Moć jasne komunikacije
Četvrtak 6.7.2023. I 9:00 – 17:00
Hotel Zonar
Trg Krešimira Ćosića 9, 10000, Zagreb
Naziv dvorane, kat
Trg Krešimira Ćosića 9, 10000, Zagreb
Naziv dvorane, kat
Kotizacija
250 € (1.883,63 kn)
U cijenu je uračunat PDV.
250 € (1.883,63 kn)
U cijenu je uračunat PDV.
Prijavi se na konferenciju
Zašto Moć jasne komunikacije?
Komunikacija ima moć izgraditi uspješne ljude, timove, businesse ili srušiti sve do temelja.
Tko, što, zašto, kako, kome govori - osnovne su postavke svake komunikacije. Zanemarimo li bilo koji od navedenih parametara u vrlo kratkom roku možemo očekivati probleme. Jasno iznositi ideje, zadatke i ciljeve nije lako, ali je itekako vrijedno truda koji bismo trebali uložiti u razvoj ovih vještina.
Izazovi neće nestati
Nakon brojnih turbulencija tijekom proteklih nekoliko godina svjesni smo da razna uzbuđenja neće nestati, samo će se mijenjati.
Start-upi niču kao gljive poslije kiše, ali se i gase, veće tvrtke kupuju manje, ljudi dolaze, ljudi odlaze… i ništa od toga nije neka frapantna novost, ali kao da su takva događanja češća i intenzivnija nego prije pet, deset ili više godina.
Htjeli, ne htjeli, sve to ostavlja trag na nama. A ono što nas u ovim izazovnim vremenima drži na hrpi, su ljudi i komunikacija kao glavno ljepilo svakog kolektiva.
(pre)Malo dobrih ljudi
Iako se u poslovnom okruženju često veliča timski duh, koji je svakako važan, u svakom tom timu postoje oni koji vuku jače, koji vide jasnije i koji svoju viziju znaju jasno komunicirati s ekipom i povesti sve korak više.
To su oni pojedinci zbog kojih volimo dolaziti u ured, koji nas nasmiju, oraspolože, podržavaju i potiču da ostvarimo svoj puni potencijal.
Zato Moć jasne komunikacije
Ovu konferenciju zamislili smo kao platformu na kojoj će upravo takvi ljudi dobiti prostor za dijeljenje svojih iskustava, a mi svi priliku da nas inspiriraju i pomognu nam u stvaranju zdravijeg, pozitivnijeg i uspješnijeg poslovnog okruženja.
Okupili smo zanimljivu ekipu iz različitih industrija i odjela, a svi oni dijele zajednički nazivnik dobre i jasne komunikacije – koja je zaslužna za pozitivnu atmosferu u poslovnom okruženju, efikasno vođenje timova, prenošenje priče do krajnjeg korisnika te u konačnici veću prodaju i uspješno poslovanje.
Cilj konferencije je širiti svijest o tome koliko je presudno da u ovim izazovnim vremenima ostanemo (dobri) ljudi, te kako nam u tome moć jasne komunikacije može pomoći. Znamo da nam u radnom okruženju, uz malo više empatije, razumijevanja i bolje komunikacije, može biti znatno bolje i veselije, te da posljedično možemo postati još uspješniji kao pojedinci, kao tim i kao organizacija.
Pridružite nam se. Zajedno ćemo rasti, napredovati i učiti kako:
- komunicirati s kolegama, nadređenima, partnerima, klijentima,
- uskladiti internu i vanjsku komunikaciju i u B2B i B2C segmentu,
- jasno širiti ključne informacije kroz organizaciju,
- poslovno okruženje učiniti ugodnijim te poslovanje uspješnijim.
Komunikacija ima moć izgraditi uspješne ljude, timove, businesse ili srušiti sve do temelja.
Tko, što, zašto, kako, kome govori - osnovne su postavke svake komunikacije. Zanemarimo li bilo koji od navedenih parametara u vrlo kratkom roku možemo očekivati probleme. Jasno iznositi ideje, zadatke i ciljeve nije lako, ali je itekako vrijedno truda koji bismo trebali uložiti u razvoj ovih vještina.
Izazovi neće nestati
Nakon brojnih turbulencija tijekom proteklih nekoliko godina svjesni smo da razna uzbuđenja neće nestati, samo će se mijenjati.
Start-upi niču kao gljive poslije kiše, ali se i gase, veće tvrtke kupuju manje, ljudi dolaze, ljudi odlaze… i ništa od toga nije neka frapantna novost, ali kao da su takva događanja češća i intenzivnija nego prije pet, deset ili više godina.
Htjeli, ne htjeli, sve to ostavlja trag na nama. A ono što nas u ovim izazovnim vremenima drži na hrpi, su ljudi i komunikacija kao glavno ljepilo svakog kolektiva.
(pre)Malo dobrih ljudi
Iako se u poslovnom okruženju često veliča timski duh, koji je svakako važan, u svakom tom timu postoje oni koji vuku jače, koji vide jasnije i koji svoju viziju znaju jasno komunicirati s ekipom i povesti sve korak više.
To su oni pojedinci zbog kojih volimo dolaziti u ured, koji nas nasmiju, oraspolože, podržavaju i potiču da ostvarimo svoj puni potencijal.
Zato Moć jasne komunikacije
Ovu konferenciju zamislili smo kao platformu na kojoj će upravo takvi ljudi dobiti prostor za dijeljenje svojih iskustava, a mi svi priliku da nas inspiriraju i pomognu nam u stvaranju zdravijeg, pozitivnijeg i uspješnijeg poslovnog okruženja.
Okupili smo zanimljivu ekipu iz različitih industrija i odjela, a svi oni dijele zajednički nazivnik dobre i jasne komunikacije – koja je zaslužna za pozitivnu atmosferu u poslovnom okruženju, efikasno vođenje timova, prenošenje priče do krajnjeg korisnika te u konačnici veću prodaju i uspješno poslovanje.
Cilj konferencije je širiti svijest o tome koliko je presudno da u ovim izazovnim vremenima ostanemo (dobri) ljudi, te kako nam u tome moć jasne komunikacije može pomoći. Znamo da nam u radnom okruženju, uz malo više empatije, razumijevanja i bolje komunikacije, može biti znatno bolje i veselije, te da posljedično možemo postati još uspješniji kao pojedinci, kao tim i kao organizacija.
Pridružite nam se. Zajedno ćemo rasti, napredovati i učiti kako:
- komunicirati s kolegama, nadređenima, partnerima, klijentima,
- uskladiti internu i vanjsku komunikaciju i u B2B i B2C segmentu,
- jasno širiti ključne informacije kroz organizaciju,
- poslovno okruženje učiniti ugodnijim te poslovanje uspješnijim.
Prijavi se na konferenciju
Tko je Mega kolega?
Ekipa koju možete vidjeti u agendi konferencije su naši poznanici, kolege, neki čak i prijatelji, koje smo imali sreće upoznati tijekom dosadašnje karijere. Kako bismo skratili proces i kako biste ih i vi što prije upoznali dovodimo ih na pozornicu.
No, kako bismo što brže širili krug dobrih ljudi, želimo input i s vaše strane.
Predložite i glasajte za kolegu koji zaslužuje mjesto na pozornici.
Ne brinite, ovaj put, kolega ne treba pripremiti predavanje, samo se treba pojaviti i pobrati lovorike za svoj dosadašnji rad i mega kolegijalnost kojom vas svakodnevno obasipa. Recite nam tko je u vašoj organizaciji, u vašem timu onaj jedan ili jedna bez koje ne možete zamisliti svoj radni dan, zbog koje vrijeme brže i veselije prolazi, te zbog koje još više volite to što (i gdje) radite.
Nominacije za nagradu Mega kolega
Vjerujemo da već imate na umu svog mega kolegu, no svaka organizacija može predložiti samo jednog kandidata. Kada se interno usuglasite, koga ove godine kandidirate, neka nam glasnogovornik iz HR ekipe ili Marketinga, kroz kontakt formu, otkrije ime i prezime vašeg kandidata te u nekoliko rečenica objasni zašto je on ili ona vaš top odabir za ovu godinu.
Proglašenje pobjednika
Sve prijavljene kandidate ponosno ćemo objaviti na našem webu i LinkedIn stranici gdje ćete moći glasovati za svog odabranika. Šireći vijest o vašem mega kolegi, povećavate vjerojatnost da upravo on ili ona skupi više glasova i ponese vječnu hvalu i slavu kao prvi Mega kolega u povijesti, ali i prestižnu nagradu koju osigurava naš sponzor Maistra.
No, kako bismo što brže širili krug dobrih ljudi, želimo input i s vaše strane.
Predložite i glasajte za kolegu koji zaslužuje mjesto na pozornici.
Ne brinite, ovaj put, kolega ne treba pripremiti predavanje, samo se treba pojaviti i pobrati lovorike za svoj dosadašnji rad i mega kolegijalnost kojom vas svakodnevno obasipa. Recite nam tko je u vašoj organizaciji, u vašem timu onaj jedan ili jedna bez koje ne možete zamisliti svoj radni dan, zbog koje vrijeme brže i veselije prolazi, te zbog koje još više volite to što (i gdje) radite.
Nominacije za nagradu Mega kolega
Vjerujemo da već imate na umu svog mega kolegu, no svaka organizacija može predložiti samo jednog kandidata. Kada se interno usuglasite, koga ove godine kandidirate, neka nam glasnogovornik iz HR ekipe ili Marketinga, kroz kontakt formu, otkrije ime i prezime vašeg kandidata te u nekoliko rečenica objasni zašto je on ili ona vaš top odabir za ovu godinu.
Proglašenje pobjednika
Sve prijavljene kandidate ponosno ćemo objaviti na našem webu i LinkedIn stranici gdje ćete moći glasovati za svog odabranika. Šireći vijest o vašem mega kolegi, povećavate vjerojatnost da upravo on ili ona skupi više glasova i ponese vječnu hvalu i slavu kao prvi Mega kolega u povijesti, ali i prestižnu nagradu koju osigurava naš sponzor Maistra.
Kojim moćnim temama ćemo se baviti?
Ove godine odlučili smo se za 4 područja u kojima komunikacija igra važnu ulogu. Za svaku, dovodimo po jednog stručnjaka koji će nam dati teoretski i best practice okvir, te predstaviti jednu organizaciju koja je u tom području ostvarila značajan uspjeh. Kako su u tome uspjeli, koji su bili izazovi i što mi moramo napraviti kako bismo ih izbjegli samo je dio onoga što nas očekuje tijekom razgovora.
Tu je i panel rasprava na temu Komunikacija u okovima, u kojoj ćemo čuti 3 zanimljive perspektive, odnosno situacije u kojima komunikacija dolazi s dodatnim izazovima te ćemo saznati kako im doskočiti.
9:00 – 10:00
Komunikacija kao dio poslovne strategije i uspjeha
Dino Oreški – Business Growth Consultant - Upping
Predstavlja:
Dražen Marković - Co-founder, Co-owner, COO - NEOS
10:00 – 11:00
Zamke employer brandinga – interna komunikacija
Ivna Juranić - People Experience Expert & Yoga Teacher
Predstavlja:
Sanja Karan - Head of People & Culture – Arsfutura
Lea Metličić – Marketing manager – Arsfutura
Luka Drezga – COO - Arsfutura
11:00 – 11:15
Pauza za kavu
11:15 – 12:15
Branding – koliko smo jasni našim kupcima
Jurica Vuković, Owner & CEO – Euroart93
Predstavlja:
…..
12:15 – 13:00
Pauza za ručak
13:00 – 14:00
Komunikacija kao osnova uspješnog project managementa
Darko - PIS
Predstavlja:
…
14:00 – 15:00
Panel: Komunikacija u okovima
Sudjeluju:
Boris Zatezalo - Meta Lead Croatia – Httpool
Zvonimir Pelko - Chapter lead for Digital business - JGL
Tina Kovač - Owner & English and German Teacher – Fluent
15:00 – 15:30
Dodjela nagrade Mega kolega
Razgovor sa slavodobitnikom i kolegama koji su ga nominirali
15:30 – 17:00
Networking i druženje
Tu je i panel rasprava na temu Komunikacija u okovima, u kojoj ćemo čuti 3 zanimljive perspektive, odnosno situacije u kojima komunikacija dolazi s dodatnim izazovima te ćemo saznati kako im doskočiti.
9:00 – 10:00
Komunikacija kao dio poslovne strategije i uspjeha
Dino Oreški – Business Growth Consultant - Upping
Predstavlja:
Dražen Marković - Co-founder, Co-owner, COO - NEOS
10:00 – 11:00
Zamke employer brandinga – interna komunikacija
Ivna Juranić - People Experience Expert & Yoga Teacher
Predstavlja:
Sanja Karan - Head of People & Culture – Arsfutura
Lea Metličić – Marketing manager – Arsfutura
Luka Drezga – COO - Arsfutura
11:00 – 11:15
Pauza za kavu
11:15 – 12:15
Branding – koliko smo jasni našim kupcima
Jurica Vuković, Owner & CEO – Euroart93
Predstavlja:
…..
12:15 – 13:00
Pauza za ručak
13:00 – 14:00
Komunikacija kao osnova uspješnog project managementa
Darko - PIS
Predstavlja:
…
14:00 – 15:00
Panel: Komunikacija u okovima
Sudjeluju:
Boris Zatezalo - Meta Lead Croatia – Httpool
Zvonimir Pelko - Chapter lead for Digital business - JGL
Tina Kovač - Owner & English and German Teacher – Fluent
15:00 – 15:30
Dodjela nagrade Mega kolega
Razgovor sa slavodobitnikom i kolegama koji su ga nominirali
15:30 – 17:00
Networking i druženje
Upoznajte ekipu
Ime i prezime
Business Growth Consultant - Upping
Ime i prezime
Business Growth Consultant - Upping

Ime i prezime
Business Growth Consultant - Upping
Ime i prezime
Business Growth Consultant - Upping

Ime i prezime
Business Growth Consultant - Upping

Ime i prezime
Business Growth Consultant - Upping