i ne moraju nužno biti negativni. Kada se njima upravlja svjesno i konstruktivno, mogu postati prilika za bolje razumijevanje, razvoj suradnje i jačanje odnosa. Ovaj seminar pomaže sudionicima da prepoznaju uzroke sukoba, razlikuju funkcionalne i emocionalne konflikte te nauče kako komunicirati na način koji smanjuje napetost i potiče razumijevanje.

Kroz praktične primjere i vježbe polaznici će razvijati emocionalnu inteligenciju, naučiti odabrati odgovarajuću strategiju ponašanja u različitim situacijama i vježbati otvorenu, ali nenapadnu komunikaciju. Fokus je na stvaranju ozračja u kojem su različitosti izvor snage, a ne sukoba.

Seminar je namijenjen svima koji žele unaprijediti svoje odnose u timu, povećati otpornost na stresne situacije i razviti sposobnost da i najteži razgovori postanu prilika za napredak – a ne prepreka.

Što ćemo postići?

  • Razumjeti uzroke i vrste konflikata – funkcionalne i emocionalne
  • Naučiti kako prepoznati vrijednosti i potrebe koje stoje iza sukoba
  • Razviti emocionalnu inteligenciju i sposobnost kontrole reakcija
  • Ovladati tehnikama otvorene i konstruktivne komunikacije u zahtjevnim razgovorima
  • Naučiti kako odabrati odgovarajuću strategiju ponašanja u svakoj situaciji
  • Izgraditi ozračje međusobnog poštovanja i razumijevanja unatoč različitostima
  • Jačati otpornost na stres i profesionalnu stabilnost u konfliktima

Ključni benefiti za sudionike i organizaciju

  • Poboljšanje međuljudskih odnosa i timske suradnje
  • Smanjenje napetosti, nesporazuma i stresa u radnom okruženju
  • Veća emocionalna zrelost i samosvijest u komunikaciji
  • Učinkovitije rješavanje sukoba i donošenje odluka
  • Jačanje kulture otvorene i odgovorne komunikacije
  • Povećana motivacija i produktivnost tima kroz bolje razumijevanje i uvažavanje

 

Pogledajte slične teme koje imamo na programu:

Međuljudski odnosi u organizaciji

Verbalna samoobrana i postavljanje granica u poslovnom okruženju

Komunikacija s teškim i zahtjevnim klijentima

 

PREDAVAČ: Snježana Kupres

Snježana Kupres

Snježana Kupres, NLP i prodajni trener, medijator. Svoje 25-ogodišnje prodajno iskustvo, od čega 19 na izvršnim pozicijama, i 10-ogodišnje iskustvo u podučavanju odraslih stjecala je u Zagrebu, Kuala Lumpuru, Singapuru, Londonu i Ženevi. Nakon rada za Malaysia Airlines i Tal Aviation Group u segmentima prodaje i marketinga, počinje podučavati i obrazuje se za Sales Excellence u Londonu, NLP certificiranog trenera te izmiritelja pri Hrvatskoj udruzi za mirenje. Priprema i izvodi edukacije iz područja: prodaje, pregovaranja, komunikacijskih vještina, vještina prezentiranja, socijalnih kompetencija, BMC ( Business Model Canvas), NLP praktičarski program, Growth Mindset program, Go to market strategy program.

Broj sudionika/prijava