Utorak, 15. 04. 2025. | 09:00 - 15:00
Anita Majstrović Dukić
Hotel Sheraton
Kneza Borne 2, Zagreb
Maksimalan broj sudionika
16
Kotizacija
280,00 €
+ PDV
Svi znamo što je sistematizacija. To je kratak popis i opis poslova koje zaposlenici obavljaju na radnim mjestima. Svako radno mjesto ima svoj naziv i opis poslova. Popis i opis poslova u sistematizaciji smatraju se sastavnim dijelom ugovora o radu.
Međutim da li je sistematizacija u vašoj tvrtki čista formalnost ili vam uistinu služi za bolju organizaciju?
Kako izraditi kvalitetnu sistematizaciju koja može biti alat za unapređenje poslovanja predstavit ćemo na ovom seminaru
Anita Majstrović Dukić
Vlasnica je obrta za poslovno savjetovanje RESET. Poslovnim savjetovanjem se bavi od 2003.g i iza sebe ima realiziranih više od 120 projekata u 80-tak tvrtki različitih djelatnosti iz privatnog i javnog sektora. Strategija poslovanja je praćenje zahtjeva i potreba svojih klijenata i sukladno tome razvija i nudi uz suradnike razne usluge iz područja poslovnog upravljanja. Bavi se slijedećim područjima savjetovanja; reorganizacija poslovanja, modeliranje i optimizacija poslovnih procesa, upravljanje ljudskim potencijalima, uvođenje normiranih sustava upravljanja; kvalitetom (ISO 9001), zaštitom okoliša (ISO 14001), zaštitom zdravlja i sigurnosti (ISO 45001), energetskom učinkovitošću (ISO 50001) i primjena GDP-a i AI u poslovanje. Ovlašteni je konzultant Europske banke za obnovu i razvoj.