Hotel Zonar
Trg Krešimira Ćosića 9,

Moć jasne komunikacije

Četvrtak 
6.7.2023.
Prijava na seminar

Neki naslov

Zašto Moć jasne komunikacije?

Komunikacija ima moć izgraditi uspješne ljude, timove, businesse ili srušiti sve do temelja.
Tko, što, zašto, kako, kome govori - osnovne su postavke svake komunikacije. Zanemarimo li bilo koji od
navedenih parametara u vrlo kratkom roku možemo očekivati probleme. Jasno iznositi ideje, zadatke i
ciljeve nije lako, ali je itekako vrijedno truda koji bismo trebali uložiti u razvoj ovih vještina.

Izazovi neće nestati

Nakon brojnih turbulencija tijekom proteklih nekoliko godina svjesni smo da razna uzbuđenja neće
nestati, samo će se mijenjati.
Start-upi niču kao gljive poslije kiše, ali se i gase, veće tvrtke kupuju manje, ljudi dolaze, ljudi odlaze… i
ništa od toga nije neka frapantna novost, ali kao da su takva događanja češća i intenzivnija nego prije pet,
deset ili više godina.
Htjeli, ne htjeli, sve to ostavlja trag na nama. A ono što nas u ovim izazovnim vremenima drži na hrpi, su
ljudi i komunikacija kao glavno ljepilo svakog kolektiva.

(pre)Malo dobrih ljudi

Iako se u poslovnom okruženju često veliča timski duh, koji je svakako važan, u svakom tom timu postoje
oni koji vuku jače, koji vide jasnije i koji svoju viziju znaju jasno komunicirati s ekipom i povesti sve korak
više.

To su oni pojedinci zbog kojih volimo dolaziti u ured, koji nas nasmiju, oraspolože, podržavaju i potiču da
ostvarimo svoj puni potencijal.

Zato Moć jasne komunikacije

Ovu konferenciju zamislili smo kao platformu na kojoj će upravo takvi ljudi dobiti prostor za dijeljenje
svojih iskustava, a mi svi priliku da nas inspiriraju i pomognu nam u stvaranju zdravijeg, pozitivnijeg i
uspješnijeg poslovnog okruženja.

Okupili smo zanimljivu ekipu iz različitih industrija i odjela, a svi oni dijele zajednički nazivnik dobre i jasne
komunikacije – koja je zaslužna za pozitivnu atmosferu u poslovnom okruženju, efikasno vođenje timova,
prenošenje priče do krajnjeg korisnika te u konačnici veću prodaju i uspješno poslovanje.

Cilj konferencije je širiti svijest o tome koliko je presudno da u ovim izazovnim vremenima ostanemo
(dobri) ljudi, te kako nam u tome moć jasne komunikacije može pomoći. Znamo da nam u radnom
okruženju, uz malo više empatije, razumijevanja i bolje komunikacije, može biti znatno bolje i veselije, te
da posljedično možemo postati još uspješniji kao pojedinci, kao tim i kao organizacija.

Mega Kolega

Tko je Mega kolega?

Ekipa koju možete vidjeti u agendi konferencije su naši poznanici, kolege, neki čak i prijatelji, koje smo
imali sreće upoznati tijekom dosadašnje karijere. Kako bismo skratili proces i kako biste ih i vi što prije upoznali dovodimo ih na pozornicu.
No, kako bismo što brže širili krug dobrih ljudi, želimo input i s vaše strane.
Predložite i glasajte za kolegu koji zaslužuje mjesto na pozornici.
Ne brinite, ovaj put, kolega ne treba pripremiti predavanje, samo se treba pojaviti i pobrati lovorike za svoj dosadašnji rad i mega kolegijalnost kojom vas svakodnevno obasipa. Recite nam tko je u vašoj organizaciji, u vašem timu onaj jedan ili jedna bez koje ne možete zamisliti svoj radni dan, zbog koje vrijeme brže i veselije prolazi, te zbog koje još više volite to što (i gdje) radite.

Nominacije za nagradu Mega kolega

Vjerujemo da već imate na umu svog mega kolegu, no svaka organizacija može predložiti samo jednog kandidata. Kada se interno usuglasite, koga ove godine kandidirate, neka nam glasnogovornik iz HR ekipe 
ili Marketinga, kroz kontakt formu, otkrije ime i prezime vašeg kandidata te u nekoliko rečenica objasni zašto je on ili ona vaš top odabir za ovu godinu.

Proglašenje pobjednika

Sve prijavljene kandidate ponosno ćemo objaviti na našem webu i LinkedIn stranici gdje ćete moći glasovati za svog odabranika. Šireći vijest o vašem mega kolegi, povećavate vjerojatnost da upravo on ili ona skupi više glasova i ponese vječnu hvalu i slavu kao prvi Mega kolega u povijesti, ali i prestižnu nagradu koju osigurava naš sponzor Maistra.

Agenda

09:00 - 10:00
Komunikacija kao dio poslovne strategije i uspjeha
Dino Oreški
10:00 - 11:00
Zamke employer brandinga – interna komunikacija
Ivna Juranić
11:00 - 11:15

Pauza za kavu

11:15 - 12:15
Branding – koliko smo jasni našim kupcima
Jurica Vuković, Owner & CEO – Euroart93
12:15 - 13:00

Pauza za ručak

13:00 - 14:00
Komunikacija kao osnova uspješnog project managementa
Darko - PIS
15:00 - 15:30
Dodjela nagrade Mega kolega
15:30 - 17:00
Networking i druženje

Spea

Kers

Ekipa koju možete vidjeti u agendi konferencije su naši poznanici, kolege, neki čak i prijatelji, koje smo imali sreće upoznati tijekom dosadašnje karijere. Kako bismo skratili proces i kako biste ih i vi što prije upoznali dovodimo ih na pozornicu.

Ime
Prezime

Legendary Manager, Ex-Ceo General Electric
Saznaj više
dino oreški

Ime
Prezime

Legendary Manager, Ex-Ceo General Electric
Saznaj više

Ime
Prezime

Legendary Manager, Ex-Ceo General Electric
Saznaj više
star-halfusersspell-checkdiamonddinnercoffee-cupsmilebullhornarrow-downcheckmark-circle