poslovne edukacije

Upravljanje prigovorima

Četvrtak, 27. 03. 2025. | 09:0016:00

Mirela Saračević Trogrlić 

Hotel Sheraton

Kneza Borne 2, Zagreb

Maksimalan broj sudionika

16

Kotizacija

Original price was: 280,00 €.Current price is: 240,00 €.

+ PDV

Prijavi se na seminar

Popust na rane prijave i uplate do 31.12.2024.

Upravljanje prigovorima kao bitan segment korisničkog iskustva

Ovaj trening program namijenjen je voditeljima timova i djelatnicima u službi za korisnike, odjelima za rješavanje prigovora i reklamacija, prodajnom osoblju i svim zaposlenicima koji direktno ili indirektno komuniciraju s korisnicima.

Trening će pomoći boljem razumijevanju prigovora i njegovih uzroka, prevencije i rješavanja. Osvijestit će važnost prigovora i što on znači za korisnika a što za kompaniju. Naučit će zašto je prigovor korisnika prilika i kako tu priliku iskoristiti na najbolji mogući način za sve dionike.

Osvijestiti će kako efikasno upravljanje prigovorima utječe na percepciju brenda i povećava lojalnost korisnika, jer - kompanije i brendovi pokazuju koliko im je stalo do korisnika ne samo kad sve ide po planu već upravo u situacijama kad stvari izmaknu kontroli.

Cilj je osnažiti djelatnike za konstruktivno vođenje razgovora - od prepoznavanja problema, strategije vođenja i upravljanja komunikacijom te zaključivanja komunikacije na efikasan način. Polaznici će se upoznati s komunikacijskim alatima i tehnikama za uspješno rješavanje prigovora.

Sadržaj trening programa

  • Pojam prigovora i reklamacije
  • Prigovor kao korak korisničkog putovanja
  • Prigovori kroz različite kanale komunikacije
  • Zakonski okvir prigovora
  • Vrste prigovora
  • Proces upravljanja prigovorima
  • Kako uspostaviti model prevencije prigovora
  • Ubrzavanje procesa rješavanja prigovora
  • Kako organizirati odjel za efikasno rješavanje prigovora
  • Metrika i alati za praćenje i upravljanje rješavanjem prigovora
  • Što i kako organizacija može naučiti iz prigovora
  • Što je to feedback loop i kako ga uspostaviti za prigovore
  • Psihološki profili korisnika
  • Kako nezadovoljnog korisnika pretvoriti u zadovoljnog i lojalnog
  • Komunikacijske tehnike i alati za rješavanje prigovora

PREDAVAČ: Mirela Saračević Trogrlić

mirela saračević trogrlić

Mirela Saračević Trogrlić

Mirela Saračević Trogrlić poslovna je konzultantica s bogatim korporativnim iskustvom i ekspertizom u području customer experience-a, marketinga, digitalne transformacije i projektnog managementa. Više od dvadeset godina provela je u međunarodnim korporacijama, u nekoliko različitih industrija – investicijsko bankarstvo, mediji i telekomunikacije. Ima veliko iskustvo u vođenju i upravljanju projektima na lokalnoj i međunarodnoj razini. U zadnjih deset godina područje djelovanja je experience design kroz inovativnost, transformaciju i svjesno djelovanje usklađeno s vrijednostima i svrhom. U svom radu koristi brojne alate i metode kreativnog razmišljanja i inovativnih pristupa. Voli kombinirati znanja iz različitih oblasti – dizajna, psihologije, antropologije, bihevioralne ekonomije. Velika je zagovornica dizajna usmjerenog na krajnjeg korisnika. Bavim se poslovnim savjetovanjem i treninzima u području CX, EX, UX, poslovne strategije i projektnog managementa. Također radim kao trener i facilitator Design Thinking metodologije. Certificirani sam Scrum Master, Executive Coach (AoEC), NLP i POY praktičar.

Broj sudionika/prijava