poslovne edukacije

Pregovaranje - ušteda u nabavi i otpornost na tehnike manipulacije

Četvrtak, 12. 02. 2026. | 09:3015:30

Jasmina Marić Cvijetinović 

Hotel Sheraton

Kneza Borne 2, Zagreb

Maksimalan broj sudionika

16

Kotizacija

Izvorna cijena bila je: 280,00 €.Trenutna cijena je: 240,00 €.

+ PDV

Prijavi se na seminar

Popust na rane prijave i uplate do 31.12.2025.  Kotizacija iznosi: 240,00 EUR + PDV

Pregovori u nabavi više nisu samo pitanje cijene – ono je kombinacija strategije, komunikacijskih vještina i razumijevanja šireg konteksta poslovnih odnosa. Moderni nabavni procesi zahtijevaju uravnotežen pristup koji povezuje ciljeve organizacije, partnerske odnose s dobavljačima i nove izazove koje donosi digitalna transformacija.

Ovaj seminar pomaže sudionicima razviti pregovaračke strategije temeljene na analizi, pripremi i jasnoj komunikaciji. Kroz praktične primjere i konkretne situacije iz prakse, polaznici će naučiti kako učinkovitije pregovarati s različitim profilima dobavljača, izbjeći najčešće zamke u pregovorima i osigurati održive rezultate koji donose stvarnu vrijednost organizaciji.

Što ćemo postići?

  • Pregovaranje - ušteda u nabavi
  • Ključni ciljevi pregovaranja - uštede u procesu nabave
  • Definiranje kratkoročnih/ dugoročnih prilika ušteda
  • Izvanredni troškovi - argument u pregovorima
  • Ustupci, skaliranje i cjenkanje
  • Kontinuirana poboljšanja u pregovaranju, kako izbjeći iste pregovaračke obrasce
  • Najčešći obrasci manipulativnog pregovaranja u nabavi
  • Taktike pritiska i postavljanje granica
  • Neracionalno/racionalno popuštanje
  • Pregovaranje i otpornost pojedinca i timova

Ključni benefiti za sudionike i organizaciju

  • Povećanje učinkovitosti i uspješnosti pregovaračkih procesa
  • Veće povjerenje i bolja suradnja s ključnim dobavljačima
  • Jačanje kompetencija nabavnog osoblja i menadžera
  • Smanjenje rizika loših dogovora i gubitaka u nabavi
  • Unaprjeđenje pregovaračke kulture i profesionalnog pristupa komunikaciji
  • Veća konkurentnost i financijska učinkovitost kroz strateško pregovaranje

 

Pogledajte slične teme koje imamo na programu:

Optimizacija nabave

Upravljanje nabavom

PREDAVAČ: Jasmina Marić Cvijetinović

jasmina

Jasmina Marić Cvijetinović

Stručne kompetencije stjecala u prodaji, izvozu i nabavi na domaćem i međunarodnom tržištu. U prodaji je prošla gotovo sve hijerarhijske pozicije od prodavača, komercijalista, voditelja prodaje, key account managera, regionalnog voditelja prodaje, voditelja prodajno logističkog centra, direktor prodaje, direktor izvoza, prodajnog agenta na međunarodnom tržištu. Stručne kompetencije u nabavi stjecala je kroz pozicije: category managementa/upravljanje kategorijom (space management), upravljanje opskrbnim lancem, logističkim centrom, skladišnim poslovanjem, distribucijom, ambulantnom dostavom, kreiranjem ruta, agenta nabave na međunarodnom tržištu. Iskustvo rada u multinacionalnoj kompaniji, korporacijama, srednjem i malom poduzetništvu, te u privatnom poduzetništvu . Neke od kompanija u kojima je radila kroz poslovnu karijeru su Vindija, Konzum, Pik Vrbovec, Gavrilović, Solina group…

Broj sudionika/prijava