Petak, 31. 05. 2019. | -
Hotel Sheraton
Kneza Borne 2, Zagreb
Maksimalan broj sudionika
Kotizacija
+ PDV
Upoznati polaznike s filozofijom upravljanja ključnim kupcima, te ih provesti kroz korištenje metoda i alata koji olakšavaju selekciju, rad i zadržavanje ključnih klijenata, povećavaju iskorištavanje njihovog potencijala, te kreiraju strateški partnerski odnos između Vas i klijenta.
Seminar je namijenjen ljudima u prodaji koji su usmjereni na rad s najvećim i najvažnijim klijentima – direktori prodaja, voditelji ključnih kupaca.
• Definicija i dimenzije KAM-a
• Prepoznajte razinu KAM-a u Vašoj kompaniji
• Kriteriji selekcije ključnih kupaca
• Segmentacija ključnih kupaca i aktivnosti prema segmentima
• Poznavanje ključnih kupaca – važnost informacija
• Organigram – analiza komunikacije s ključnim kupcem
• SWOT 8 matrica
• Razvoj rješenja za ključne kupce