Utorak, 24. 06. 2025. | 09:00 - 15:00
Jasmina Marić Cvijetinović
Hotel Sheraton
Kneza Borne 2, Zagreb
Maksimalan broj sudionika
16
Kotizacija
280,00 €
+ PDV
Kako uspješno pregovarati u nabavi? Moderno pregovaranje u nabavi je spoj strategije, ciljeva i jasne komunikacije. Treba uzeti u obzir i utjecaj tehničkih vještina kroz digitalnu transformaciju, te strategiju razvoja dugoročnog odnosa s dobavljačima. Uloga nabave u konkurentnosti tvrtke doprinosi sve važnijem aspektu sustavnog poboljšanja pregovaračkih vještina.
Preskupi ste! Nije argument. Pojednostavniti pregovarački proces, komunicirati suradnju, ostvariti željeni ishod ili najbolju alternativu je cilj uspješnog pregovaranja.
Iz programa seminara Pregovori u nabavi
III. Pregovaranje sa teškim dobavljačima
Jasmina Marić Cvijetinović
Stručne kompetencije stjecala u prodaji, izvozu i nabavi na domaćem i međunarodnom tržištu. U prodaji je prošla gotovo sve hijerarhijske pozicije od prodavača, komercijalista, voditelja prodaje, key account managera, regionalnog voditelja prodaje, voditelja prodajno logističkog centra, direktor prodaje, direktor izvoza, prodajnog agenta na međunarodnom tržištu. Stručne kompetencije u nabavi stjecala je kroz pozicije: category managementa/upravljanje kategorijom (space management), upravljanje opskrbnim lancem, logističkim centrom, skladišnim poslovanjem, distribucijom, ambulantnom dostavom, kreiranjem ruta, agenta nabave na međunarodnom tržištu. Iskustvo rada u multinacionalnoj kompaniji, korporacijama, srednjem i malom poduzetništvu, te u privatnom poduzetništvu . Neke od kompanija u kojima je radila kroz poslovnu karijeru su Vindija, Konzum, Pik Vrbovec, Gavrilović, Solina group…