poslovne edukacije

"Uradi sam" digitalni marketing

Četvrtak, 27. 03. 2025. | 09:0015:00

Sanja Trbojević Montina 

Hotel Sheraton

Kneza Borne 2, Zagreb

Maksimalan broj sudionika

16

Kotizacija

280,00 

+ PDV

Prijavi se na seminar

Radionica "Uradi sam" digitalni marketing osmišljena je kao praktičan i edukativan program koji omogućuje sudionicima da preuzmu kontrolu nad svojim marketingom i steknu vještine potrebne za samostalno vođenje uspješnih kampanja.

Radionica je idealna za sve koji žele naučiti sve aspekte digitalnog marketinga i usvojiti konkretne alate i strategije koje mogu odmah primijeniti.

Radionica pokriva ključne korake potrebne za stvaranje učinkovitih kampanja. Polaznici će naučiti kako i zašto definirati buyer persone te razumjeti tko su njihovi idealni kupci. Saznat će koje informacije trebamo prikupljati u marketinškom briefu, te koje analize pomažu da nađete svoju nišu. Posebna pažnja posvećena je društvenim mrežama, SEO, Google Ads, email marketing.

Kroz radionicu ćete otkriti koliko digitalne imovine trebate, koji su ključni komunikacijski kanali za vaše poslovanje, te kako oblikovati kampanju kroz njene različite faze. Naučit ćete kako mjeriti uspješnost oglasa i procijeniti ukupni uspjeh kampanje, koristeći primjere iz prakse za bolje razumijevanje.

Cilj radionice je osnažiti sudionike da s povjerenjem preuzmu upravljanje svojim digitalnim prisustvom. Nakon ovog programa, polaznici će moći izraditi prilagođene marketinške strategije koje odgovaraju njihovom poslovanju, te izgraditi dugoročne odnose s publikom uz minimalne troškove.

Ishod seminara – nakon seminara moći ćete:

  1. Definirati buyer personu
  2. Složiti marketinški brif
  3. Raspoznati faze kampanje
  4. Složiti plan kampanje
  5. Odrediti ton i stil komunikacije kroz sve digitalne kanale
  6. Složiti kontent kalendar za objave na društvenim mrežama
  7. Postaviti i boostati kampanju preko Mete
  8. Napisati tekst koji je SEO optimiziran
  9. Izmjeriti efikasnost svakog oglasa
  10. Izračunati kvalitetu kampanje
  11. Razumjeti specifičnosti Google oglašavanja
  12. Dobiti uvid u trikove koji poboljšavaju rezultate email marketinga
  13. Organizirati nagradni natječaja i nagradne igre
  14. Uskladiti kampanje sa GDPR-om

Tko je idealan polaznik:

Idealni polaznik nema nužno veliko marketinško iskustvo, ali ima želju i potrebu da nauči kako samostalno kreirati i voditi marketinške kampanje koje donose konkretne rezultate. Također, polaznici su oni koji žele razumjeti kako digitalni marketing može podržati njihove poslovne ciljeve i osnažiti ih u svijetu online poslovanja.

Način realizacije seminara

Ova cjelodnevna radionica održat će se uživo, pružajući dinamično i interaktivno iskustvo za sve polaznike. Program uključuje predavanje popraćeno sa power point prezentacijom slučajeva iz stvarne prakse, te intenzivne praktične vježbe.

Kako bi mogli aktivno sudjelovati u praktičnim zadacima, mole se da ponesu svoje laptope. Radionica je dizajnirana da sudionicima pruži alate za primjenu naučenog odmah u svojim organizacijama.

PREDAVAČ: Sanja Trbojević Montina

Sanja Trbojević Montina

Sanja Trbojević Montina je iskusna stručnjakinja s više od 20 godina rada u digitalnom marketingu, e-commerceu i strateškom savjetovanju. Započela je digitalnu karijeru u adriatica.netu kao marketing specijalist, upravljajući digitalnim kanalima poput Googlea, affiliate programa, display oglašavanja i newslettera za područije cijele Europe. Kao voditeljica marketinga adriatica.net-a , predvodila je međunarodni tim, radila na optimizaciji korisničkog iskustva na webshopu te upravljala PR-om. U Degordianu je kao product manager stekla uvid u agencijski rad kroz rad na projektima razvoja web stranica i aplikacija. U Agrokoru je vodila digitalizaciju marketinga a za brendove Poliklinika Aviva, Belje, Ledo, Frikom, Zvijezda, Dijamant, Konzum, Atlas. Kao voditelj digitalnog odjela u L’Oréalu za regiju Adria Balkan, radila je s globalnim brendovima Vichy, La Roche Posay, Maybeline, Garnier, Mixa. Tu je stekla uvid u digitalni rad svjetskih brandova, te se istaknula povećanjem online prodaje u farmaceutskom kanalu prodaje regije Adria Balkan, kao i najbolji rezultati za SEO optimiziju weba među svim Europskim zemljama. Sanja Trbojević Montina vrijedan je član digitalne zajednice jer svoje opsežno znanje nesebično prenosi na nove generacije, čime aktivno doprinosi jačanju kvalitete digitalnog sektora u Hrvatskoj. Kroz predavanja na institucijama poput Algebre i VERN-a, nekoliko generacija studenata imalo je priliku učiti od nje, a mnogi nastavljaju obrazovanje temeljeći se na njezinim nastavnim materijalima. Time značajno doprinosi razvoju obrazovanja i pripremi novih talentiranih digitalaca. General Assembly prepoznao je Sanjino znanje i svrstao ga među 10% najboljih stručnjaka u Europi, čime je potvrđena njezina stručnost i visoka pozicija u digitalnoj industriji. Ovo priznanje potvrđuje njezinu posvećenost stalnom učenju i primjeni inovativnih pristupa, a također ukazuje na njezinu sposobnost da bude lider u transformaciji digitalnog marketinga i poslovnih strategija.

Broj sudionika/prijava