Četvrtak, 13. 07. 2023. | 09:00 - 15:00
Goran Vojković
Hotel Sheraton
Kneza Borne 2, Zagreb
Maksimalan broj sudionika
20
Kotizacija
212,36 € (1.600,03 kn)
+ PDV
Nova Uredba o uredskom poslovanju stupila je na snagu 10. srpnja 2021, a od početka 2023. godine obavezno je elektroničko uredsko poslovanje.
Seminar Nova uredba o uredskom poslovanju obuhvaća znanje uredskog poslovanja u Republici Hrvatskoj, koje je u praksi potrebno mnogima, a izučava se samo na nekim učilištima. Uz svladavanje uredskog poslovanja sukladno Uredbi o uredskom poslovanju, prelaze se osnove spisovodstva, te organizacije i rada pismohrane.
Opseg obveznika primjene Uredbe o uredskom poslovanju s godinama je sve veći. Usložnjavanje sustava lokalne samouprave, decentralizacija, prenošenje javnih ovlasti na ustanove, pa i trgovačka društva dovelo je do toga da je uredsko poslovanje izišlo iz okvira klasične administracije i uredskih zgrada državne uprave. Stoga je i broj osoba koji barem dio svog poslovanja moraju obavljati sukladno pravilima o uredskom poslovanju širi nego ikada.
U praksi to uključuje i mnoge pojedince koji tijekom redovnog školovanja nisu bili u prilici naučiti uredskom poslovanje i općenito rad sa spisima.
I. Uredsko poslovanje
II. Spisovodstvo i korištenje novih tehnologija
Goran Vojković
Goran Vojković ima preko 20 godina iskustva rada u državnoj službi i privatnom sektoru, na različitim poslovima, od savjetnika u Vladinom uredu do direktora službe za pravo u korporativnom upravljanju u kompaniji iz IT-sektora. Bio je u dva mandata vanjski član Odbora za zakonodavstvo Sabora te u dva mandata predsjednik Upravnog vijeća Lučke uprave Vukovar. Također, ima veliko iskustvo na radu s EU-projektima u Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini. Objavio je dva priručnika o uredskom poslovanju, nekoliko poglavlja u knjigama i veći broj znanstvenih i stručnih radova.
Prijavite se na newsletter i prvi saznajte novosti o nadolazećim edukacijama!