poslovne edukacije

Pregovori u nabavi

Četvrtak, 13. 11. 2025. | 09:3015:30

Jasmina Marić Cvijetinović 

Hotel Sheraton

Kneza Borne 2, Zagreb

Maksimalan broj sudionika

16

Kotizacija

280,00 

+ PDV

Prijavi se na seminar

Pregovori u nabavi više nisu samo pitanje cijene – ono je kombinacija strategije, komunikacijskih vještina i razumijevanja šireg konteksta poslovnih odnosa. Moderni nabavni procesi zahtijevaju uravnotežen pristup koji povezuje ciljeve organizacije, partnerske odnose s dobavljačima i nove izazove koje donosi digitalna transformacija.

Ovaj seminar pomaže sudionicima razviti pregovaračke strategije temeljene na analizi, pripremi i jasnoj komunikaciji. Kroz praktične primjere i konkretne situacije iz prakse, polaznici će naučiti kako učinkovitije pregovarati s različitim profilima dobavljača, izbjeći najčešće zamke u pregovorima i osigurati održive rezultate koji donose stvarnu vrijednost organizaciji.

Što ćemo postići?

  • Osvijestiti vlastiti stil pregovaranja i njegov utjecaj na ishode
  • Naučiti kako se pripremiti za pregovore – definirati ciljeve, strategiju i argumente
  • Razumjeti razliku između pregovaranja o cijeni i pregovaranja o vrijednosti
  • Ovladati strategijama i taktikama pregovaranja te načinima odgovora na njih
  • Prepoznati i neutralizirati manipulativne taktike dobavljača
  • Razviti sposobnost upravljanja zahtjevnim i kompleksnim pregovorima
  • Izgraditi temelje za dugoročne, partnerske odnose s dobavljačima

Ključni benefiti za sudionike i organizaciju

  • Povećanje učinkovitosti i uspješnosti pregovaračkih procesa
  • Veće povjerenje i bolja suradnja s ključnim dobavljačima
  • Jačanje kompetencija nabavnog osoblja i menadžera
  • Smanjenje rizika loših dogovora i gubitaka u nabavi
  • Unaprjeđenje pregovaračke kulture i profesionalnog pristupa komunikaciji
  • Veća konkurentnost i financijska učinkovitost kroz strateško pregovaranje

 

Pogledajte slične teme koje imamo na programu:

Optimizacija nabave

Upravljanje nabavom

PREDAVAČ: Jasmina Marić Cvijetinović

jasmina

Jasmina Marić Cvijetinović

Stručne kompetencije stjecala u prodaji, izvozu i nabavi na domaćem i međunarodnom tržištu. U prodaji je prošla gotovo sve hijerarhijske pozicije od prodavača, komercijalista, voditelja prodaje, key account managera, regionalnog voditelja prodaje, voditelja prodajno logističkog centra, direktor prodaje, direktor izvoza, prodajnog agenta na međunarodnom tržištu. Stručne kompetencije u nabavi stjecala je kroz pozicije: category managementa/upravljanje kategorijom (space management), upravljanje opskrbnim lancem, logističkim centrom, skladišnim poslovanjem, distribucijom, ambulantnom dostavom, kreiranjem ruta, agenta nabave na međunarodnom tržištu. Iskustvo rada u multinacionalnoj kompaniji, korporacijama, srednjem i malom poduzetništvu, te u privatnom poduzetništvu . Neke od kompanija u kojima je radila kroz poslovnu karijeru su Vindija, Konzum, Pik Vrbovec, Gavrilović, Solina group…

Broj sudionika/prijava