Četvrtak, 20. 02. 2025. | 09:00 - 15:00
Sanja Trbojević Montina
Hotel Sheraton
Kneza Borne 2, Zagreb
Maksimalan broj sudionika
16
Kotizacija
280,00 €
+ PDV
Na ovoj radionici naučit ćete kako razviti marketinške kampanje koje su ne samo kreativne, već i usklađene s regulatornim zahtjevima, poput EU direktiva i smjernica FDA.
Radionica je osmišljena kao praktičan vodič kroz specifičnosti farmaceutskog marketinga, s posebnim fokusom na definiranje ciljnih skupina (buyer persone), pripremu kvalitetnog briefa te analize koje omogućuju dublje razumijevanje tržišta. Naučit ćete kako odrediti ključne kanale komunikacije, prilagoditi ton i stil poruke zdravstvenim djelatnicima i krajnjim korisnicima, te osmisliti faze kampanje s jasnim ciljevima.
Poseban naglasak stavljen je na mjerenje uspješnosti, učinkovitosti oglasa te uspjeha kampanja kroz konkretne primjere iz farmaceutske prakse. Uz to, obradit ćemo kako pravilno upravljati kriznom komunikacijom u slučaju izazova poput povlačenja proizvoda s tržišta.
Pridružite se i naučite kako kombinirati inovaciju, etiku i učinkovitu komunikaciju za postizanje najboljih rezultata!
Radionica je idealna za farmaceute, stručnjake za prodaju i marketing u farmaceutskoj industriji, kao i sve koji žele unaprijediti svoje znanje i vještine u području digitalnog marketinga prilagođenog farmaceutskim standardima.
Ova cjelodnevna radionica održat će se uživo, pružajući dinamično i interaktivno iskustvo za sve polaznike. Program uključuje predavanje popraćeno sa power point prezentacijom slučajeva iz stvarne prakse, te intenzivne praktične vježbe.
Kako bi mogli aktivno sudjelovati u praktičnim zadacima, mole se da ponesu svoje laptope. Radionica je dizajnirana da sudionicima pruži alate za primjenu naučenog odmah u svojim organizacijama.
Sanja Trbojević Montina
Sanja Trbojević Montina je iskusna stručnjakinja s više od 20 godina rada u digitalnom marketingu, e-commerceu i strateškom savjetovanju. Započela je digitalnu karijeru u adriatica.netu kao marketing specijalist, upravljajući digitalnim kanalima poput Googlea, affiliate programa, display oglašavanja i newslettera za područije cijele Europe. Kao voditeljica marketinga adriatica.net-a , predvodila je međunarodni tim, radila na optimizaciji korisničkog iskustva na webshopu te upravljala PR-om. U Degordianu je kao product manager stekla uvid u agencijski rad kroz rad na projektima razvoja web stranica i aplikacija. U Agrokoru je vodila digitalizaciju marketinga a za brendove Poliklinika Aviva, Belje, Ledo, Frikom, Zvijezda, Dijamant, Konzum, Atlas. Kao voditelj digitalnog odjela u L’Oréalu za regiju Adria Balkan, radila je s globalnim brendovima Vichy, La Roche Posay, ,Mixa. Tu je stekla uvid u digitalni rad svjetskih brandova, te se istaknula povećanjem online prodaje u farmaceutskom kanalu prodaje regije Adria Balkan, kao i najbolji rezultati za SEO optimiziju weba među svim Europskim zemljama. Bila je angažirana kao project manager pri izradi web shopa mandispharmljekarne.hr Sanja Trbojević Montina vrijedan je član digitalne zajednice jer svoje opsežno znanje nesebično prenosi na nove generacije, čime aktivno doprinosi jačanju kvalitete digitalnog sektora u Hrvatskoj. Kroz predavanja na institucijama poput Algebre i VERN-a, nekoliko generacija studenata imalo je priliku učiti od nje, a mnogi nastavljaju obrazovanje temeljeći se na njezinim nastavnim materijalima. Time značajno doprinosi razvoju obrazovanja i pripremi novih talentiranih digitalaca. General Assembly prepoznao je Sanjino znanje i svrstao ga među 10% najboljih stručnjaka u Europi, čime je potvrđena njezina stručnost i visoka pozicija u digitalnoj industriji. Ovo priznanje potvrđuje njezinu posvećenost stalnom učenju i primjeni inovativnih pristupa, a također ukazuje na njezinu sposobnost da bude lider u transformaciji digitalnog marketinga i poslovnih strategija.