poslovne edukacije

Unapređenje prodaje

Srijeda, 10. 12. 2025. | 09:3015:30

Snježana Kupres 

Hotel Sheraton

Kneza Borne 2, Zagreb

Maksimalan broj sudionika

12

Kotizacija

280,00 

+ PDV

Prijavi se na seminar

Unapređenje prodaje – strategije, tehnike i alati za postizanje vrhunskih rezultata

Prodaja je srce svakog poslovanja – ali tržište, kupci i njihove navike mijenjaju se brže nego ikada prije. Ovaj seminar osmišljen je za sve koji žele unaprijediti svoje prodajne rezultate kroz razvoj suvremenih prodajnih vještina, razumijevanje kupaca i učinkovito korištenje komunikacijskih i psiholoških alata u prodajnom procesu.

Polaznici će naučiti kako graditi dugoročne odnose s kupcima, kako prepoznati njihove potrebe, kako premostiti prigovore te kako uspješno zatvoriti prodaju na način koji donosi obostrano zadovoljstvo i lojalnost klijenta.

Sadržaj seminara

  • Promjene u ponašanju kupaca i novi trendovi u prodaji
  • Proces prodaje – od prvog kontakta do postprodajne podrške
  • Psihologija kupca i stvaranje povjerenja
  • Uloga neverbalne komunikacije i utjecaja u prodaji
  • Upravljanje prigovorima i pregovaranje s kupcima
  • Tehnike zaključivanja prodaje
  • Planiranje i praćenje prodajnih ciljeva
  • Samomotivacija i razvoj prodajnog mindseta

Sudionici će nakon seminara:

  • Razviti veće samopouzdanje u prodajnim situacijama
  • Jasno razumjeti faze prodajnog procesa i znati ih primijeniti u praksi
  • Steći konkretne alate za uspješnu komunikaciju s različitim tipovima kupaca
  • Naučiti prepoznati i učinkovito odgovoriti na prigovore kupaca
  • Ovladati tehnikama zaključivanja prodaje koje povećavaju uspješnost
  • Usvojiti pristup koji potiče dugoročne odnose i lojalnost kupaca
  • Povećati osobnu učinkovitost i ostvarene prodajne rezultate

Pogledajte slične teme koje imamo na programu:

Leadership - vođenje i razvoj zaposlenika

 

PREDAVAČ: Snježana Kupres

snježana kupres

Snježana Kupres

Snježana Kupres, NLP i prodajni trener, medijator. Svoje 25-ogodišnje prodajno iskustvo, od čega 19 na izvršnim pozicijama, i 10-ogodišnje iskustvo u podučavanju odraslih stjecala je u Zagrebu, Kuala Lumpuru, Singapuru, Londonu i Ženevi. Nakon rada za Malaysia Airlines i Tal Aviation Group u segmentima prodaje i marketinga, počinje podučavati i obrazuje se za Sales Excellence u Londonu, NLP certificiranog trenera te izmiritelja pri Hrvatskoj udruzi za mirenje. Priprema i izvodi edukacije iz područja: prodaje, pregovaranja, komunikacijskih vještina, vještina prezentiranja, socijalnih kompetencija, BMC ( Business Model Canvas), NLP praktičarski program, Growth Mindset program, Go to market strategy program.

Broj sudionika/prijava