poslovne edukacije

B2B marketing

Četvrtak, 19. 09. 2024. | 09:0015:00

Dino Oreški 

Hotel Sheraton

Kneza Borne 2, Zagreb

Maksimalan broj sudionika

Kotizacija

Original price was: 264,00 €.Current price is: 224,00 €.

+ PDV

Prijavi se na seminar

Popust za rane prijave i uplate do 20.8.2024.

U današnjem poslovnom okruženju, B2B marketing igra ključnu ulogu u uspjehu svake organizacije. U konkurentnom svijetu poslovanja, važno je razumjeti specifičnosti i strategije koje vode ka uspjehu na B2B tržištu.

Novo doba poslovnog marketinga

B2B marketing više nije samo o proizvodima i uslugama; riječ je o izgradnji dugoročnih odnosa s vašim poslovnim partnerima. Kupci očekuju personaliziran pristup i vrijednost koja je jasno komunicirana kroz sve marketinške kanale.

Svrha edukacije

Svrha ove edukacije je pružiti vam alate i znanja potrebna za stvaranje i implementaciju učinkovitih B2B marketinških strategija. Naučit ćete kako analizirati tržište, razumjeti potrebe vaših kupaca i kreirati strategije koje donose rezultate.

Bez obzira jeste li novi na B2B tržištu ili želite unaprijediti svoje postojeće marketinške napore, ova edukacija je osmišljena kako bi vam pomogla da postanete lider u vašem sektoru.

Program seminara:

  • Specifičnosti B2B marketinga
  • Izgradnja i održavanje poslovnih odnosa
  • Strategije segmentacije tržišta
  • Razvoj B2B marketinških kampanja
  • Upravljanje prodajnim procesom
  • Digitalni alati za B2B marketing
  • Kreiranje vrijednosti za poslovne partnere
  • Content marketing za B2B
  • Mjerenje uspjeha marketinških kampanja
  • Case studies i najbolji primjeri iz prakse

Pridružite nam se na cjelodnevnoj edukaciji i saznajte kako razviti uspješan B2B marketing plan koji će vašu tvrtku postaviti korak ispred konkurencije.

PREDAVAČ: Dino Oreški

dino oreški

Dino Oreški

Dino Oreški karijeru je počeo u Neckermannu davne 2005. godine, a prvi radni zadatak nakon diplome mu je bio – preseliti katalog na webshop. Nakon toga postaje voditelj eCommerce odjela u Quelleu gdje je zadužen za vođenje tima i u to vrijeme najvećeg webshopa u Hrvatskoj. Potom prelazi u KG Mediju, agenciju specijaliziranu za promociju hrvatske turističke ponude gdje provodi online oglašivačke kampanje bazirane na online bookinzima, za sve vodeće hrvatske hotelijerske kuće. Iduća postaja je Inventa, na poziciji Web & eCommerce managera gdje je bio project manager web shopova. Vraća se u turizam, u Dubrovačke Vrtove Sunca te nakon četiri godine odlazi u IT svijet - u Span, gdje pokreće digitalni marketing. Danas je konzultant za digitalni marketing u agenciji Upping, suosnivač je i, također konzultant, u Udruzi eCommerce Hrvatska i vodi svoj podcast Digital Economy 101. Voli izazove i vjeruje da za svaki problem postoji rješenje. Pomiče granice uspješnim kombiniranjem tehnologije i marketinga.

Broj sudionika/prijava