
Četvrtak, 12. 02. 2026. | 09:30 - 15:30
Sanja Trbojević Montina
Hotel Sheraton
Kneza Borne 2, Zagreb
Maksimalan broj sudionika
10
Kotizacija
Izvorna cijena bila je: 280,00 €.240,00 €Trenutna cijena je: 240,00 €.
+ PDV
Popust na rane prijave i uplate do 31.12.2025. Kotizacija iznosi: 240,00 EUR + PDV
Nauči samostalno voditi profitabilne Facebook & Instagram kampanje
Ova radionica idealna je za sve koji žele razumjeti kako Facebook i Instagram, zahvaljujući snažnoj integraciji s WhatsAppom i Messengerom unutar oglasnih formata, postaju najkompletniji sustav za vođenje cjelovitih marketinških kampanja kroz sve faze korisničkog putovanja – od Awareness, preko Consideration i Purchase, pa sve do Care faze.
Radionica obuhvaća sve ključne korake potrebne za profesionalno oglašavanje. Polaznici će naučiti kako optimizirati Instagram poslovni profil, urediti Highlights (naglaskе) tako da najbolje predstavljaju brend, te kako povezati FB/IG profil s newsletter sustavom radi prikupljanja kontakata i automatiziranog marketinga. Posebna pažnja posvećena je tome kako odabrati pravi tip Meta oglasa za svaku fazu kampanje te kako kombinirati formate za maksimalne rezultate.
Sudionici će otkriti kako koristiti Facebook grupe kao alat za izgradnju zajednice, kako pravilno i zakonito organizirati nagradne igre i nagradne natječaje, te kako provoditi istraživanje tržišta kroz objave i interakciju korisnika. Kroz radionicu će naučiti kako odabrati ton i stil komunikacije, kreirati urednički kalendar objava i pratiti ključne metrike koje pokazuju uspješnost oglašavanja.
Cilj radionice je osnažiti polaznike da samostalno kreiraju uspješne kampanje na Facebooku i Instagramu – bez velikih ulaganja i uz jasnu strategiju temeljenu na realnim rezultatima. Nakon programa polaznici će biti sposobni izraditi strukturirane, profesionalne i profitabilne kampanje za svaki tip poslovanja.
Ishod seminara – nakon seminara moći ćete:
Tko je idealan polaznik:
Idealni polaznik ne mora imati veliko marketinško iskustvo, ali želi naučiti kako samostalno kreirati i voditi učinkovite kampanje na Facebooku i Instagramu. Seminar je namijenjen vlasnicima malih i srednjih poduzeća, freelancerima, voditeljima društvenih mreža i svima koji žele razumjeti kako digitalno oglašavanje može podržati njihove poslovne ciljeve.
Način realizacije seminara:
Ova cjelodnevna radionica održava se uživo i pruža dinamično, interaktivno iskustvo. Program uključuje kombinaciju predavanja s primjerima iz stvarne prakse i intenzivnih praktičnih vježbi koje omogućuju da se naučeno odmah primijeni.
Molimo polaznike da ponesu svoje laptope kako bi mogli aktivno sudjelovati u praktičnim zadacima. Radionica je koncipirana tako da polaznicima pruži konkretne alate i metode za brzu implementaciju u njihovim organizacijama.
Sanja Trbojević Montina
Sanja Trbojević Montina je iskusna stručnjakinja s više od 20 godina rada u digitalnom marketingu, e-commerceu i strateškom savjetovanju. Započela je digitalnu karijeru u adriatica.netu kao marketing specijalist, upravljajući digitalnim kanalima poput Googlea, affiliate programa, display oglašavanja i newslettera za područije cijele Europe. Kao voditeljica marketinga adriatica.net-a , predvodila je međunarodni tim, radila na optimizaciji korisničkog iskustva na webshopu te upravljala PR-om. U Degordianu je kao product manager stekla uvid u agencijski rad kroz rad na projektima razvoja web stranica i aplikacija. U Agrokoru je vodila digitalizaciju marketinga a za brendove Poliklinika Aviva, Belje, Ledo, Frikom, Zvijezda, Dijamant, Konzum, Atlas. Kao voditelj digitalnog odjela u L’Oréalu za regiju Adria Balkan, radila je s globalnim brendovima Vichy, La Roche Posay, Maybeline, Garnier, Mixa. Tu je stekla uvid u digitalni rad svjetskih brandova, te se istaknula povećanjem online prodaje u farmaceutskom kanalu prodaje regije Adria Balkan, kao i najbolji rezultati za SEO optimiziju weba među svim Europskim zemljama. Sanja Trbojević Montina vrijedan je član digitalne zajednice jer svoje opsežno znanje nesebično prenosi na nove generacije, čime aktivno doprinosi jačanju kvalitete digitalnog sektora u Hrvatskoj. Kroz predavanja na institucijama poput Algebre i VERN-a, nekoliko generacija studenata imalo je priliku učiti od nje, a mnogi nastavljaju obrazovanje temeljeći se na njezinim nastavnim materijalima. Time značajno doprinosi razvoju obrazovanja i pripremi novih talentiranih digitalaca. General Assembly prepoznao je Sanjino znanje i svrstao ga među 10% najboljih stručnjaka u Europi, čime je potvrđena njezina stručnost i visoka pozicija u digitalnoj industriji. Ovo priznanje potvrđuje njezinu posvećenost stalnom učenju i primjeni inovativnih pristupa, a također ukazuje na njezinu sposobnost da bude lider u transformaciji digitalnog marketinga i poslovnih strategija.