
Četvrtak, 05. 02. 2026. | -
Petak, 06. 02. 2026. | -
Ana Pia Pušić
Hotel Sheraton
Kneza Borne 2, Zagreb
Maksimalan broj sudionika
15
Kotizacija
Izvorna cijena bila je: 500,00 €.400,00 €Trenutna cijena je: 400,00 €.
+ PDV
Popust na rane prijave i uplate do 31.12.2025. Kotizacija iznosi: 400,00 EUR + PDV
Cilj prvog dana je polaznike provesti kroz proces definiranja svoje ciljane publike, razumijevanja problema koji rješavaju, pozicioniranja na tržištu te strukturiranja osnovnih marketinških elemenata koji utječu na uspjeh brenda ili usluge.
Ključni elementi dana:
Drugi dan je gotovo u cijelosti praktičan i vodi polaznike prema jasnijem razumijevanju kako oblikovati i komunicirati identitet brenda. Kroz izgradnju temeljnih elemenata brenda: vrijednosti, osobnosti, emocije koju žele prenositi te način na koji komuniciraju.
Ključni elementi dana:
Ova radionica je namijenjena svima koji žele dobiti jasnu strukturu i praktične alate za oblikovanje identiteta i komunikacije brenda, uključujući postojeće brand managere, visual merchandisere, marketinške specijaliste koji vode brendove te profesionalce koji rade u agencijama i sličnim ulogama.

Ana Pia Pušić
Ana Pia Pušić, magistra komunikacijskih znanosti i bihevioralne ekonomije, s više od deset godina rukovodećeg iskustva u industrijama FMCG-a, ljepote i mode, profilirala se kao stručnjakinja u području retaila i marketinga, s naglaskom na razumijevanje potrošača, izgradnju brendova i strateško tržišno pozicioniranje. Njeno rukovodeće iskustvo posebno se odnosi na pozicije u marketingu i upravljanju, gdje je vodila više od 20 visokobudžetnih projekata, upravljala međunarodnim i internim timovima te surađivala s nekima od najvećih globalnih brendova. Svoje bogato iskustvo temelji na stvarnim tržišnim potrebama i rezultatima, a znanje koje prenosi uvijek je primjenjivo, konkretno i utemeljeno na praksi. Leadership vještine dodatno je razvila kroz specijalizirani Leadership MBA program unutar REWE grupe, gdje je stekla konkretna znanja iz strateškog vođenja, organizacijskog razvoja i timske dinamike u kompleksnim organizacijama. Ta znanja primjenjivala je u svakodnevnom radu s interdisciplinarnim timovima i na konkretnim projektima. Posebno je zanima spoj tržišne strategije i kreativnosti, a kroz predavanja voli povezivati teoriju s realnim izazovima tržišta. Fokus joj je na razvoju razmišljanja, zato polaznicima želi prenijeti znanje koje neće ostati u skriptama, već će ga moći primijeniti sutra. Na stvarnim projektima, u stvarnim timovima, s konkretnim rezultatima.