Srijeda, 15. 10. 2025. | 09:30 - 15:30
Mirela Saračević Trogrlić
Hotel Sheraton
Kneza Borne 2, Zagreb
Maksimalan broj sudionika
16
Kotizacija
280,00 €
+ PDV
Korisnici očekuju jednostavnu i razumljivu uslugu. Organizacije žele smanjiti troškove, izbjeći neefikasne i nepotrebne procese i graditi dugoročno uspješno poslovanje.
To znači da se kroz dizajn usluge treba pažljivo osmisliti svaki korak korisničkog iskustva, od početka do kraja, kako bi se poboljšalo ono što već postoji ili osmislilo nešto novo što donosi dodanu vrijednost i korisniku i organizaciji.
Dizajn usmjeren na korisnike je pristup koji uključuje korisnike u proces stvaranja kako bi osigurali da njihove potrebe konstantno budu u fokusu. Zadovoljan korisnik koji se vraća i preporučuje brend temelj je uspjeha svakog poslovanja.
Za koga je edukacija namijenjena?
Sadržaj edukacije
Polaznici će nakon edukacije moći:
Objasniti temeljna načela dizajna usluge i ulogu korisničkog iskustva u poslovnom uspjehu.
Identificirati potrebe, ciljeve i prepreke korisnika koristeći različite metode istraživanja
Prikupljati i analizirati podatke iz istraživanja te ih pretvarati u uvide korisne za razvoj usluga i procesa.
Generirati i razvijati nove ideje primjenom kreativnih metoda i alata za ideaciju.
Kreirati prototipe usluga i procesa te provoditi evaluaciju i testiranje s korisnicima.
Voditi i facilitirati kreativne radionice usmjerene na razvoj i poboljšanje korisničkog iskustva.
Primijeniti principe Service Designa u vlastitoj organizaciji radi povećanja učinkovitosti, smanjenja troškova i stvaranja dodane vrijednosti za korisnike.
Koristiti praktične alate i resurse za kontinuirani rad na unapređenju usluga i procesa.
Mirela Saračević Trogrlić
Mirela Saračević Trogrlić poslovna je konzultantica s bogatim korporativnim iskustvom i ekspertizom u području customer experience-a, marketinga, digitalne transformacije i projektnog managementa. Više od dvadeset godina provela je u međunarodnim korporacijama, u nekoliko različitih industrija – investicijsko bankarstvo, mediji i telekomunikacije. Ima veliko iskustvo u vođenju i upravljanju projektima na lokalnoj i međunarodnoj razini. U zadnjih deset godina područje djelovanja je experience design kroz inovativnost, transformaciju i svjesno djelovanje usklađeno s vrijednostima i svrhom. U svom radu koristi brojne alate i metode kreativnog razmišljanja i inovativnih pristupa. Voli kombinirati znanja iz različitih oblasti – dizajna, psihologije, antropologije, bihevioralne ekonomije. Velika je zagovornica dizajna usmjerenog na krajnjeg korisnika. Bavi se poslovnim savjetovanjem i treninzima u području CX, EX, UX, poslovne strategije i projektnog managementa. Također radim kao trener i facilitator Design Thinking metodologije. Certificirani jeScrum Master, Executive Coach (AoEC), NLP i POY praktičar.