poslovne edukacije

Korištenje AI alata u marketinške svrhe

Petak, 01. 03. 2024. | 09:0015:00

Dino Oreški 

Hotel Sheraton

Kneza Borne 2, Zagreb

Maksimalan broj sudionika

16

Kotizacija

240,00 

+ PDV

Prijavi se na seminar

Ovom edukacijom istražujemo transformacijski utjecaj generativnih AI, poput:

  • ChatGPT-a
  • DALL·E-a i
  • drugih, na marketing i komunikacije.

U fokusu je pristup njihove integracije u dijeljenju inovativnih istraživanja i praktičnih primjena. Uz naglasak na održavanje etičkih standarda i točnosti činjenica.

Iz programa poslovne edukacije Korištenje AI alata u marketinške svrhe:

I. Uvod u generativni AI u komunikacijama

  • Pregled alata kao što su ChatGPT, DALL·E i slični
  • Njihov rastući utjecaj u sektoru komunikacija

II. Podrška istraživanju i kreiranju marketinških kampanja

  • Korištenje umjetne inteligencije za prepisivanje, sažimanje složenih tema i generiranje ideja
  • Studije slučaja (case study)

III. Etička razmatranja i rizici

  • Navigacija kroz točnost činjenica, etičku upotrebu i ulaganje u vještine.
  • Usklađivanje upotrebe umjetne inteligencije s povijesnom bazom znanja.

IV. Nove smjernice za korištenje AI alata u marketinške svrhe

  • Uvod u smjernice za sigurno, etičko i učinkovito korištenje AI-a.
  • Usklađenost s principima korištenja AI-u u marketingu.

V. Praktična primjena u generiranju teksta

  • Istraživanje s AI generatorima teksta poput ChatGPT-a, Barda i LaMDA-e.
  • Balansiranje inspiracije s kritičkom uporabom i izbjegavanje potpune ovisnosti o AI-u.

VI. Uređivanje slika i videa s AI alatima

  • Etička upotreba AI alata za uređivanje fotografija i generiranje slika poput DALL·E-a.
  • Scenariji: Manje izmjene, poštivanje originalnosti i izbjegavanje grešaka.

VII. Upravljanje privatnošću i transparentnošću

  • Osiguravanje privatnosti podataka i zaštite intelektualnog vlasništva.
  • Poticanje transparentnog i suradničkog okruženja za korištenje AI-a.

Sudionici poslovne edukacije "Korištenje AI alata u marketinške svrhe" će steći uvide u:

  • Učinkovito integriranje alata generativnog AI-a u marketinške i komunikacijske strategije.
  • Balansiranje inovacija s etičkim razmatranjima i integritetom činjenica.
  • Implementacija specifičnih smjernica za korištenje AI alata.
  • Poboljšanje kreativnosti i učinkovitosti u svojim ulogama uz poštivanje privatnosti i transparentnosti.

Namjena seminara Korištenje alata umjetne inteligencije u marketinške svrhe

Seminar je namijenjen organizacijama koje su spremne prigrliti marketinške trendove i shvaćaju važnost promjena u marketingu koje su iza ugla. Naučit ćete kako kreirati strategiju i definirati najvažnije kanale promocije. I najvažnije – kako prihvatiti i koristiti sve promjene u 2024. godini!

Način realizacije poslovne edukacije "Korištenje AI alata u marketinške svrhe"

Power point prezentacija (teorijski dio) i praktične vježbe za svaku organizaciju. Za prvi dio je poželjno da imate laptop, ali vam nužno ne treba. Sve se radi interaktivno i na stvarnim primjerima te s postojećim alatima.

PREDAVAČ: Dino Oreški

dino oreški

Dino Oreški

Dino Oreški karijeru je počeo u Neckermannu davne 2005. godine, a prvi radni zadatak nakon diplome mu je bio – preseliti katalog na webshop. Nakon toga postaje voditelj eCommerce odjela u Quelleu gdje je zadužen za vođenje tima i u to vrijeme najvećeg webshopa u Hrvatskoj. Potom prelazi u KG Mediju, agenciju specijaliziranu za promociju hrvatske turističke ponude gdje provodi online oglašivačke kampanje bazirane na online bookinzima, za sve vodeće hrvatske hotelijerske kuće. Iduća postaja je Inventa, na poziciji Web & eCommerce managera gdje je bio project manager web shopova. Vraća se u turizam, u Dubrovačke Vrtove Sunca te nakon četiri godine odlazi u IT svijet - u Span, gdje pokreće digitalni marketing. Danas je konzultant za digitalni marketing u agenciji Upping, suosnivač je i, također konzultant, u Udruzi eCommerce Hrvatska i vodi svoj podcast Digital Economy 101. Voli izazove i vjeruje da za svaki problem postoji rješenje. Pomiče granice uspješnim kombiniranjem tehnologije i marketinga.

Broj sudionika/prijava