Četvrtak, 13. 04. 2023. | 09:00 - 16:00
Petak, 14. 04. 2023. | 09:00 - 16:00
Jasmina Marić Cvijetinović
Hotel Sheraton
Kneza Borne 2, Zagreb
Maksimalan broj sudionika
16
Kotizacija
345,08 € (2.600,01 kn)
+ PDV
Pregovaračke vještine se „bruse“ poslovnim iskustvom, izazovima s kojima se suočavamo, učimo iz uspjeha i neuspjeha. Pregovaranje je neophodno u svakome poslovnom procesu, zato je važno osvijestiti mogućnosti i povećati učinkovitost pregovaranja. Kada govorimo o pregovaračkim vještinama za nabavu osim strategija i taktika pregovaranja, važna je priprema i poznavanje kategorija i kretanja na tržištu kroz alate category/commodity managementa.
Pregovaračke vještine za nabavu su namijenjene svima koji žele unaprijediti pregovaračke vještine, sa aspekta upravljanja kategorijama i opskrbnim lancem. Pregovaračke vještine strategija i taktika kreirana za pojedince koji sudjeluju u procesu nabave, te nabavljaju proizvode, sirovine i usluge.
I. Zašto pregovaramo
II. Faze pregovaračkog procesa
III. Pregovarački proces uloga i cilj
IV. Uloga category/commodity managementa u pregovaranju
V. Strategije i taktike pregovaranja
VI. Što nakon zaključivanja sastanka
VII. Analiza ključnih točki u procesu pregovaranja
Pregovaračke vještine u nabavi proizvoda i sirovina s obzirom na dinamiku tržišta ima važnu ulogu. Cilj ove edukacija je usmjerena na ključne faze pregovaračkog procesa, strategije i taktike pregovaranja u nabavi ,te na potencijalne ishode pregovaračkih situacija. Kako prevladati utjecaj mikro i makrookruženja na pregovaračku poziciju i pronaći najbolja rješenja.
Pregovaračke vještine za nabavu su namijenjene svima koji žele unaprijediti pregovaračke vještine, sa aspekta upravljanja kategorijama i opskrbnim lancem. Pregovaračke vještine strategija i taktika kreirana za pojedince koji sudjeluju u procesu nabave, te nabavljaju proizvode, sirovine i usluge.
I. Tržište i nabava
II. Pregovarački proces
III. Što kada zaključivanje dogovora ne ide po planu
IV. Strategije i taktike pregovaranja
V. Follow up
Interaktivna radionica, primjeri iz prakse, praktične vježbe
Jasmina Marić Cvijetinović
Stručne kompetencije stjecala u prodaji, izvozu i nabavi na domaćem i međunarodnom tržištu. U prodaji je prošla gotovo sve hijerarhijske pozicije od prodavača, komercijalista, voditelja prodaje, key account managera, regionalnog voditelja prodaje, voditelja prodajno logističkog centra, direktor prodaje, direktor izvoza, prodajnog agenta na međunarodnom tržištu. Stručne kompetencije u nabavi stjecala je kroz pozicije: category managementa/upravljanje kategorijom (space management), upravljanje opskrbnim lancem, logističkim centrom, skladišnim poslovanjem, distribucijom, ambulantnom dostavom, kreiranjem ruta, agenta nabave na međunarodnom tržištu. Iskustvo rada u multinacionalnoj kompaniji, korporacijama, srednjem i malom poduzetništvu, te u privatnom poduzetništvu . Neke od kompanija u kojima je radila kroz poslovnu karijeru su Vindija, Konzum, Pik Vrbovec, Gavrilović, Solina group… Sudjelovala je u organizaciji i vođenju nacionalnih i internacionalnih sajmova, te vođenju niza domaćih i internacionalnih projekata. Sudjelovala u timovima selekcije proizvoda u ulozi senzoričara. Sudjelovala na internacionalnim konferencijama kao autor i izlagač, kao gost predavač predavala teme: category management, upravljanje lancem opskrbe, pregovaranje, marketing u trgovini.