Otvoreni seminari
Naziv seminaraJednostavna i javna nabava za početnike - za ponuditelje i naručitelje
Predavač
Jasmina Čulo, Vedran Koporčić
Svrha seminara
Po završetku programa sudionici dobivaju Potvrde o pohađanju programa usavršavanja te za isti ostvaruju 16 bodova.
Tvrtka Mapa znanja d.o.o. ovlaštena je od Ministarstva gospodarstva za provođenje Programa izobrazbe u području javne nabave. Evidencijski broj ovog programa u Popisu programa usavršavanja iz područja javne nabave je: 2022-0006.
Namjera seminara je svim zainteresiranim polaznicima, prije svega početnicima u javnoj nabavi, na što jednostavniji način prikazati kako izgleda ciklus planiranja, pripreme i provedbe jednostavne i javne nabave u praksi. Na seminaru će se svaka tema obraditi po fazama i ključnim koracima što će, osim teoretskog dijela, obuhvaćati primjenu iz prakse. Određene točke iz programa seminara također će biti popraćene prikazima iz sustava EOJN RH, e-Certis i primjerima iz prakse DKOM-a.
Namjena
Seminar je namijenjen svim početnicima predstavnika naručitelja i ponuditelja, osobama koje sudjeluju u procesu jednostavne i javne nabave (zaposleni u državnim tijelima - ministarstvima, državnim uredima, jedinicama lokalne samouporave, ustanovama, državnim poduzećima, zaposlenima u privatnom sektoru i sl.).
Način realizacije
Predavanje s PPT prezentacijom i primjeri iz prakse.
Iz programa seminara
I. Dan - Planiranje u sustavu nabave i Proračun, opće upravljanje i ustrojstvo nabave kod naručitelja, priprema i provedba postupka jednostavne nabave, statistička izvješća o javnoj nabavi
-
Planiranje u sustavu nabave i Proračun
-
Godišnji ciklus planiranja - priprema Plana nabave, razlike između Plana nabave i Proračuna, izvršenje Proračuna – s prikazom na praktičnim primjerima
-
Opće upravljanje nabavom i ustrojstvo nabave kod naručitelja
-
Opći akt naručitelja
-
Uloga stručnog povjerenstva kod pripreme i provedbe postupka – s prikazom na praktičnim primjerima
-
Priprema i provedba postupka jednostavne nabave
-
Istraživanje tržišta – prethodna analiza tržišta
-
Priprema postupka jednostavne nabave (Odluka o imenovanju stručnog povjerenstva, Poziv na dostavu ponuda, Troškovnik, Tehničke specifikacije i Opis predmeta nabave)
-
Provedba postupka jednostavne nabave (dostava Poziva na dostavu ponuda, zaprimanje, otvaranje te pregled i ocjena ponuda, izrada Zapisnika, Odluka o odabiru)
-
Ugovaranje i izvršenje ugovora
-
Statistička izvješća o javnoj nabavi
-
Registar ugovora
-
Statističko izvješće o javnoj nabavi za prethodnu godinu
II. Dan - Priprema i provedba otvorenog postupka javne nabave
-
Priprema postupka javne nabave
-
Istraživanje tržišta – prethodna analiza tržišta, sudjelovanje natjecatelja ili ponuditelja, prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima – prikaz iz sustava EOJN RH
-
Dokumentacija o nabavi
-
Opis predmeta nabave
-
Podjela predmeta nabave na grupe
-
Tehničke specifikacije i troškovnici
-
Kriteriji za kvalitativni odabir gospodarskog subjekata
-
Osnove za isključenje gospodarskog subjekata
-
Kriteriji za odabir gospodarskog subjekta – uvjeti sposobnosti
-
Načela javne nabave - značaj i primjena u praksi
-
Europska jedinstvena dokumentacija o nabavi
-
Kriterij za odabir ponude
-
Ponuda
-
Oblik i sadržaj
-
Zaprimanje i otvaranje
-
E - komunikacija naručitelja i ponuditelja
-
Postupak pregleda i ocjene ponuda
-
Načela javne nabave
-
Provjera preliminarnih dokaza navedenih u ESPD-u
-
Primjena instituta iz članka 263. i 293. ZJN-a
-
Dohvat dokaza iz registara EOJN RH i e-Certis
-
Elektronski prikaz rada u sustavu
-
Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda i Odluke naručitelja
-
Izrada zapisnika o pregledu i ocjeni ponuda
-
Odluke naručitelja (vrste odluka, rok mirovanja, učinak odluka)
-
Uvid u ponude
-
Pravna zaštita u sustavu javne nabave
-
Žalba i e-Žalba
-
Postupovne pretpostavke za izjavljivanje žalbe
-
Tko ima pravo na žalbu
-
Kako odrediti tko ima pravni interes za dobivanje ugovora javne nabave ili OS-a
-
Dodjela ugovora o javnoj nabavi i njegove izmjene tijekom trajanja
Predavač
Čulo Jasmina, mag.oec. – stručna osoba sukladno čl. 16. st. 1. toč. 1. i čl. 41. st. 2. Pravilnika o izobrazbi u području javne nabave (NN, broj 65/2017)
Posjeduje važeći certifikat iz područja javne nabave te je ovlašteni trener zelene javne nabave. Također, posjeduje i certifikat za provedbu projekata i ugovora prema PMI metodologiji. Bogato radno iskustvo iz područja javne nabave, od planiranja i provedbe postupaka do pravne zaštite i implementacije, stekla je od samih početaka primjene javne nabave u Republici Hrvatskoj. U NATO Stabilizacijskim snagama u Operaciji pridruživanja radila je u periodu od 1999.-2002. godine. Zatim je kao ponuditelj radila osam godina u trgovačkom društvu IND-EKO d.o.o. Dvije godine radila je kao sektorski naručitelj u K.D. Autotrolej d.o.o. Od 2013. godine radila je u Središnjoj agenciji za financiranje i ugovaranje programa i projekata EU (SAFU), u Uredu za ugovaranje, samostalno koordinirajući provedbu te verificirajući postupke javne nabave za krajnje korisnike u sustavu korištenja programa i projekata EU. Tijekom 2015. godine sudjelovala je i kao član Radne skupine I pri MRRFEU za poslove analitičke i savjetodavne naravi s ciljem savjetovanja krajnjih korisnika te unapređenja kompletnog sustava javne nabave. Od 2017. do rujna 2020. godine u SAFU je radila kao voditeljica Službe za nabavu, uredsko poslovanje i opće poslove. Trenutno radi u gospodarskom subjektu INFO-BIDDER d.o.o. za savjetovanje i usluge. Kontinuirano sudjeluje kao predavač javne nabave u programima izobrazbe djelatnika i krajnjih korisnika u sustavu.
Koporčić Vedran, mag.iur. – stručna osoba sukladno čl. 16. st. 1. toč. 1. Pravilnika o izobrazbi u području javne nabave (NN, broj 65/2017)
Posjeduje važeći certifikat iz područja javne nabave te više od šest godina radnog iskustva iz područja javne nabave, od planiranja i provedbe postupaka do pravne zaštite i implementacije. Kao odvjetnički vježbenik u odvjetničkom uredu Sanje Artuković u Zagrebu radio je u periodu od siječnja 2014. do veljače 2015. godine, a od srpnja 2015. do ožujka 2017. godine radio je u Središnjoj agenciji za financiranje i ugovaranje programa i projekata EU (SAFU) u Uredu za ugovaranje, na poslovima provedbe i verifikacije postupaka javne nabave za krajnje korisnike u sustavu korištenja programa i projekata EU. Od ožujka 2017. do rujna 2020. godine u SAFU je radio u Odjelu za nabavu i opće poslove, a trenutno radi u gospodarskom subjektu INFO-BIDDER d.o.o. za savjetovanje i usluge, na poslovima u području javne nabave.
Vrijeme
četvrtak i petak, 17. i 18.2.2022. od 9:00 do 16:00
Mjesto
Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
Kotizacija
2490,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.
On-line prijava na seminar