Utorak, 11. 11. 2025. | 09:00 - 16:00
Mirela Saračević Trogrlić
Hotel Sheraton
Kneza Borne 2, Zagreb
Maksimalan broj sudionika
12
Kotizacija
280,00 €
+ PDV
Prigovori korisnika nisu prijetnja – oni su prilika. Način na koji organizacija reagira na prigovor izravno utječe na percepciju brenda, zadovoljstvo korisnika i njihovu dugoročnu lojalnost. Ovaj trening pomaže sudionicima razumjeti prigovore kao važan dio korisničkog putovanja, naučiti kako ih prevenirati, te kako ih uspješno riješiti kada se pojave.
Kroz praktične primjere i komunikacijske tehnike, polaznici će naučiti kako prepoznati uzroke prigovora, voditi konstruktivan razgovor s nezadovoljnim korisnikom i učinkovito upravljati procesom rješavanja prigovora. Poseban naglasak stavlja se na ulogu zaposlenika – jer upravo oni svojim pristupom i komunikacijom stvaraju doživljaj brenda u trenucima kada je to najvažnije.
Što ćemo postići?
Ključni benefiti za sudionike i organizaciju
Pogledajte slične teme koje imamo na programu:
Mirela Saračević Trogrlić
Mirela Saračević Trogrlić poslovna je konzultantica s bogatim korporativnim iskustvom i ekspertizom u području customer experience-a, marketinga, digitalne transformacije i projektnog managementa. Više od dvadeset godina provela je u međunarodnim korporacijama, u nekoliko različitih industrija – investicijsko bankarstvo, mediji i telekomunikacije. Ima veliko iskustvo u vođenju i upravljanju projektima na lokalnoj i međunarodnoj razini. U zadnjih deset godina područje djelovanja je experience design kroz inovativnost, transformaciju i svjesno djelovanje usklađeno s vrijednostima i svrhom. U svom radu koristi brojne alate i metode kreativnog razmišljanja i inovativnih pristupa. Voli kombinirati znanja iz različitih oblasti – dizajna, psihologije, antropologije, bihevioralne ekonomije. Velika je zagovornica dizajna usmjerenog na krajnjeg korisnika. Bavim se poslovnim savjetovanjem i treninzima u području CX, EX, UX, poslovne strategije i projektnog managementa. Također radim kao trener i facilitator Design Thinking metodologije. Certificirani sam Scrum Master, Executive Coach (AoEC), NLP i POY praktičar.