poslovne edukacije

Design thinking

Četvrtak, 06. 02. 2025. | 09:0015:00

Mateja Mršić 

Hotel Sheraton

Kneza Borne 2, Zagreb

Maksimalan broj sudionika

16

Kotizacija

Original price was: 280,00 €.Current price is: 240,00 €.

+ PDV

Prijavi se na seminar

Popust na rane prijave i uplate do 31.12.2024.

Design Thinking usmjeren je na kreativno i inovativno rješavanje problema s naglaskom na potrebe korisnika. Kroz interaktivne radionice i rad na realnim projektima, polaznici će naučiti kako primijeniti metodologiju design thinking-a za generiranje ideja, izradu prototipova i testiranje rješenja. Ovaj pristup omogućuje bolje razumijevanje korisničkih potreba i stvaranje proizvoda ili usluga koje zadovoljavaju te potrebe.

Ciljevi edukacije:

  • Razumjeti ključne principe i korake u design thinking procesu.
  • Razviti vještine empatije za bolje razumijevanje korisničkih potreba.
  • Naučiti kako generirati inovativne ideje kroz brainstorming tehnike.
  • Savladati proces izrade i testiranja prototipova.
  • Osvježiti pristup rješavanju problema i unaprijediti korisničko iskustvo.

Ciljevi edukacije:

I. Uvod u Design Thinking

  • Definicija i važnost design thinking metodologije.
  • Primjena u različitim industrijama i kontekstima.
  • Ključne komponente: empatija, kreativnost, testiranje.

II. Empatija: Razumijevanje korisnika

  • Tehnike provođenja dizajnerskog istraživanja.
  • Metode prikupljanja podataka o korisničkim potrebama i ponašanjima.
  • Razvijanje korisničkih persona.

III. Definiranje problema

  • Kako identificirati i formulirati stvarne probleme korisnika.
  • Analiza podataka prikupljenih tijekom istraživanja.
  • Postavljanje jasnih i mjerljivih ciljeva za rješenja.

IV. Generiranje ideja

  • Tehnike brainstorminga za kreativno razmišljanje.
  • Korištenje kreativnih alata i metoda za poticanje ideja.
  • Evaluacija i odabir najboljih ideja za daljnji razvoj.

V. Prototipiranje

  • Izrada prototipova kao metode za brzo testiranje ideja.
  • Različite vrste prototipova (niskopropusni, visoko propusni).
  • Uključivanje korisnika u proces prototipiranja.

VI. Testiranje i iteracija

  • Kako provoditi testiranje prototipova s korisnicima.
  • Prikupljanje povratnih informacija i analiza rezultata.
  • Iterativni proces poboljšanja rješenja na temelju povratnih informacija.

VII. Prezentacija ideja

  • Korištenje storyboarda za vizualizaciju i prezentaciju ideja.
  • Razvijanje komunikacijskih vještina za predstavljanje rješenja.
  • Osnove vođenja prezentacija i storytelling-a.

VIII. Praktična primjena

  • Primjena naučenih metoda kroz praktične vježbe.
  • Razmjena iskustava i zajedničko učenje

PREDAVAČ: Mateja Mršić

Mateja Mršić

Strastvena i kreativna menadžerica s jakim interesom za istraživanje inovativnih pristupa i rješenja. Kroz 7 godina na poziciji Project managera stekla je široko znanje i iskustvo u vođenju timova i upravljanju složenim projektima. Kao EMBA te uz to certificirani SCRUM Master i NLP Business Practitioner, uspješno primjenjuje moderne metode u radu s timovima, potičući njihovu suradnju i učinkovitost. Tijekom svoje karijere, razvila je projekte koji su pružili nove usluge i poboljšali poslovne procese u zdravstvu. Aktivno sudjeluje u edukaciji i razvoju pojedinaca kroz savjetovanje i stručne radionice.

Broj sudionika/prijava