poslovne edukacije

Call centar: od običnog do odličnog

Četvrtak, 22. 05. 2025. | 09:0015:00

Mirela Saračević Trogrlić 

Hotel Sheraton

Kneza Borne 2, Zagreb

Maksimalan broj sudionika

16

Kotizacija

280,00 

+ PDV

Prijavi se na seminar

Mnogi Call Centri suočavanju se s istim izazovima – nezadovoljni korisnici, demotivirani agenti i neučinkovita komunikacija.

A korisnici? Oni očekuju brzu i uvijek dostupnu podršku, individualno prilagođenu njihovim potrebama.

Ova edukacija dat će vam alate za planiranje i operativno vođenje – bilo da upravljate cijelim Call Centrom ili vodite tim zadužen za određeno područje.

Kroz praktične primjere i provjerene metode naučit ćete kako izgraditi visokoučinkovit Call Centar.

Za koga je edukacija namijenjena?

  • Voditeljima i menadžerima Call Centara
  • Voditeljima timova u korisničkoj podršci
  • Kompanijama koje planiraju implementaciju Call Centra
  • Kompanijama s postojećim Call Centrima kojeg žele optimizirati i unaprijediti
  • Kompanijama koje žele povećati operativnu učinkovitost, lojalnost korisnika i konkurentsku prednost kroz poboljšanje korisničkog iskustva na Call Centru

Sadržaj edukacije

  1. Uloga Call Centra u poslovanju i utjecaj na zadovoljstvo korisnika
  2. Operativno vođenje i opseg poslova
  3. Kanali komunikacije s korisnicima
  4. Kompetencije i razvoj djelatnika
  5. Upravljanje procesima
  6. Pokazatelji učinkovitosti
  7. Unaprjeđenje rada Call Centra
  8. Prodajno orijentirani Call Centri
  9. Uvođenje novih tehnologija i umjetne inteligencije
  10. Trendovi i smjer razvoja modernih Call Centara

PREDAVAČ: Mirela Saračević Trogrlić

mirela saračević trogrlić

Mirela Saračević Trogrlić

Mirela Saračević Trogrlić poslovna je konzultantica s bogatim korporativnim iskustvom i ekspertizom u području customer experience-a, marketinga, digitalne transformacije i projektnog managementa. Više od dvadeset godina provela je u međunarodnim korporacijama, u nekoliko različitih industrija – investicijsko bankarstvo, mediji i telekomunikacije. Ima veliko iskustvo u vođenju i upravljanju projektima na lokalnoj i međunarodnoj razini. U zadnjih deset godina područje djelovanja je experience design kroz inovativnost, transformaciju i svjesno djelovanje usklađeno s vrijednostima i svrhom. U svom radu koristi brojne alate i metode kreativnog razmišljanja i inovativnih pristupa. Voli kombinirati znanja iz različitih oblasti – dizajna, psihologije, antropologije, bihevioralne ekonomije. Velika je zagovornica dizajna usmjerenog na krajnjeg korisnika. Bavi se poslovnim savjetovanjem i treninzima u području CX, EX, UX, poslovne strategije i projektnog managementa. Također radim kao trener i facilitator Design Thinking metodologije. Certificirani jeScrum Master, Executive Coach (AoEC), NLP i POY praktičar.

Broj sudionika/prijava