Četvrtak, 27. 03. 2025. | 09:00 - 16:00
Mirela Saračević Trogrlić
Hotel Sheraton
Kneza Borne 2, Zagreb
Maksimalan broj sudionika
16
Kotizacija
Original price was: 280,00 €.240,00 €Current price is: 240,00 €.
+ PDV
Popust na rane prijave i uplate do 31.12.2024.
Ovaj trening program namijenjen je voditeljima timova i djelatnicima u službi za korisnike, odjelima za rješavanje prigovora i reklamacija, prodajnom osoblju i svim zaposlenicima koji direktno ili indirektno komuniciraju s korisnicima.
Trening će pomoći boljem razumijevanju prigovora i njegovih uzroka, prevencije i rješavanja. Osvijestit će važnost prigovora i što on znači za korisnika a što za kompaniju. Naučit će zašto je prigovor korisnika prilika i kako tu priliku iskoristiti na najbolji mogući način za sve dionike.
Osvijestiti će kako efikasno upravljanje prigovorima utječe na percepciju brenda i povećava lojalnost korisnika, jer - kompanije i brendovi pokazuju koliko im je stalo do korisnika ne samo kad sve ide po planu već upravo u situacijama kad stvari izmaknu kontroli.
Cilj je osnažiti djelatnike za konstruktivno vođenje razgovora - od prepoznavanja problema, strategije vođenja i upravljanja komunikacijom te zaključivanja komunikacije na efikasan način. Polaznici će se upoznati s komunikacijskim alatima i tehnikama za uspješno rješavanje prigovora.
Mirela Saračević Trogrlić
Mirela Saračević Trogrlić poslovna je konzultantica s bogatim korporativnim iskustvom i ekspertizom u području customer experience-a, marketinga, digitalne transformacije i projektnog managementa. Više od dvadeset godina provela je u međunarodnim korporacijama, u nekoliko različitih industrija – investicijsko bankarstvo, mediji i telekomunikacije. Ima veliko iskustvo u vođenju i upravljanju projektima na lokalnoj i međunarodnoj razini. U zadnjih deset godina područje djelovanja je experience design kroz inovativnost, transformaciju i svjesno djelovanje usklađeno s vrijednostima i svrhom. U svom radu koristi brojne alate i metode kreativnog razmišljanja i inovativnih pristupa. Voli kombinirati znanja iz različitih oblasti – dizajna, psihologije, antropologije, bihevioralne ekonomije. Velika je zagovornica dizajna usmjerenog na krajnjeg korisnika. Bavim se poslovnim savjetovanjem i treninzima u području CX, EX, UX, poslovne strategije i projektnog managementa. Također radim kao trener i facilitator Design Thinking metodologije. Certificirani sam Scrum Master, Executive Coach (AoEC), NLP i POY praktičar.