poslovne edukacije

Design thinking

Četvrtak, 05. 02. 2026. | 09:3015:30

Petak06. 02. 2026. | 09:3015:30

Mirela Saračević Trogrlić 

Hotel Sheraton

Kneza Borne 2, Zagreb

Maksimalan broj sudionika

16

Kotizacija

Izvorna cijena bila je: 500,00 €.Trenutna cijena je: 400,00 €.

+ PDV

Prijavi se na seminar

Popust na rane prijave i uplate do 31.12.2025.  Kotizacija iznosi: 400,00 EUR + PDV

Kome je trening namijenjen

Ova edukacija idealna je za sve koji žele kreirati rješenja koja su cjelovita i po mjeri krajnjeg (kupca, klijenta, gosta, putnika, pacijenta) a posebno za one koji vole kombinirati znanja i vještine iz različitih područja. Svima koji su odgovorni za proizvode, usluge, ljude ili procese i žele kreirati nešto što će imati istinsku vrijednost za krajnjeg korisnika (internog ili eksternog) ova edukacija će dati odličnu metodologiju i alate za kreiranje inovativnih i cjelovitih rješenja bazirana na stvarnim potreba krajnjeg korisnika.

Ciljevi treninga

Naučiti što je Design Thinking metodologija, čemu služi i kako se koristi. Iskustveno prolazimo svih pet faza Design Thinking procesa i učimo tehnike i principe rada u svakoj od faza.

Nakon edukacije bit ćete spremni započeti primjenu Design Thinking metodologije u svom poslovnom okruženju.

Sadržaj trening programa:

  • Što je Design Thinking
  • Design Thinking principi
  • Design Thinking mindset
  • Pet faza Design Thinking procesa
  • Empatija - razumjeti krajnjeg korisnika cjelovito i u kontekstu problema koji se rješava
  • Definicija - što korisnik stvarno treba u odnosu na ono što želi ili misli da mu treba
  • Ideacija - prelazak sa sto dobrih ideja na jednu sjajnu
  • Prototipiranje - naučite što ne funkcionira prije nego napravite nešto skupo što nitko ne želi koristiti
  • Testiranje - prilika da naučite više o svom rješenju i o korisniku
  • Što radimo nakon testiranja
  • Najbolje prakse primjene Design Thinking metodologije

PREDAVAČ: Mirela Saračević Trogrlić

mirela saračević trogrlić

Mirela Saračević Trogrlić

Mirela Saračević Trogrlić poslovna je konzultantica s bogatim korporativnim iskustvom i ekspertizom u području customer experience-a, marketinga, digitalne transformacije i projektnog managementa. Više od dvadeset godina provela je u međunarodnim korporacijama, u nekoliko različitih industrija – investicijsko bankarstvo, mediji i telekomunikacije. Ima veliko iskustvo u vođenju i upravljanju projektima na lokalnoj i međunarodnoj razini. U zadnjih deset godina područje djelovanja je experience design kroz inovativnost, transformaciju i svjesno djelovanje usklađeno s vrijednostima i svrhom. U svom radu koristi brojne alate i metode kreativnog razmišljanja i inovativnih pristupa. Voli kombinirati znanja iz različitih oblasti – dizajna, psihologije, antropologije, bihevioralne ekonomije. Velika je zagovornica dizajna usmjerenog na krajnjeg korisnika. Bavim se poslovnim savjetovanjem i treninzima u području CX, EX, UX, poslovne strategije i projektnog managementa. Također radi kao trener i facilitator Design Thinking metodologije. Certificirani je Scrum Master, Executive Coach (AoEC), NLP i POY praktičar.

Broj sudionika/prijava