
Srijeda, 12. 11. 2025. | 09:30 - 15:30
Mirela Saračević Trogrlić
Hotel Sheraton
Kneza Borne 2, Zagreb
Maksimalan broj sudionika
16
Kotizacija
280,00 €
+ PDV
Call Centar je srce korisničke podrške – mjesto gdje se gradi dojam o kompaniji i gdje svaka interakcija oblikuje percepciju brenda. Međutim, mnogi se centri suočavaju s istim izazovima: nezadovoljnim korisnicima, demotiviranim agentima i nedostatkom učinkovitih procesa.
Ova edukacija donosi konkretne alate i pristupe za planiranje, organizaciju i operativno vođenje Call Centra. Polaznici će kroz praktične primjere i primjenu suvremenih metoda naučiti kako izgraditi visokoučinkovit tim, povećati produktivnost, poboljšati korisničko iskustvo i implementirati inovativne tehnologije koje podržavaju izvrsnost u komunikaciji.
Namijenjena je voditeljima i menadžerima Call Centara, tim liderima u korisničkoj podršci te kompanijama koje žele unaprijediti ili tek planiraju razvoj svog Call Centra.
Što ćemo postići?
Ključni benefiti za sudionike i organizaciju
Pogledajte slične teme koje imamo na programu:

Mirela Saračević Trogrlić
Mirela Saračević Trogrlić poslovna je konzultantica s bogatim korporativnim iskustvom i ekspertizom u području customer experience-a, marketinga, digitalne transformacije i projektnog managementa. Više od dvadeset godina provela je u međunarodnim korporacijama, u nekoliko različitih industrija – investicijsko bankarstvo, mediji i telekomunikacije. Ima veliko iskustvo u vođenju i upravljanju projektima na lokalnoj i međunarodnoj razini. U zadnjih deset godina područje djelovanja je experience design kroz inovativnost, transformaciju i svjesno djelovanje usklađeno s vrijednostima i svrhom. U svom radu koristi brojne alate i metode kreativnog razmišljanja i inovativnih pristupa. Voli kombinirati znanja iz različitih oblasti – dizajna, psihologije, antropologije, bihevioralne ekonomije. Velika je zagovornica dizajna usmjerenog na krajnjeg korisnika. Bavi se poslovnim savjetovanjem i treninzima u području CX, EX, UX, poslovne strategije i projektnog managementa. Također radim kao trener i facilitator Design Thinking metodologije. Certificirani jeScrum Master, Executive Coach (AoEC), NLP i POY praktičar.