Četvrtak, 14. 11. 2024. | 09:00 - 15:00
Petak, 15. 11. 2024. | 09:00 - 15:00
Nina Butić Ivanković
Hotel Sheraton
Kneza Borne 2, Zagreb
Maksimalan broj sudionika
16
Kotizacija
480,00 €
+ PDV
Na edukaciji Organizacijska kultura osvijestit ćete značenje i utjecaj organizacijske kulture na poslovanje. U većini slučajeva je nismo svjesni, no kultura često stoji na putu provedbe poslovne strategije i realizacije ciljeva poduzeća. Naučit ćete vrlo konkretno kako se kultura manifestira, od čega se sastoji, kako djeluje, što sve utječe na razvoj organizacijske kulture i na što sve ona utječe.
„Organizacijska kultura je sve“, izjavio je bivši predsjednik Uprave IBM-a Lou Gerstner, a opisao ju je 1966. Marvin Bower, glavni direktor McKinsey & Company, kao “način na koji se ovdje radi“.
Ovladat ćete procesom razvoja organizacijske kulture u željenom smjeru, te ćete naučiti kako se promjena razvija na individualnoj i organizacijskoj razini. Učit ćete o polugama promjene, željenim ponašanjima zaposlenika i kako da promjena organizacijske kulture zaživi sistemski u organizaciji.
Radionica je nastala na temelju 20 godina iskustva u praksi.
Namjena
Edukacija je namijenjena visokom menadžmentu, stručnjacima za razvoj ljudskih potencijala i komunikacijskim stručnjacima, stručnjacima za strategiju i razvoj poslovanja, stručnjacima za change management.
Način realizacije edukacije
Interaktivna i participativna edukacija s kratkim teorijskim dijelovima i puno individualnih i grupnih vježbi, studija slučajeva, vođenih diskusija, uz savjete eduktorice.
Iz programa edukacije Organizacijska kultura
Nina Butić Ivanković
Kao savjetnica za organizacijsku kulturu i komunikacije osmišljava i provodi procese razvoja organizacijske kulture, savjetuje u pitanjima internog komuniciranja, te kreira i vodi edukacije i radionice u području organizacijske kulture i interne komunikacije. Stručnjakinja je za područje korporativnih komunikacija i razvoja organizacijske kulture s više od 15 godina iskustva u visokom menadžmentu u bankarstvu, industriji robe široke potrošnje, maloprodaji i logistici, većinom na regijskim pozicijama u međunarodnim kompanijama. Posebno je orijentirana na procese razvoja organizacijske kulture koji podržavaju razvoj poslovanja u željenom smjeru; procesi u kojima je sudjelovala nagrađeni su međunarodnim i domaćim priznanjima.