Četvrtak, 25. 01. 2024. | 09:00 - 16:00
Dino Oreški
Hotel Sheraton
Kneza Borne 2, Zagreb
Maksimalan broj sudionika
16
Kotizacija
240,00 €
+ PDV
Na tržištu danas postoji komunikacijski šum. Kupci su bombardirani raznim porukama, što online, što offline. Teško se istaknuti. Odjednom vam konkurencija više nisu samo firme koje nude isto što i vi, već svi oni koji bore za istu publiku.
Jedini način da pobijedite na tržnoj utakmici jest – strukturirani pristup. Temelj istog dobar je marketinški plan, koji se naslanja na vaš poslovni plan.
Potpuno su nova pravila igre koje su nametnuli kupci, a koje morate poštivati. Kupac je u fokusu (customer-centric) i zahtijeva da mu pristupite s porukom u pravo vrijeme i putem kanala koji njemu odgovara. S druge strane imate interne izazove i ciljeve.
Svrha ovog seminara jest kreirati marketinški plan koji će biti vezivno tkivno vaših poslovnih ciljeva i zahtjeva tržišta.
Svaka uprava i komercijalni odjel (marketing i prodaja) danas su svjesni da bez strukturiranog pristupa tržištu rezultat izostaje.
Marketinški plan danas je potreban svakoj organizaciji. Bez istog samo plutate u moru zvanom tržište.
Mogla bi vam se još svidjeti i edukacija: Korištenje AI alata u marketinške svrhe.
Dino Oreški
Dino Oreški karijeru je počeo u Neckermannu davne 2005. godine, a prvi radni zadatak nakon diplome mu je bio – preseliti katalog na webshop. Nakon toga postaje voditelj eCommerce odjela u Quelleu gdje je zadužen za vođenje tima i u to vrijeme najvećeg webshopa u Hrvatskoj. Potom prelazi u KG Mediju, agenciju specijaliziranu za promociju hrvatske turističke ponude gdje provodi online oglašivačke kampanje bazirane na online bookinzima, za sve vodeće hrvatske hotelijerske kuće. Iduća postaja je Inventa, na poziciji Web & eCommerce managera gdje je bio project manager web shopova. Vraća se u turizam, u Dubrovačke Vrtove Sunca te nakon četiri godine odlazi u IT svijet - u Span, gdje pokreće digitalni marketing. Danas je konzultant za digitalni marketing u agenciji Upping, suosnivač je i, također konzultant, u Udruzi eCommerce Hrvatska i vodi svoj podcast Digital Economy 101. Voli izazove i vjeruje da za svaki problem postoji rješenje. Pomiče granice uspješnim kombiniranjem tehnologije i marketinga.