poslovne edukacije

Digitalni marketing u praksi - novosti, izmjene i izrada (digitalnog) plana

Četvrtak, 17. 10. 2024. | 09:0015:00

Dino Oreški 

Batak Grill - Kajzerica

Remetinečka cesta 14, Zagreb

Maksimalan broj sudionika

16

Kotizacija

264,00 

+ PDV

Prijavi se na seminar

Digitalni marketing doživljava mnoge promjene. Put do kupovine, bilo da se događa online ili offline, više nije linearan.

Potrošači se neometano kreću kroz nekoliko različitih kanala kako bi pronašli proizvode i usluge koje trebaju, u pravom trenutku i na pravom mjestu. Doći do kupaca upravo tamo gdje jesu zahtjeva stvaranje holističkog marketinškog pristupa.

Budući da su kolačići trećih strana (third-party cookies) zastarjeli i polagano odlaze u zaborav, oglašivači moraju radikalno preispitati svoju podatkovnu infrastrukturu i modele privatnosti ako žele rasti i razlikovati se u novom mrežnom okruženju.

Podaci prve strane (first-party cookies), informacije koje prikupljate i čuvate o svojim klijentima, kupcima, gostima i partnerima nude savršeno sredstvo za isporuku relevantnih, mjerljivih marketinških kampanja kojima je privatnost na prvom mjestu.

Remont vaših marketinških sustava i procesa može biti zastrašujući, ali to je prirodni slijed razvoja privatnosti potrošača i jednostavno ga moramo prihvatiti.

Stoga ćemo na ovoj edukaciji napraviti presjek svega što nas očekuje, od promjena kod

  • oglašavanja (Facebook i Google Adsa),
  • email marketinga,
  • Customer Data Platformi,
  • CRM-a i
  • primjeni umjetne inteligencije (AI) u svijetu marketinga.

U fokusu je pristup njihove integracije u dijeljenju inovativnih istraživanja i praktičnih primjena. Uz naglasak na održavanje etičkih standarda i točnosti činjenica.

Iz programa poslovne edukacije:

I. Globalne promjene u svijetu (digitalnog) marketinga

II. Privatnost je na prvom mjestu

III. Promjene kod velikih igrača koje morate znati

  • Google
  • Facebook
  • Apple
  • Amazon
  • TikTok

IV. Primjena alata umjetne inteligencije u digitalnom marketingu

  • Izrada sadržaja za društvene mreže, blogove, webshopove, google oglašavanje...
  • Pregled alata kao što su ChatGPT, DALL·E i slični
  • Nove smjernice za korištenje AI alata u marketinške svrhe
  • Uređivanje slika i videa s AI alatima

V. Izrada digitalnog plana

  • Postavljanje ciljeva
  • Definiranje poslovnih modela
  • Marketinški funnel
  • Marketinški kanali
  • SWOT analiza
  • Analiza konkurencije
  • Definiranje persona
  • Content marketing plan
  • Budžetiranje
  • Kalendar aktivnosti
  • Mjerenje uspješnosti

Namjena seminara 

Seminar je namijenjen organizacijama koje su spremne prigrliti marketinške trendove i shvaćaju važnost promjena u marketingu koje su iza ugla. Naučit ćete kako kreirati strategiju i definirati najvažnije kanale promocije. I najvažnije – kako prihvatiti i koristiti sve promjene u 2024. godini!

PREDAVAČ: Dino Oreški

dino oreški

Dino Oreški

Dino Oreški karijeru je počeo u Neckermannu davne 2005. godine, a prvi radni zadatak nakon diplome mu je bio – preseliti katalog na webshop. Nakon toga postaje voditelj eCommerce odjela u Quelleu gdje je zadužen za vođenje tima i u to vrijeme najvećeg webshopa u Hrvatskoj. Potom prelazi u KG Mediju, agenciju specijaliziranu za promociju hrvatske turističke ponude gdje provodi online oglašivačke kampanje bazirane na online bookinzima, za sve vodeće hrvatske hotelijerske kuće. Iduća postaja je Inventa, na poziciji Web & eCommerce managera gdje je bio project manager web shopova. Vraća se u turizam, u Dubrovačke Vrtove Sunca te nakon četiri godine odlazi u IT svijet - u Span, gdje pokreće digitalni marketing. Danas je konzultant za digitalni marketing u agenciji Upping, suosnivač je i, također konzultant, u Udruzi eCommerce Hrvatska i vodi svoj podcast Digital Economy 101. Voli izazove i vjeruje da za svaki problem postoji rješenje. Pomiče granice uspješnim kombiniranjem tehnologije i marketinga.

Broj sudionika/prijava

Seminar je istekao