Digitalni marketing i AI - trendovi u 2024. godini

Četvrtak, 23. 11. 2023. | 09:0016:00

Dino Oreški 

Marketing Specialist

Batak Grill - Kajzerica

Remetinečka cesta 14, Zagreb

Maksimalan broj sudionika

15

Kotizacija

212,36  (1.600,03 kn)

+ PDV

Prijavi se na seminar

Digitalni marketing i AI - trendovi u 2024. godini

Digitalni marketing doživljava mnoge promjene. Put do kupovine, bilo da se događa online ili offline, više nije linearan.

Potrošači se neometano kreću kroz nekoliko različitih kanala kako bi pronašli proizvode i usluge koje trebaju, u pravom trenutku i na pravom mjestu. Doći do kupaca upravo tamo gdje jesu zahtjeva stvaranje holističkog marketinškog pristupa.

Budući da će kolačići trećih strana (third-party cookies) ove godine biti zastarjeli i polagano otići u zaborav, oglašivači će morati radikalno preispitati svoju podatkovnu infrastrukturu i modele privatnosti ako žele rasti i razlikovati se u novom mrežnom okruženju.

Podaci prve strane (first-party cookies), informacije koje prikupljate i čuvate o svojim klijentima, kupcima, gostima i partnerima nude savršeno sredstvo za isporuku relevantnih, mjerljivih marketinških kampanja kojima je privatnost na prvom mjestu.

Remont vaših marketinških sustava i procesa može biti zastrašujući, ali to je prirodni slijed razvoja privatnosti potrošača i jednostavno ga moramo prihvatiti.

Stoga ćemo na ovom seminaru napraviti presjek svega što nas očekuje ove godine, od promjena kod email marketinga, Facebook Adsa, Google Adsa, Customer Data Platformi, CRM-a i umjetne inteligencije (AI).

Web 3.0 - treća generacija interneta, na kojem će web stranice i aplikacije obrađivati informacije na pametan ljudski način putem tehnologija poput umjetne inteligencije (AI), strojnog učenja (ML), Big Data, decentraliziranih tehnologija i još više (što nam tek slijedi).

Alati umjetne inteligencije u digitalnom marketingu - izrada sadržaja za društvene mreže, blogove, webshopove, google oglašavanje.

Namjena seminara

Seminar je namijenjen organizacijama koje su spremne prigrliti marketinške trendove i shvaćaju važnost promjena u marketingu koje su iza ugla. Naučit ćete kako kreirati strategiju, definirati najvažnije kanale promocije i najvažnije –i kako prihvatiti i koristiti sve promjene u 2023. godini!

Način realizacije seminara

Power point prezentacija (teorijski dio) i praktične vježbe za svaku organizaciju. Za prvi dio je poželjno da imate laptop, ali vam nužno ne treba Sve se radi interaktivno i na stvarnim primjerima te s postojećim alatima.

Iz programa seminara

I. Globalne promjene u svijetu (digitalnog) marketinga

II. Privatnost je na prvom mjestu

III. Promjene kod velikih igrača koje morate znati

  • Google
  • Facebook
  • Apple
  • Amazon

IV. Web 3.0

  • Što je Web 3.0 marketing? Kako će Web 3.0 utjecati na poslovanje?
  • Ključne značajke Web 3.0 / Web3 marketinga
  • Umjetna inteligencija (AI)
  • Decentralizacija
  • Uloga blockchaina u web 3.0 marketingu
  • Stvaranje sadržaja i NFT-ovi
  • Web 3.0 i društvene mreže
  • ChatGPT

V. Primjena alata umjetne inteligencije u digitalnom marketingu - izrada sadržaja za društvene mreže, blogove, webshopove, google oglašavanje...

Raspored seminara

I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)

PREDAVAČ: Dino Oreški

Dino Oreški
Marketing Specialist

Dino Oreški karijeru je počeo u Neckermannu prije 14 godina, a prvi radni zadatak nakon diplome mu je bio – preseliti katalog na webshop. Nakon toga postaje voditelj eCommerce odjela u Quelleu gdje je zadužen za vođenje tima i u to vrijeme najvećeg webshopa u Hrvatskoj. Potom prelazi u KG Mediju, agenciju specijaliziranu za promociju hrvatske turističke ponude gdje provodi online oglašivačke kampanje bazirane na online bookinzima, za sve vodeće hrvatske hotelijerske kuće. Iduća postaja je Inventa, na poziciji Web & eCommerce managera gdje je bio project manager web shopova. Vraća se u turizam, u Dubrovačke Vrtove Sunca te nakon četiri godine odlazi u IT svijet - u Span, gdje pokreće digitalni marketing. Danas je direktor strateškog razvoja digitalnog marketinga u Pro media grupi, konzultant u agenciji Upping, suosnivač je i, također konzultant, u Udruzi eCommerce Hrvatska. Voli izazove i vjeruje da za svaki problem postoji rješenje. Pomiče granice uspješnim kombiniranjem tehnologije i marketinga. Za dodatnu inspiraciju često zaviri u razne knjige, blogove i članke.

Broj sudionika/prijava

REKLI SU O NAMA

VIŠE
Pohvaljujem organizaciju navedenog seminara, kao i Vaš pristup polaznicima. Dino je predavanja majstorski odradio tako da je sve bilo na top razini. Veselim se svim budućim edukacijama. 😃
Saop d.o.o.