Četvrtak, 10. 10. 2024. | 09:00 - 15:00
Petak, 11. 10. 2024. | 09:00 - 15:00
Mirela Saračević Trogrlić
Hotel Sheraton
Kneza Borne 2, Zagreb
Maksimalan broj sudionika
16
Kotizacija
480,00 €
+ PDV
Rukovoditeljima i voditeljima timova koji prepoznaju važnost korisničkog iskustva za rast i uspjeh svoje organizacije. Marketinškim profesionalcima dat će razumijevanje kako kvalitetno korisničko iskustvo može pozitivno utjecati na brand percepciju, zadovoljstvo korisnika i dugoročni rast prodaje. Ova edukacija će biti od velike koristi i za one koji su zaduženi za razvoj proizvoda i usluga jer će im dati strateške smjernice za stvaranje konkurentnih proizvoda koji privlače i zadržavaju korisnike.
Dati sveobuhvatan uvid u suštinske aspekte koji čine uspješno korisničko iskustvo u današnjem poslovnom okruženju.
Razumjeti kako identificirati i analizirati potrebe korisnika, te kako koristiti te informacije za definiranje jasne i dosljedne CX strategije i kako ih u praksi prilagoditi specifičnim potrebama i segmentima poslovanja.
Edukacija je namijenjena zaposlenicima iz različitih sektora - uključujući marketing, prodaju, korisničku podršku, dizajn i razvoj proizvoda. Ovaj intenzivan i dinamičan trening omogućit će polaznicima stjecanje razumijevanja korisničkog iskustva i identifikaciju ključnih točaka kontakta sa korisnicima. Polaznici će ovladati vrijednim alatima i tehnikama za poboljšanje poslovnih procesa i povećanje zadovoljstva korisnika.
Razumjeti koncept i ciljeve mapiranja korisničkog puta. Iskustveno na praktičnom primjeru prolazimo cijeli proces pripreme, mapiranja, analize, zaključaka i izrade akcijskog plana baziranog na rezultatima mapiranja. Polaznici će ovladati tehnikama i alatima za učinkovitu primjenu mape korisničkog putovanja (CJM) u svom radnom okruženju.
Mirela Saračević Trogrlić
Mirela Saračević Trogrlić poslovna je konzultantica s bogatim korporativnim iskustvom i ekspertizom u području customer experience-a, marketinga, digitalne transformacije i projektnog managementa. Više od dvadeset godina provela je u međunarodnim korporacijama, u nekoliko različitih industrija – investicijsko bankarstvo, mediji i telekomunikacije. Ima veliko iskustvo u vođenju i upravljanju projektima na lokalnoj i međunarodnoj razini. U zadnjih deset godina područje djelovanja je experience design kroz inovativnost, transformaciju i svjesno djelovanje usklađeno s vrijednostima i svrhom. U svom radu koristi brojne alate i metode kreativnog razmišljanja i inovativnih pristupa. Voli kombinirati znanja iz različitih oblasti – dizajna, psihologije, antropologije, bihevioralne ekonomije. Velika je zagovornica dizajna usmjerenog na krajnjeg korisnika. Bavim se poslovnim savjetovanjem i treninzima u području CX, EX, UX, poslovne strategije i projektnog managementa. Također radi kao trener i facilitator Design Thinking metodologije. Certificirani je Scrum Master, Executive Coach (AoEC), NLP i POY praktičar.