Četvrtak, 14. 09. 2023. | 09:00 - 16:00
Marko Pačar
Hotel Zonar
Trg Krešimira Ćosića 9, Zagreb
Maksimalan broj sudionika
16
Kotizacija
212,36 € (1.600,03 kn)
+ PDV
Optimizacija konverzija i User Experience obuhvaćaju enorman skup perspektiva i aktivnosti koje je teško grupirati u jedan unificiran praktičan okvir, stoga je potrebno objasniti što polaznici mogu očekivati od ovog seminara.
Ovaj seminar nije zamišljen kao seminar koji educira o User Experience dizajnu, odnosno bit će minimalno usmjeren na sam dizajn korisničkih elemenata (za što postoje drugi, specijalizirani seminari).
Njegova primarna svrha je polaznicima dati snažan strateški i operativni okvir koji će im pomoći analizirati svoju postojeću web stranicu, ali i web stranice konkurencije, objektivno analizirati i prioritizirati različite konverzijske elemente te ih uklopiti u širu strategiju razvoja web stranice, a samim time i postaviti okvir za uspostavu procesa optimizacije konverzija.
Edukacije iz segmenta optimizacije konverzija su orijentirane na širok spektar različitih generaliziranih “trikova” dok će ovaj seminar primarno biti fokusiran na širi, strateški okvir koji će polaznike naučiti kako da sami dođu do svojih “trikova”, umjesto da koriste univerzalistički pristup koji ne vrijedi nužno na svim tržištima i sa svim segmentima posjetitelja.
Seminar će biti fokusiran na praktične primjere - njegov cilj je polaznicima dati snažnu stratešku bazu za razvoj vlastitog sustava optimizacije konverzija i uspostavu vlastitih procesa. Sve teme će biti potkrepljenje brojnim primjerima, kako iz predavačevog osobnog iskustva, tako i iz raznih industrija. Najbolje učenje je kroz praktične primjere, stoga ćemo nastojati održati razinu suhoparne teorije na minimumu i čitavo gradivo obogatiti brojnim primjerima.
Polaznici seminara ne moraju raditi nikakve pripreme za predavanje, ali za maksimalnu iskoristivost seminara, preporučuje se da komunikacija bude dvosmjerna kako bi predavanje bilo dinamičnije i korisnije. Stoga se preporučuje da polaznici dođu s barem jednim problemom s kojim se njihova web stranica susreće kako bi taj problem uzeli kao primjer i na njemu demonstrirali vezani dio gradiva, ali i napravili korak u rješavanju samog problema.
Svrha seminara je dvojaka:
Seminar je namijenjen svima koji žele poboljšati rezultate svog online poslovanja optimizacijom web stranica. Namijenjen je svima onima koji žele naučiti kako saznati više o svojim posjetiteljima, kako ih grupirati prema obrascima ponašanja te kako promjenom različitih elemenata - od hijerarhije vizualnih elemenata pa sve do sadržaja, zadovoljiti njihove potrebe.
Pojednostavljeno - seminar je namijenjen svima onima koji žele svoju web stranicu pretvoriti u korisniju, kvalitetniju, informativniju i intuitivniju verziju svoje postojeće web stranice te time pozitivno utjecati na svoje poslovne rezultate. S obzirom na to da seminar pokriva tehničke i netehničke aspekte optimizacije, on je pogodan za sve koji direktno ili indirektno sudjeluju u procesu održavanja i unapređivanja web stranica, odnosno jednako je namijenjen web dizajnerima kao i managerima te zaposlenima u marketinškim odjelima, ali i svima koji samostalno žele pokrenuti ili unaprijediti rezultate postojećeg online posla.
Priprema
Optimizacija
Testiranje
Korisni savjeti
Marko Pačar
Marko Pačar je jedan od suosnivača Granular Group konzultantske agencije za unaprjeđenje digitalnih marketinških aktivnosti i poslovanja, s uredima u Zagrebu i Beogradu. Kao konzultant, pomaže klijentima izraditi strateške i operativne okvire za koordinaciju timova zaduženih za SEO, CRO, UX, UI, te digitalne analitike. Svoju poziciju na tržištu, Granular Group često opisuje kao “CMO as a service”, odnosno u svom radu pomažu premostiti strateški i komunikacijski jaz između internih timova te vanjskih marketinških agencija. Kao konzultant, najveći naglasak stavlja na planiranje i dizajn arhitekture informacija, a njegova predavanja o SEO-u si primarno fokusirana na to kako izgraditi snažnu informacijsku arhitekturu i time maksimizirati rezultate.