Četvrtak, 28. 11. 2024. | 09:00 - 15:00
Petak, 29. 11. 2024. | 09:00 - 15:00
Nina Butić Ivanković
Hotel Sheraton
Kneza Borne 2, Zagreb
Maksimalan broj sudionika
16
Kotizacija
480,00 €
+ PDV
Na edukaciji Specijalist interne komunikacije osvijestit ćete važnost i značaj interne komunikacije u sve kompleksnijem okruženju. Upoznat ćete se s alatima interne komunikacije i naučiti koji je najvažniji alat, koji sadržaj je važno interno komunicirati i koje teme zanimaju zaposlenike. Saznat ćete sve o načinima uključivanja zaposlenika kako bi komunikacija bila dvosmjerna i dala svoju punu vrijednost. Naučit ćete kako zaposlenicima dati širu sliku i staviti svakodnevan rad u strateški okvir da bi znali zašto rade to što rade i bili angažiraniji.
Ovladat ćete procesom strateškog i operativnog planiranja interne komunikacije i napraviti plan. Upoznat ćete se s načinima kako da interna komunikacija bude efikasna i pomaže graditi povjerenje u organizaciji.
Radionica je nastala na temelju 20 godina iskustva u praksi.
Namjena
Edukacija je namijenjena specijalistima koji započinju razvijati internu komunikaciju u poduzećima, ali i iskusnim komunikacijskim stručnjacima i stručnjacima za razvoj ljudskih potencijala koji žele širiti i produbljivati znanja. Edukacija je korisna za sve stručnjake koji žele biti još bolji u internoj komunikaciji.
Način realizacije edukacije
Interaktivna i participativna edukacija s kratkim teorijskim dijelovima i puno individualnih i grupnih vježbi, studija slučajeva, igranja uloga i vođenih diskusija, uz savjete eduktorice.
Iz programa edukacije Specijalist interne komunikacije
Nina Butić Ivanković
Kao savjetnica za organizacijsku kulturu i komunikacije osmišljava i provodi procese razvoja organizacijske kulture, savjetuje u pitanjima internog komuniciranja, te kreira i vodi edukacije i radionice u području organizacijske kulture i interne komunikacije. Stručnjakinja je za područje korporativnih komunikacija i razvoja organizacijske kulture s više od 15 godina iskustva u visokom menadžmentu u bankarstvu, industriji robe široke potrošnje, maloprodaji i logistici, većinom na regijskim pozicijama u međunarodnim kompanijama. Posebno je orijentirana na procese razvoja organizacijske kulture koji podržavaju razvoj poslovanja u željenom smjeru; procesi u kojima je sudjelovala nagrađeni su međunarodnim i domaćim priznanjima.