poslovne edukacije

Sistematizacija radnih mjesta

Utorak, 15. 04. 2025. | 09:0015:00

Anita Majstrović Dukić 

Hotel Sheraton

Kneza Borne 2, Zagreb

Maksimalan broj sudionika

16

Kotizacija

280,00 

+ PDV

Prijavi se na seminar

Organizacija sa jasnim radnim zadacima, odgovornostima i ovlaštenjima

Svi znamo što je sistematizacija. To je kratak popis i opis poslova koje zaposlenici obavljaju na radnim mjestima. Svako radno mjesto ima svoj naziv i opis poslova. Popis i opis poslova u sistematizaciji smatraju se sastavnim dijelom ugovora o radu.

Međutim da li je sistematizacija u vašoj tvrtki čista formalnost ili vam uistinu služi za bolju organizaciju?

Kako izraditi kvalitetnu sistematizaciju koja može biti alat za unapređenje poslovanja predstavit ćemo na ovom seminaru

Ciljevi edukacije:

  • Naučiti kako izraditi kvalitetnu sistematizaciju radnog mjesta
  • Kako izraditi organizacijsku shemu
  • Zašto je važan sustav kompetencija u sistematizaciji radnih mjesta
  • Kako kroz sistematizaciju radnih mjesta postaviti učinkovit sustav odgovornosti i ovlaštenja

Kome je edukacija namijenjena?

  • Profesionalcima u ljudskim resursima u većim organizacijama
  • Vodećim zaposlenicima u manjim tvrtkama koji žele bolje organizirati poslovanje i jasno definirati odgovornosti, ovlasti i radne zadatke

Sadržaj edukacije:

  1. Kako organizirati / reorganizirati poslovanje
    1. Izrada /ažuriranje organizacijske sheme
    2. Česte greške pri izradi/ažuriranju organizacijske sheme
    3. Alati za izradu organizacijskih shema
    4. Izrada procedura rada
  2. Postupak izrade sistematizacije radnih mjesta
    1. Ciljevi izrade sistematizacije radnih mjesta
    2. Analiza poslova kao temelj za izradu opisa radnih mjesta
    3. Kao definirati odgovornosti i ovlaštenja
    4. Procjena poslova kao podloga za model plaća prema učinku
  3. Sustav kompetencija kao bitan element opisa ranog mjesta
    1. Kako izraditi sustav kompetencija
    2. Kako kompetencije integrirati u opise radnih mjesta
    3. Kako upravljati kompetencijama svojih zaposlenika
  4. Radionica i diskusija

PREDAVAČ: Anita Majstrović Dukić

Anita Majstrović Dukić

Vlasnica je obrta za poslovno savjetovanje RESET. Poslovnim savjetovanjem se bavi od 2003.g i iza sebe ima realiziranih više od 120 projekata u 80-tak tvrtki različitih djelatnosti iz privatnog i javnog sektora. Strategija poslovanja je praćenje zahtjeva i potreba svojih klijenata i sukladno tome razvija i nudi uz suradnike razne usluge iz područja poslovnog upravljanja. Bavi se slijedećim područjima savjetovanja; reorganizacija poslovanja, modeliranje i optimizacija poslovnih procesa, upravljanje ljudskim potencijalima, uvođenje normiranih sustava upravljanja; kvalitetom (ISO 9001), zaštitom okoliša (ISO 14001), zaštitom zdravlja i sigurnosti (ISO 45001), energetskom učinkovitošću (ISO 50001) i primjena GDP-a i AI u poslovanje. Ovlašteni je konzultant Europske banke za obnovu i razvoj.

Broj sudionika/prijava