Srijeda, 07. 05. 2025. | 09:00 - 15:00
Mirela Saračević Trogrlić
Hotel Sheraton
Kneza Borne 2, Zagreb
Maksimalan broj sudionika
16
Kotizacija
280,00 €
+ PDV
Kad ste zadnji put odustali od kupnje jer vam je iskustvo bilo loše? I vaši kupci rade isto. Dobar proizvod već odavno nije dovoljan. Ljudi ne kupuju samo funkcionalnost - kupuju sigurnost, povjerenje i dobar osjećaj. Svaka dodirna točka korisnika i vašeg brenda treba biti rezultat svjesno dizajniranog korisničkog iskustva.
Svrha edukacije
Dati sveobuhvatan uvid u suštinske aspekte koji čine pozitivno i pamtljivo korisničko iskustvo. Povezati i razumjeti kanale i dodirne točke u korisničkom putovanju i kako svaki od njih utječe na korisnikovu percepciju vrijednosti.
Kome je edukacija namijenjena
Sadržaj edukacije
Mirela Saračević Trogrlić
Mirela Saračević Trogrlić poslovna je konzultantica s bogatim korporativnim iskustvom i ekspertizom u području customer experience-a, marketinga, digitalne transformacije i projektnog managementa. Više od dvadeset godina provela je u međunarodnim korporacijama, u nekoliko različitih industrija – investicijsko bankarstvo, mediji i telekomunikacije. Ima veliko iskustvo u vođenju i upravljanju projektima na lokalnoj i međunarodnoj razini. U zadnjih deset godina područje djelovanja je experience design kroz inovativnost, transformaciju i svjesno djelovanje usklađeno s vrijednostima i svrhom. U svom radu koristi brojne alate i metode kreativnog razmišljanja i inovativnih pristupa. Voli kombinirati znanja iz različitih oblasti – dizajna, psihologije, antropologije, bihevioralne ekonomije. Velika je zagovornica dizajna usmjerenog na krajnjeg korisnika. Bavim se poslovnim savjetovanjem i treninzima u području CX, EX, UX, poslovne strategije i projektnog managementa. Također radi kao trener i facilitator Design Thinking metodologije. Certificirani je Scrum Master, Executive Coach (AoEC), NLP i POY praktičar.