Četvrtak, 08. 05. 2025. | 09:00 - 15:00
Sanja Trbojević Montina
Hotel Sheraton
Kneza Borne 2, Zagreb
Maksimalan broj sudionika
16
Kotizacija
280,00 €
+ PDV
Sve veća dostupnost zdravstvenih informacija na digitalnim kanalima, uz snažan utjecaj umjetne inteligencije, mijenja način na koji korisnici pretražuju, donose odluke i kupuju proizvode i usluge povezane sa zdravljem. Kako se istaknuti i postići uspjeh u tom dinamičnom digitalnom okruženju?
Na ovom seminaru dobit ćete konkretne odgovore na pitanja:
Radionica je osmišljena kao praktičan vodič kroz specifičnosti online prodaje zdravstvenih usluga i proizvoda, s posebnim naglaskom na mjerenje uspješnosti, učinkovitost oglasa i efikasnosti webshopa i websitea.
Kroz konkretne primjere proizvoda koji se prodaju u ljekarnama, primejre online ljekarni te primjere poliklinika, otkrit ćete ključne strategije za uspjeh. Pridružite nam se i naučite kako spojiti inovaciju, etiku i učinkovitu komunikaciju za postizanje najboljih rezultata!
Radionica je idealna za stručnjake za prodaju i marketing u zdravstvenom sektoru, kao i sve koji žele unaprijediti svoje znanje i vještine u području digitalnog marketinga prilagođenog farmaceutskim standardima i zdravstvenim ustanovama.
Ova cjelodnevna radionica održat će se uživo, pružajući dinamično i interaktivno iskustvo za sve polaznike. Program uključuje predavanje popraćeno sa power point prezentacijom slučajeva iz stvarne prakse, te intenzivne praktične vježbe.
Kako bi mogli aktivno sudjelovati u praktičnim zadacima, mole se da ponesu svoje laptope. Radionica je dizajnirana da sudionicima pruži alate za primjenu naučenog odmah u svojim organizacijama.
Sanja Trbojević Montina
Sanja Trbojević Montina je iskusna stručnjakinja s više od 20 godina rada u digitalnom marketingu, e-commerceu i strateškom savjetovanju. Započela je digitalnu karijeru u adriatica.netu kao marketing specijalist, upravljajući digitalnim kanalima poput Googlea, affiliate programa, display oglašavanja i newslettera za područije cijele Europe. Kao voditeljica marketinga adriatica.net-a , predvodila je međunarodni tim, radila na optimizaciji korisničkog iskustva na webshopu te upravljala PR-om. U Degordianu je kao product manager stekla uvid u agencijski rad kroz rad na projektima razvoja web stranica i aplikacija. U Agrokoru je vodila digitalizaciju marketinga a za brendove Poliklinika Aviva, Belje, Ledo, Frikom, Zvijezda, Dijamant, Konzum, Atlas. Kao voditelj digitalnog odjela u L’Oréalu za regiju Adria Balkan, radila je s globalnim brendovima Vichy, La Roche Posay, ,Mixa. Tu je stekla uvid u digitalni rad svjetskih brandova, te se istaknula povećanjem online prodaje u farmaceutskom kanalu prodaje regije Adria Balkan, kao i najbolji rezultati za SEO optimiziju weba među svim Europskim zemljama. Bila je angažirana kao project manager pri izradi web shopa mandispharmljekarne.hr Sanja Trbojević Montina vrijedan je član digitalne zajednice jer svoje opsežno znanje nesebično prenosi na nove generacije, čime aktivno doprinosi jačanju kvalitete digitalnog sektora u Hrvatskoj. Kroz predavanja na institucijama poput Algebre i VERN-a, nekoliko generacija studenata imalo je priliku učiti od nje, a mnogi nastavljaju obrazovanje temeljeći se na njezinim nastavnim materijalima. Time značajno doprinosi razvoju obrazovanja i pripremi novih talentiranih digitalaca. General Assembly prepoznao je Sanjino znanje i svrstao ga među 10% najboljih stručnjaka u Europi, čime je potvrđena njezina stručnost i visoka pozicija u digitalnoj industriji. Ovo priznanje potvrđuje njezinu posvećenost stalnom učenju i primjeni inovativnih pristupa, a također ukazuje na njezinu sposobnost da bude lider u transformaciji digitalnog marketinga i poslovnih strategija.