Četvrtak, 11. 04. 2024. | 09:00 - 15:00
Snježana Kupres
Hotel Sheraton
Kneza Borne 2, Zagreb
Maksimalan broj sudionika
16
Kotizacija
260,00 €
+ PDV
Ako ste se našli u situacijama u kojima je ono što ste mislili da ste rekli i ono što je osoba shvatila bilo potpuno različito onda je ovo tema za vas.
Sposobnost da razumijete ljude i da oni razumiju vas u velikoj mjeri ovisi o riječima koje koristite. Kvalitetno komunicirati znači koristiti jezik i birati riječi koje za sugovornika imaju određeno značenje te postavljati ona pitanja kojima ćete otkriti značenje onoga što osoba govori.
Da bismo izbjegli nesporazume u komunikaciji krećemo od pretpostavke da ljudi razmišljaju različito od nas i mi ne možemo znati što osoba točno misli kada nešto govori.
To su samo naše interpretacije iskustva koje smo čuli, a ne iskustvo koje je nam osoba zaista željela prenijeti.
Seminar je namijenjen svima koji streme učinkovitoj, jasnoj i otvorenoj komunikaciji, te koje žele poboljšati svoje komunikacijske vještine.
Snježana Kupres
Snježana Kupres, NLP i prodajni trener, medijator. Svoje 25-ogodišnje prodajno iskustvo, od čega 19 na izvršnim pozicijama, i 10-ogodišnje iskustvo u podučavanju odraslih stjecala je u Zagrebu, Kuala Lumpuru, Singapuru, Londonu i Ženevi. Nakon rada za Malaysia Airlines i Tal Aviation Group u segmentima prodaje i marketinga, počinje podučavati i obrazuje se za Sales Excellence u Londonu, NLP certificiranog trenera te izmiritelja pri Hrvatskoj udruzi za mirenje. Priprema i izvodi edukacije iz područja: prodaje, pregovaranja, komunikacijskih vještina, vještina prezentiranja, socijalnih kompetencija, BMC ( Business Model Canvas), NLP praktičarski program, Growth Mindset program, Go to market strategy program.