poslovne edukacije

Upravljanje lancem opskrbe

Četvrtak, 26. 02. 2026. | 09:3015:30

Petak27. 02. 2026. | 09:3015:30

Jasmina Marić Cvijetinović 

Hotel Sheraton

Kneza Borne 2, Zagreb

Maksimalan broj sudionika

16

Kotizacija

Izvorna cijena bila je: 500,00 €.Trenutna cijena je: 400,00 €.

+ PDV

Prijavi se na seminar

Popust na rane prijave i uplate do 31.12.2025.  Kotizacija iznosi: 400,00 EUR + PDV

Upravljanje lancem opskrbe  je jedna od ključnih i strateških funkcija u kompaniji čije poslovanje ovisi o  dostavi proizvoda. Efikasno upravljanje nabavom  od sirovina, materijala  do proizvodnje, te plasmana  na tržišta prema kanalu prodaje. Planiranje isporuke prema različitim  prodajnim kanalima,  vrstama pakiranja(specijalizirani  kanali prodaje,  e-commerce kanali distribucije,  prema trgovcima i retail-ready packaging , isporuke prema veletrgovcima i distributerima, isporuke prema drugim tržištima), zahtijevaju različite strategije pakiranja, zaštite i označavanja paleta, te različite strategije distribucije,  ujedno i značajno utječu na organizaciju rada, logistiku, troškove i učinkovitost.

Cilj efikasnog lanca opskrbe jest pametno planirati, upravljati  troškovima racionalno, voditi i utjecati pozitivno na odjele i suradnike u cijelom lancu opskrbe.

Ujedno sustavno poboljšavati dinamiku isporuka, koordinacija logistike, upravljanje zalihama, timeline  proizvodnje, cash flow, te utjecati  na zajednički cilj zadovoljstvo kupaca i tržišta.

1 dan:  Upravljanje lancem opskrbe

  1. Kako provesti optimalna poboljšanja
  2. Učinkoviti procesi  i planiranje lanca opskrbe
  3. Integracija planiranja, nabave, proizvodnje, distribucije
  4. Upravljanje rizicima, kašnjenja, organizacija rada
  5. Praćenje i planiranje kroz moderne alate
  6. Izrada mape potencijalnih poboljšanja

  2 dan: Upravljanje lancem opskrbe

  1. Potrebe kupaca i tržišta, planiranje prodaje
  2. Isporuke prema kanalima prodaje
  3. Efikasni procesi  narudžbe, zalihe, skladištenje, izlazi, metrika ciklusa lanca opskrbe
  4. Identificiraju uska grla i područja uspjeha, cash flow
  5. Leadership i operativni menadžment
  6. Prednosti stvaranja otpornosti u poslovanju
  7. Izrada mape potencijalnih poboljšanja

 

Pogledajte slične teme koje imamo na programu:

Pregovori u nabavi

Upravljanje nabavom

Optimizacija nabave

PREDAVAČ: Jasmina Marić Cvijetinović

jasmina

Jasmina Marić Cvijetinović

Stručne kompetencije stjecala u prodaji, izvozu i nabavi na domaćem i međunarodnom tržištu. U prodaji je prošla gotovo sve hijerarhijske pozicije od prodavača, komercijalista, voditelja prodaje, key account managera, regionalnog voditelja prodaje, voditelja prodajno logističkog centra, direktor prodaje, direktor izvoza, prodajnog agenta na međunarodnom tržištu. Stručne kompetencije u nabavi stjecala je kroz pozicije: category managementa/upravljanje kategorijom (space management), upravljanje opskrbnim lancem, logističkim centrom, skladišnim poslovanjem, distribucijom, ambulantnom dostavom, kreiranjem ruta, agenta nabave na međunarodnom tržištu. Iskustvo rada u multinacionalnoj kompaniji, korporacijama, srednjem i malom poduzetništvu, te u privatnom poduzetništvu . Neke od kompanija u kojima je radila kroz poslovnu karijeru su Vindija, Konzum, Pik Vrbovec, Gavrilović, Solina group…

Broj sudionika/prijava