Četvrtak, 17. 10. 2024. | 09:00 - 15:00
Dino Oreški
Batak Grill - Kajzerica
Remetinečka cesta 14, Zagreb
Maksimalan broj sudionika
16
Kotizacija
264,00 €
+ PDV
Digitalni marketing doživljava mnoge promjene. Put do kupovine, bilo da se događa online ili offline, više nije linearan.
Potrošači se neometano kreću kroz nekoliko različitih kanala kako bi pronašli proizvode i usluge koje trebaju, u pravom trenutku i na pravom mjestu. Doći do kupaca upravo tamo gdje jesu zahtjeva stvaranje holističkog marketinškog pristupa.
Budući da su kolačići trećih strana (third-party cookies) zastarjeli i polagano odlaze u zaborav, oglašivači moraju radikalno preispitati svoju podatkovnu infrastrukturu i modele privatnosti ako žele rasti i razlikovati se u novom mrežnom okruženju.
Podaci prve strane (first-party cookies), informacije koje prikupljate i čuvate o svojim klijentima, kupcima, gostima i partnerima nude savršeno sredstvo za isporuku relevantnih, mjerljivih marketinških kampanja kojima je privatnost na prvom mjestu.
Remont vaših marketinških sustava i procesa može biti zastrašujući, ali to je prirodni slijed razvoja privatnosti potrošača i jednostavno ga moramo prihvatiti.
Stoga ćemo na ovoj edukaciji napraviti presjek svega što nas očekuje, od promjena kod
U fokusu je pristup njihove integracije u dijeljenju inovativnih istraživanja i praktičnih primjena. Uz naglasak na održavanje etičkih standarda i točnosti činjenica.
I. Globalne promjene u svijetu (digitalnog) marketinga
II. Privatnost je na prvom mjestu
III. Promjene kod velikih igrača koje morate znati
IV. Primjena alata umjetne inteligencije u digitalnom marketingu
V. Izrada digitalnog plana
Seminar je namijenjen organizacijama koje su spremne prigrliti marketinške trendove i shvaćaju važnost promjena u marketingu koje su iza ugla. Naučit ćete kako kreirati strategiju i definirati najvažnije kanale promocije. I najvažnije – kako prihvatiti i koristiti sve promjene u 2024. godini!
Dino Oreški
Dino Oreški karijeru je počeo u Neckermannu davne 2005. godine, a prvi radni zadatak nakon diplome mu je bio – preseliti katalog na webshop. Nakon toga postaje voditelj eCommerce odjela u Quelleu gdje je zadužen za vođenje tima i u to vrijeme najvećeg webshopa u Hrvatskoj. Potom prelazi u KG Mediju, agenciju specijaliziranu za promociju hrvatske turističke ponude gdje provodi online oglašivačke kampanje bazirane na online bookinzima, za sve vodeće hrvatske hotelijerske kuće. Iduća postaja je Inventa, na poziciji Web & eCommerce managera gdje je bio project manager web shopova. Vraća se u turizam, u Dubrovačke Vrtove Sunca te nakon četiri godine odlazi u IT svijet - u Span, gdje pokreće digitalni marketing. Danas je konzultant za digitalni marketing u agenciji Upping, suosnivač je i, također konzultant, u Udruzi eCommerce Hrvatska i vodi svoj podcast Digital Economy 101. Voli izazove i vjeruje da za svaki problem postoji rješenje. Pomiče granice uspješnim kombiniranjem tehnologije i marketinga.