Mapa znanja, vodeća tvrtka za organizaciju poslovnih edukacija u Hrvatskoj, s ponosom je objavila novi vizualni identitet. Novim logotipom i pročišćenim redizajnom web stranice još su jednom dokazali kako idu u korak s digitalnim inovacijama na tržištu.
Web stranicu i logotip prate moderniji, svježiji izgled koji prvenstveno odražavaju rast i evoluciju tvrtke. Preglednost i funkcionalnost su vodilje nove web stranice koja je jednostavnija za korištenje, sadržavajući lako dostupne informacije koje korisnici trebaju znati o njihovim poslovnim edukacijama. Brže vrijeme učitavanja, lakša navigacija i responzivni dizajn s naglaskom na prilagođenost mobilnim uređajima dokazuju poboljšano korisničko iskustvo.
Novi logotip svojim čistim linijama i živim bojama odražava predanost tvrtke inovacijama i izvrsnosti.
„Naši predavači, stručnjaci iz prakse, naučili su nas tokom ovih 11 godina poslovanja koliko je važno biti u korak s potrebama korisnika“, rekla je Ivana Radoš, voditeljica edukacijskih programa i dodala: „Stoga je redizajn bio logični slijed razvoja Mape znanja s ciljem poboljšanja dosega do većeg broja korisnika o najaktualnijim temama na tržištu poslovanja. Vjerujemo da jedino osluškujući potrebe naših postojećih korisnika možemo ostvariti kontakt s novim korisnicima. Važno je biti na pravom mjestu u pravo vrijeme. Mapa znanja nastavit će s inovacijama promovirajući važnost cjeloživotnog obrazovanja.“
Pozivamo sve da posjete našu novu web stranicu te nam javite povratne informacije.
Mapa znanja već 11 godina organizira poslovne edukacije. Nakon više od 10.000 polaznika, može se reći kako je reputaciju sustavno izgradila kvalitetom, pouzdanošću i zadovoljstvom kupaca. Za više informacija posjetite web stranicu www.mapaznanja.hr.