poslovne edukacije

Komunikacijske i prodajne vještine

Četvrtak, 12. 09. 2024. | 09:0015:30

Snježana Kupres 

Hotel Sheraton

Kneza Borne 2, Zagreb

Maksimalan broj sudionika

16

Kotizacija

Original price was: 264,00 €.Current price is: 224,00 €.

+ PDV

Prijavi se na seminar

Popust za rane prijave i uplate do 20.8.2024.

Komunikacija je temelj uspješne prodaje. Želite li prepoznati potrebe kupaca, izgraditi povjerenje, prezentirati proizvode ili rješavati probleme dobro razvijene komunikacijske vještine ključne za svaki uspješan prodajni tim.

  • Razumijevanje potreba kupaca

Komunikacija pomaže da razumijete potrebe, probleme, očekivanja svojih kupaca. Slušanje i postavljanje pravih pitanja omogućava vam da prilagodite svoje ponde specifičnim potrebama kupca.

  • Izgradnja odnosa

Dobra komunikacija pomaže u izgradnji i održavanju snažnih odnosa s kupcima. Kada su kupci zadovoljni načinom na koji komunicirate s njima, veća je vjerojatnost da će biti lojalni.

Efektivna komunikacija uključuje prepoznavanje i upravljanje vlastitim emocijama kao i emocijama kupaca. To omogućava bolje upravljanje prodajnim situacijama i stvaranje pozitivnog korisničkog iskustva.

  • Povjerenje

Jasnom i otvorenom komunikacijom gradite povjerenje. Kada vaši kupci vjeruju da razumijete njihove potrebe i da ćete im ponuditi najbolja moguća rješenja izgradili ste povjerenje. Povjerenje je ključno za dugoročne poslovne odnose.

  • Pregovaranje

Pregovaranje je sastavni dio prodajnog procesa. Sposobnost jasnog izražavanja i razumijevanja stavova druge strane može značajno utjecati na ishod pregovora. Komunikacija kojom stvarate ozračje razumjievanja bez obzra na različite ineterese pomaže u pronalaženju obostrano prihvatljivih rješenja.

  • Prezentacija proizvoda ili usluge

Rad u prodaji zahtjeva znati kako učinkovito predstaviti prednosti i vrijednosti proizvoda ili usluga koje nudite. Jasna komunikacija omogućava kupcima da razumiju kako im ponuđeno rješenje može pomoći u rješavanju njihovim potreba i zahtjeva.

Seminar je namijenjen svima koji žele dodtano razviti svoje vještine komunikacije u prodaji.

PREDAVAČ: Snježana Kupres

Snježana Kupres

Snježana Kupres, NLP i prodajni trener, medijator. Svoje 25-ogodišnje prodajno iskustvo, od čega 19 na izvršnim pozicijama, i 10-ogodišnje iskustvo u podučavanju odraslih stjecala je u Zagrebu, Kuala Lumpuru, Singapuru, Londonu i Ženevi. Nakon rada za Malaysia Airlines i Tal Aviation Group u segmentima prodaje i marketinga, počinje podučavati i obrazuje se za Sales Excellence u Londonu, NLP certificiranog trenera te izmiritelja pri Hrvatskoj udruzi za mirenje. Priprema i izvodi edukacije iz područja: prodaje, pregovaranja, komunikacijskih vještina, vještina prezentiranja, socijalnih kompetencija, BMC ( Business Model Canvas), NLP praktičarski program, Growth Mindset program, Go to market strategy program.

Broj sudionika/prijava