poslovne edukacije

CX i UX dizajn

Utorak, 27. 01. 2026. | 09:3015:30

Mirela Saračević Trogrlić 

Hotel Sheraton

Kneza Borne 2, Zagreb

Maksimalan broj sudionika

16

Kotizacija

Izvorna cijena bila je: 280,00 €.Trenutna cijena je: 240,00 €.

+ PDV

Prijavi se na seminar

Popust na rane prijave i uplate do 31.12.2025.  Kotizacija iznosi: 240,00 EUR + PDV

Kad ste zadnji put odustali od kupnje jer vam je iskustvo bilo loše? I vaši kupci rade isto. Dobar proizvod već odavno nije dovoljan. Ljudi ne kupuju samo funkcionalnost - kupuju sigurnost, povjerenje i dobar osjećaj. Svaka dodirna točka korisnika i vašeg brenda treba biti rezultat svjesno dizajniranog korisničkog iskustva.

Svrha edukacije

Dati sveobuhvatan uvid u suštinske aspekte koji čine pozitivno i pamtljivo korisničko iskustvo. Povezati i razumjeti kanale i  dodirne točke u korisničkom putovanju i kako svaki od njih utječe na korisnikovu percepciju vrijednosti.

Kome je edukacija namijenjena

  • Senior managerima zaduženim za marketing, prodaju, korisničku podršku i brend
  • Voditeljima timova i managerima u Call Centru
  • Voditeljima prodajnih timova
  • Marketinškim stručnjacima
  • Product Managerima
  • Brand Managerima

Sadržaj edukacije

  1. Što je i što sve upravljanje korisničkim iskustvom obuhvaća
  2. Razumijevanje CX-a kao strateškog pristupa usmjerenog na korisnika, njegove potrebe i očekivanja
  3. Funkcionalni i emocionalni aspekti koji oblikuju način na koji korisnici percipiraju uslugu ili proizvod
  4. Kako razumjeti funkcionalne i emocionalne potrebe korisnika i kako ih integrirati u CX dizajn
  5. Povezanost između dobrog korisničkog iskustva i povećanja prihoda, lojalnosti korisnika, optimizacije procesa i operativnih troškova
  6. Mjerenje CX-a i usklađivanje s poslovnim metrikama i ciljevima kompanije
  7. Najbolje svjetske prakse dobro postavljenog i uspješnog CX dizajna

Nakon edukacije polaznici će:

  • Razumjeti što sve čini korisničko iskustvo i kako svaki kontakt korisnika s brendom utječe na njegovu percepciju i lojalnost.
  • Prepoznati razliku između funkcionalnih i emocionalnih potreba korisnika te naučiti kako ih integrirati u cjelokupan CX dizajn.
  • Razviti strateški pristup usmjeren na korisnika, koji povezuje marketing, prodaju, podršku i brend u jedinstveno korisničko putovanje.
  • Primijeniti alate i metode za mjerenje korisničkog iskustva te ih uskladiti s poslovnim metrikama i ciljevima kompanije.
  • Identificirati prilike za unaprjeđenje procesa i povećanje prihoda kroz poboljšanje zadovoljstva i lojalnosti korisnika.
  • Upoznati najbolje svjetske prakse uspješnog CX dizajna, s primjerima kako ih prilagoditi vlastitom poslovnom okruženju.
  • Izgraditi svijest o važnosti CX kulture u organizaciji, u kojoj svaki zaposlenik doprinosi stvaranju pozitivnog korisničkog dojma.

PREDAVAČ: Mirela Saračević Trogrlić

mirela saračević trogrlić

Mirela Saračević Trogrlić

Mirela Saračević Trogrlić poslovna je konzultantica s bogatim korporativnim iskustvom i ekspertizom u području customer experience-a, marketinga, digitalne transformacije i projektnog managementa. Više od dvadeset godina provela je u međunarodnim korporacijama, u nekoliko različitih industrija – investicijsko bankarstvo, mediji i telekomunikacije. Ima veliko iskustvo u vođenju i upravljanju projektima na lokalnoj i međunarodnoj razini. U zadnjih deset godina područje djelovanja je experience design kroz inovativnost, transformaciju i svjesno djelovanje usklađeno s vrijednostima i svrhom. U svom radu koristi brojne alate i metode kreativnog razmišljanja i inovativnih pristupa. Voli kombinirati znanja iz različitih oblasti – dizajna, psihologije, antropologije, bihevioralne ekonomije. Velika je zagovornica dizajna usmjerenog na krajnjeg korisnika. Bavim se poslovnim savjetovanjem i treninzima u području CX, EX, UX, poslovne strategije i projektnog managementa. Također radi kao trener i facilitator Design Thinking metodologije. Certificirani je Scrum Master, Executive Coach (AoEC), NLP i POY praktičar.

Broj sudionika/prijava