poslovne edukacije

Call centar

Srijeda, 12. 11. 2025. | 09:3015:30

Mirela Saračević Trogrlić 

Hotel Sheraton

Kneza Borne 2, Zagreb

Maksimalan broj sudionika

16

Kotizacija

280,00 

+ PDV

Prijavi se na seminar

Call Centar je srce korisničke podrške – mjesto gdje se gradi dojam o kompaniji i gdje svaka interakcija oblikuje percepciju brenda. Međutim, mnogi se centri suočavaju s istim izazovima: nezadovoljnim korisnicima, demotiviranim agentima i nedostatkom učinkovitih procesa.

Ova edukacija donosi konkretne alate i pristupe za planiranje, organizaciju i operativno vođenje Call Centra. Polaznici će kroz praktične primjere i primjenu suvremenih metoda naučiti kako izgraditi visokoučinkovit tim, povećati produktivnost, poboljšati korisničko iskustvo i implementirati inovativne tehnologije koje podržavaju izvrsnost u komunikaciji.

Namijenjena je voditeljima i menadžerima Call Centara, tim liderima u korisničkoj podršci te kompanijama koje žele unaprijediti ili tek planiraju razvoj svog Call Centra.

Što ćemo postići?

  • Razumjeti ulogu Call Centra u stvaranju korisničkog iskustva i lojalnosti
  • Usvojiti principе učinkovitog operativnog vođenja i planiranja rada
  • Naučiti upravljati procesima, ljudima i performansama unutar tima
  • Ovladati ključnim pokazateljima učinkovitosti (KPI-jevima) i metodama praćenja rezultata
  • Razviti kompetencije djelatnika i motivirati tim prema izvrsnosti
  • Upoznati najnovije trendove, tehnologije i ulogu umjetne inteligencije u modernim Call Centrima
  • Naučiti kako Call Centar može postati prodajni i strateški kanal kompanije

Ključni benefiti za sudionike i organizaciju

  • Povećanje zadovoljstva korisnika i jačanje percepcije brenda
  • Veća učinkovitost i motiviranost tima kroz jasno definirane procese i ciljeve
  • Bolje upravljanje resursima i smanjenje troškova operativnog poslovanja
  • Unaprjeđenje kompetencija voditelja i agenata u komunikaciji i prodaji
  • Implementacija suvremenih tehnologija i alata za optimizaciju rada
  • Stvaranje kulture izvrsnosti i kontinuiranog poboljšanja korisničkog iskustva

 

Pogledajte slične teme koje imamo na programu:

Dizajn korisničkog iskustva

Uspješno upravljanje prigovorima i reklamacijama

PREDAVAČ: Mirela Saračević Trogrlić

mirela saračević trogrlić

Mirela Saračević Trogrlić

Mirela Saračević Trogrlić poslovna je konzultantica s bogatim korporativnim iskustvom i ekspertizom u području customer experience-a, marketinga, digitalne transformacije i projektnog managementa. Više od dvadeset godina provela je u međunarodnim korporacijama, u nekoliko različitih industrija – investicijsko bankarstvo, mediji i telekomunikacije. Ima veliko iskustvo u vođenju i upravljanju projektima na lokalnoj i međunarodnoj razini. U zadnjih deset godina područje djelovanja je experience design kroz inovativnost, transformaciju i svjesno djelovanje usklađeno s vrijednostima i svrhom. U svom radu koristi brojne alate i metode kreativnog razmišljanja i inovativnih pristupa. Voli kombinirati znanja iz različitih oblasti – dizajna, psihologije, antropologije, bihevioralne ekonomije. Velika je zagovornica dizajna usmjerenog na krajnjeg korisnika. Bavi se poslovnim savjetovanjem i treninzima u području CX, EX, UX, poslovne strategije i projektnog managementa. Također radim kao trener i facilitator Design Thinking metodologije. Certificirani jeScrum Master, Executive Coach (AoEC), NLP i POY praktičar.

Broj sudionika/prijava