In-house seminari
Komunikacijske vještine
Komunikacija je temelj uspješne prodaje. Želite li prepoznati potrebe kupaca, izgraditi povjerenje, prezentirati proizvode ili rješavati probleme dobro razvijene komunikacijske vještine ključne za svaki uspješan prodajni tim.
Upravljanje timom i vještine delegiranja
Više glava zajedno uvijek je pametnije od jedne – to svi znamo, međutim dobiti kao voditelj sinergiju unutar tima na način da je kolektivni output tima veći od zbroja individualnih inputa pojedinaca nije uvijek lak posao. Polaznici će na ovom seminaru naučiti što je tim, kako ga kreirati, što utječe na timsku koheziju i klimu, zbog čega su važni timski sastanci te kako i kada delegirati. Upravljanje timom se danas smatra jednim od najvećih izazova suvremenog menadžementa.
Leadership - vođenje i razvoj zaposlenika
Onog trenutka kada dobijemo odgovnornost za vođenje tima, dobijemo zaduženje za određeni set aktivnosti kako bi taj tim učinkovito postizao svoje ciljeve. Osim osnovnog planiranja zadataka, strategije postizanja ciljeva, postavljanja ciljeva, organizacije resursa i praćenja učinkovitosti, voditeljima je potreban set voditeljskih vještina koje nadilaze samo davanje naredbi. Jer znamo da, čak i kad imamo pozicijsku moć, ljudi mogu odabrati hoće li nas poslušati i odraditi svoje zadatke ili ne i u kojoj mjeri i kvaliteti. Bez obzira na sve beneficije koje tvrtka osigurava svojim zaposlenicima, najveći utjecaj (do 70%) na njihovu angažiranost i motiviranost prema Gallup-u, još uvijek ima neposredni rukovoditelj.
Motivacija - kako motivirati i zadržati zaposlenike
Motivacija igra ključnu ulogu u uspjehu tima i postizanju željenih rezultata. Jedan od zadataka voditelja tima je i znati kako motivirati članove tima. Motivirani članovi tima su skloniji raditi s većim entuzijazmom i predanošću. Kada su ljudi motivirani, često će raditi s više energije i truda, što može rezultirati većom produktivnošću i učinkovitošću tima.
DISC model osobnosti
DISC profil je osobna procjena koja se koristi za prepoznavanje i mjerenje pojedinačnog DiSC stila ponašanja. Četiri osnovna tipa osobnosti.
Komunikacija s teškim i zahtjevnim klijentima
Kvalitetan odnos s klijentima zauzima jedno od najvažnijih mjesta u današnjem poslovnom svijetu. O ovom odnosu ovisi hoće li tvrtke pružiti klijentima upravo ono što žele i trebaju i hoće li ih uspjeti zadržati ili ih prepustiti konkurenciji. Nezadovoljan klijent svoje će iskustvo podijeliti s više ljudi nego što će to učiniti zadovoljan klijent.
Upravljanje prodajom
Vođenje prodajnog tima edukacija - poboljšanje procesa upravljanja prodajom najkritičniji je korak za povećanje zadovoljstva članova prodajnog tima...
Međuljudski odnosi u organizaciji
Jeste li znali da loši međuljudski odnosi u organizaciji donose više štete od loših poslovnih odluka? Osim financijskih, loši međuljudski odnosi imaju brojne druge negativne posljedice na organizaciju: gubitak radnog vremena, porast bolovanja i izostanaka s posla. „Borba“ tj pobjeda postaju važniji od uspješno obavljenog posla.
Prvi put voditelj
Edukacija Prvi put voditelj. Ovo je zasigurno točka u karijeri u kojoj ćete vjerojatno trebati uložiti najviše napora za promjenu vlastitog ponašanja, tj. prihvaćanje nove uloge u karijeri.
B2B - Vođenje ključnih kupaca
B2B - Vođenje ključnih kupaca poslovna edukacija. Seminar je namijenjen ljudima u prodaji koji su usmjereni na rad s najvećim i najvažnijim klijentima – direktori prodaja, voditelji ključnih kupaca.