
Četvrtak, 13. 11. 2025. | 09:30 - 15:30
Jasmina Marić Cvijetinović
Hotel Sheraton
Kneza Borne 2, Zagreb
Maksimalan broj sudionika
16
Kotizacija
280,00 €
+ PDV
Pregovori u nabavi više nisu samo pitanje cijene – ono je kombinacija strategije, komunikacijskih vještina i razumijevanja šireg konteksta poslovnih odnosa. Moderni nabavni procesi zahtijevaju uravnotežen pristup koji povezuje ciljeve organizacije, partnerske odnose s dobavljačima i nove izazove koje donosi digitalna transformacija.
Ovaj seminar pomaže sudionicima razviti pregovaračke strategije temeljene na analizi, pripremi i jasnoj komunikaciji. Kroz praktične primjere i konkretne situacije iz prakse, polaznici će naučiti kako učinkovitije pregovarati s različitim profilima dobavljača, izbjeći najčešće zamke u pregovorima i osigurati održive rezultate koji donose stvarnu vrijednost organizaciji.
Što ćemo postići?
Ključni benefiti za sudionike i organizaciju
Pogledajte slične teme koje imamo na programu:

Jasmina Marić Cvijetinović
Stručne kompetencije stjecala u prodaji, izvozu i nabavi na domaćem i međunarodnom tržištu. U prodaji je prošla gotovo sve hijerarhijske pozicije od prodavača, komercijalista, voditelja prodaje, key account managera, regionalnog voditelja prodaje, voditelja prodajno logističkog centra, direktor prodaje, direktor izvoza, prodajnog agenta na međunarodnom tržištu. Stručne kompetencije u nabavi stjecala je kroz pozicije: category managementa/upravljanje kategorijom (space management), upravljanje opskrbnim lancem, logističkim centrom, skladišnim poslovanjem, distribucijom, ambulantnom dostavom, kreiranjem ruta, agenta nabave na međunarodnom tržištu. Iskustvo rada u multinacionalnoj kompaniji, korporacijama, srednjem i malom poduzetništvu, te u privatnom poduzetništvu . Neke od kompanija u kojima je radila kroz poslovnu karijeru su Vindija, Konzum, Pik Vrbovec, Gavrilović, Solina group…