Srijeda, 05. 02. 2025. | 09:00 - 15:30
Snježana Kupres
Hotel Sheraton
Kneza Borne 2, Zagreb
Maksimalan broj sudionika
16
Kotizacija
Original price was: 280,00 €.240,00 €Current price is: 240,00 €.
+ PDV
Popust na rane prijave i uplate do 31.12.2024.
Key Account Management (KAM) je strateški pristup poslovanju koji se fokusira na upravljanje odnosima s najvažnijim kupcima ili klijentima kompanije.
Ovi ključni klijenti, često nazivani "key accounts", obično predstavljaju značajan dio prihoda kompanije i imaju potencijal za dugoročno strateško partnerstvo.
Cilj KAM-a je izgradnja i održavanje jakih, dugotrajnih odnosa s ovim ključnim klijentima, kako bi se povećala njihova vrijednost za kompaniju kroz visoku razinu kvalitete usluge, inovacije i prilagođena rješenja potrebama klijenta.
Key Account Management je ključan za uspjeh svake kompanije koja želi izgraditi i održavati dugoročne odnose sa svojim najvažnijim klijentima.
Key Account Manager (KAM) je osoba odgovorna za upravljanje odnosima sa ključnim klijentima.
Key Account Manageri igraju vitalnu ulogu u ovom procesu, osiguravajući da klijenti dobiju najbolju moguću uslugu i podršku, što vodi ka obostranom rastu i uspehu.
Na seminaru ćete saznati koji su zadaci Key Account Managera i kako voditi klijente.
Teme seminara
Snježana Kupres
Snježana Kupres, NLP i prodajni trener, medijator. Svoje 25-ogodišnje prodajno iskustvo, od čega 19 na izvršnim pozicijama, i 10-ogodišnje iskustvo u podučavanju odraslih stjecala je u Zagrebu, Kuala Lumpuru, Singapuru, Londonu i Ženevi. Nakon rada za Malaysia Airlines i Tal Aviation Group u segmentima prodaje i marketinga, počinje podučavati i obrazuje se za Sales Excellence u Londonu, NLP certificiranog trenera te izmiritelja pri Hrvatskoj udruzi za mirenje. Priprema i izvodi edukacije iz područja: prodaje, pregovaranja, komunikacijskih vještina, vještina prezentiranja, socijalnih kompetencija, BMC ( Business Model Canvas), NLP praktičarski program, Growth Mindset program, Go to market strategy program.