poslovne edukacije

Izrada marketing plana i budžetiranje

Petak, 27. 09. 2024. | 09:0015:00

Dino Oreški 

Hotel Sheraton

Kneza Borne 2, Zagreb

Maksimalan broj sudionika

16

Kotizacija

264,00 

+ PDV

Prijavi se na seminar

Danas se suočavamo s komunikacijskim šumom na tržištu, gdje su kupci neprestano bombardirani porukama - online i offline. Konkurencija više nisu samo firme slične vašoj, već svi koji se bore za istu publiku. Kako se istaknuti? Odgovor leži u strukturiranom pristupu. Ključ uspjeha je dobar marketinški plan, usklađen s vašim poslovnim ciljevima.

Novo doba, nova pravila

U današnjem tržišnom okruženju, kupci postavljaju pravila igre. Fokus je na kupcu (customer-centric pristup) i zahtijeva prilagođene poruke u pravom trenutku, putem kanala koji njima odgovaraju. Istovremeno, suočavate se s internim izazovima i ciljevima.

Svrha edukacije

Ova edukacija ima svrhu pomoći vam u kreiranju marketinškog plana koji će biti poveznica između vaših poslovnih ciljeva i zahtjeva tržišta. Bez strukturiranog pristupa, teško je ostvariti željene rezultate.

Bez obzira imate li novi proizvod ili uslugu ili ste već dugo prisutni na tržištu, ali zaostajete u digitalnom svijetu - potreban vam je plan. Marketinški plan je nužnost svake organizacije; bez njega, samo plutate u moru zvanom tržište.

Program seminara:

  • Postavljanje ciljeva
  • Definiranje poslovnih modela
  • Marketinški funnel
  • Marketinški kanali
  • SWOT analiza
  • Analiza konkurencije
  • Definiranje persona
  • Content marketing plan
  • Budžetiranje
  • Kalendar aktivnosti
  • Mjerenje uspješnosti

Pridružite nam se i naučite kako izraditi učinkovit marketinški plan koji će vašoj organizaciji donijeti konkurentsku prednost na tržištu!

PREDAVAČ: Dino Oreški

dino oreški

Dino Oreški

Dino Oreški karijeru je počeo u Neckermannu davne 2005. godine, a prvi radni zadatak nakon diplome mu je bio – preseliti katalog na webshop. Nakon toga postaje voditelj eCommerce odjela u Quelleu gdje je zadužen za vođenje tima i u to vrijeme najvećeg webshopa u Hrvatskoj. Potom prelazi u KG Mediju, agenciju specijaliziranu za promociju hrvatske turističke ponude gdje provodi online oglašivačke kampanje bazirane na online bookinzima, za sve vodeće hrvatske hotelijerske kuće. Iduća postaja je Inventa, na poziciji Web & eCommerce managera gdje je bio project manager web shopova. Vraća se u turizam, u Dubrovačke Vrtove Sunca te nakon četiri godine odlazi u IT svijet - u Span, gdje pokreće digitalni marketing. Danas je konzultant za digitalni marketing u agenciji Upping, suosnivač je i, također konzultant, u Udruzi eCommerce Hrvatska i vodi svoj podcast Digital Economy 101. Voli izazove i vjeruje da za svaki problem postoji rješenje. Pomiče granice uspješnim kombiniranjem tehnologije i marketinga.

Broj sudionika/prijava