poslovne edukacije

Pregovori u nabavi

Utorak, 24. 06. 2025. | 09:0015:00

Jasmina Marić Cvijetinović 

Hotel Sheraton

Kneza Borne 2, Zagreb

Maksimalan broj sudionika

16

Kotizacija

280,00 

+ PDV

Prijavi se na seminar

Kako uspješno pregovarati u nabavi? Moderno pregovaranje u nabavi je spoj strategije, ciljeva i jasne komunikacije. Treba uzeti u obzir i utjecaj tehničkih vještina kroz digitalnu transformaciju, te strategiju razvoja dugoročnog odnosa s dobavljačima. Uloga nabave u konkurentnosti tvrtke doprinosi sve važnijem aspektu sustavnog poboljšanja pregovaračkih vještina.

Preskupi ste! Nije argument. Pojednostavniti pregovarački proces, komunicirati suradnju, ostvariti željeni ishod ili najbolju alternativu je cilj uspješnog pregovaranja.

 Iz programa seminara Pregovori u nabavi

  1. Osvijestiti vlastiti stil pregovaranja
  • Jeste li sami sebi prepreka u uspjehu pregovaračkog ishoda
  • Strategije i taktike pregovaranje i kako na njih odgovoriti
  1. Priprema za pregovore –definiranje ciljeva i strategije pregovaranja
  • Ključni parametri  pripreme za pregovore
  • Definiranje ciljeva i strategije pregovaranja
  • Pregovaranje cjelokupna vrijednost vs. najniža cijena
  • Snaga u opskrbnom lancu kao prednost u pregovorima
  • Trgovanje ustupcima

III. Pregovaranje sa teškim dobavljačima

  • Ključni dobavljači i zahtjevna dinamika pregovora
  • Manipulativne taktike pregovaranja(10 primjera iz prakse)
  1. Zaključivanje dogovora
  • Najčešće pogreške u pregovaračkom procesu
  • Zamke u zaključivanju dogovora
  • Follow up

PREDAVAČ: Jasmina Marić Cvijetinović

Jasmina Marić Cvijetinović

Stručne kompetencije stjecala u prodaji, izvozu i nabavi na domaćem i međunarodnom tržištu. U prodaji je prošla gotovo sve hijerarhijske pozicije od prodavača, komercijalista, voditelja prodaje, key account managera, regionalnog voditelja prodaje, voditelja prodajno logističkog centra, direktor prodaje, direktor izvoza, prodajnog agenta na međunarodnom tržištu. Stručne kompetencije u nabavi stjecala je kroz pozicije: category managementa/upravljanje kategorijom (space management), upravljanje opskrbnim lancem, logističkim centrom, skladišnim poslovanjem, distribucijom, ambulantnom dostavom, kreiranjem ruta, agenta nabave na međunarodnom tržištu. Iskustvo rada u multinacionalnoj kompaniji, korporacijama, srednjem i malom poduzetništvu, te u privatnom poduzetništvu . Neke od kompanija u kojima je radila kroz poslovnu karijeru su Vindija, Konzum, Pik Vrbovec, Gavrilović, Solina group…

Broj sudionika/prijava