poslovne edukacije

Mapiranje korisničkog putovanja

Četvrtak, 05. 06. 2025. | 09:0015:00

Mirela Saračević Trogrlić 

Hotel Sheraton

Kneza Borne 2, Zagreb

Maksimalan broj sudionika

16

Kotizacija

280,00 

+ PDV

Prijavi se na seminar

Znate li gdje točno korisnici nailaze na prepreke, gube se u procesu, odustanu i odlaze?

Bez jasnog razumijevanja njihovog iskustva teško je donijeti prave odluke i napraviti poboljšanja.

Ova edukacija pružit će vam konkretan alat za unapređenje korisničkog iskustva. Naučit ćete kako mapirati korisničko putovanje i otkriti načine za unaprjeđenje vašeg poslovanja.

Ciljevi edukacije

Razumjeti koncept, ciljeve i izradu mape korisničkog putovanja.

Iskustveno na praktičnom primjeru proći ćemo cijeli proces pripreme, mapiranja, analize, zaključaka i izrade plana aktivnosti baziranog na rezultatima mapiranja.

Ovladat ćete tehnikama i alatima za učinkovitu primjenu mape korisničkog putovanja u vašem poslovnom okruženju.

Kome je edukacija namijenjena

  • Voditeljima timova i managerima iz marketinga, prodaje i korisničke podrške
  • Voditeljima i timovima tehničke podrške
  • Product managerima
  • Brand Managerima

Sadržaj edukacije

  1. Mapiranje korisničkog putovanja i njegova važnost za korisničko iskustvo
  2. Postavljanje ciljeva mapiranja i kreiranje
  3. Razumijevanje svih aspekata korisnikovih potreba
  4. Definiranje ključnih točaka kontakta i kanala komunikacije
  5. Kako koristiti mapiranje za bolje odluke i povećanje zadovoljstva korisnika
  6. Izrada plana aktivnosti za unapređenje korisničkog iskustva
  7. Kako uključiti sve potrebne odjele u izradu mape korisničkog iskustva
  8. Što radimo nakon mapiranja

PREDAVAČ: Mirela Saračević Trogrlić

mirela saračević trogrlić

Mirela Saračević Trogrlić

Mirela Saračević Trogrlić poslovna je konzultantica s bogatim korporativnim iskustvom i ekspertizom u području customer experience-a, marketinga, digitalne transformacije i projektnog managementa. Više od dvadeset godina provela je u međunarodnim korporacijama, u nekoliko različitih industrija – investicijsko bankarstvo, mediji i telekomunikacije. Ima veliko iskustvo u vođenju i upravljanju projektima na lokalnoj i međunarodnoj razini. U zadnjih deset godina područje djelovanja je experience design kroz inovativnost, transformaciju i svjesno djelovanje usklađeno s vrijednostima i svrhom. U svom radu koristi brojne alate i metode kreativnog razmišljanja i inovativnih pristupa. Voli kombinirati znanja iz različitih oblasti – dizajna, psihologije, antropologije, bihevioralne ekonomije. Velika je zagovornica dizajna usmjerenog na krajnjeg korisnika. Bavim se poslovnim savjetovanjem i treninzima u području CX, EX, UX, poslovne strategije i projektnog managementa. Također radi kao trener i facilitator Design Thinking metodologije. Certificirani je Scrum Master, Executive Coach (AoEC), NLP i POY praktičar.

Broj sudionika/prijava