Početna stranica

Moć jasne komunikacije

Hotel Zonar
Trg Krešimira Ćosića 9
Četvrtak 
6.7.2023.
Prijavi se na konferenciju
Iznos kotizacije:
200,00 EUR + PDV ( za klijente Mape znanja)
250,00 EUR + PDV ( za sve ostale )

Zašto Moć jasne komunikacije?

Povratak osnovama

Komunikacija ima moć izgraditi uspješne ljude, timove, businesse ili srušiti sve do temelja. 

Tko, što, zašto, kako, kome govori - osnovne su postavke svake komunikacije.  Zanemarimo li bilo koji od navedenih parametara u vrlo kratkom roku možemo očekivati probleme. Jasno iznositi ideje, zadatke i ciljeve nije lako, ali je itekako vrijedno truda koji bismo trebali uložiti u razvoj ovih vještina.

Izazovi neće nestati

Nakon brojnih turbulencija tijekom proteklih nekoliko godina svjesni smo da razna uzbuđenja neće nestati, samo će se mijenjati. 

Start-upi niču kao gljive poslije kiše, ali se i gase, veće tvrtke kupuju manje, ljudi dolaze, ljudi odlaze… i ništa od toga nije neka frapantna novost, ali kao da su takva događanja češća i intenzivnija nego prije pet, deset ili više godina. 

Htjeli, ne htjeli, sve to ostavlja trag na nama. A ono što nas u ovim izazovnim vremenima drži na hrpi, su ljudi i komunikacija kao glavno ljepilo svakog kolektiva.

(pre)Malo dobrih ljudi

Iako se u poslovnom okruženju često veliča timski duh, koji je svakako važan, u svakom tom timu postoje oni koji vuku jače, koji vide jasnije i koji svoju viziju znaju jasno komunicirati s ekipom i povesti sve korak više.

To su oni pojedinci zbog kojih volimo dolaziti u ured, koji nas nasmiju, oraspolože, podržavaju i potiču da ostvarimo svoj puni potencijal.

Zato Moć jasne komunikacije

Ovu konferenciju zamislili smo kao platformu na kojoj će upravo takvi ljudi dobiti prostor za dijeljenje svojih iskustava, a mi svi priliku da nas inspiriraju i pomognu nam u stvaranju zdravijeg, pozitivnijeg i uspješnijeg poslovnog okruženja.

Okupili smo zanimljivu ekipu iz različitih industrija i odjela, a svi oni dijele zajednički nazivnik dobre i jasne komunikacije – koja je zaslužna za pozitivnu atmosferu u poslovnom okruženju, efikasno vođenje timova, prenošenje priče do krajnjeg korisnika te u konačnici veću prodaju i uspješno poslovanje.

Cilj konferencije je širiti svijest o tome koliko je presudno da u ovim izazovnim vremenima ostanemo (dobri) ljudi, te kako nam u tome moć jasne komunikacije može pomoći. Znamo da nam u radnom okruženju, uz malo više empatije, razumijevanja i bolje komunikacije, može biti znatno bolje i veselije, te da posljedično možemo postati još uspješniji kao pojedinci, kao tim i kao organizacija.

Pridružite nam se

Zajedno ćemo rasti, napredovati i učiti kako:
> komunicirati s kolegama, nadređenima, partnerima, klijentima,
> uskladiti internu i vanjsku komunikaciju i u B2B i B2C segmentu,
> jasno širiti ključne informacije kroz organizaciju,
> poslovno okruženje učiniti ugodnijim te poslovanje uspješnijim.
Prijavi se na konferenciju
Iznos kotizacije:
200,00 EUR + PDV ( za klijente Mape znanja)
250,00 EUR + PDV ( za sve ostale )

Mega Kolega

Tko je Mega kolega?

Ekipa koju možete vidjeti u agendi konferencije su naši poznanici, kolege, neki čak i prijatelji, koje smo imali sreće upoznati tijekom dosadašnje karijere. Kako bismo skratili proces i kako biste ih i vi što prije upoznali dovodimo ih na pozornicu.

No, kako bismo što brže širili krug dobrih ljudi, želimo input i s vaše strane.

Predložite i glasajte za kolegu koji zaslužuje mjesto na pozornici.

Ne brinite, ovaj put, kolega ne treba pripremiti predavanje, samo se treba pojaviti i pobrati lovorike za svoj dosadašnji rad i mega kolegijalnost kojom vas svakodnevno obasipa. Recite nam tko je u vašoj organizaciji, u vašem timu onaj jedan ili jedna bez koje ne možete zamisliti svoj radni dan, zbog koje vrijeme brže i veselije prolazi, te zbog koje još više volite to što (i gdje) radite.

Nominacije za nagradu Mega kolega

Vjerujemo da već imate na umu svog mega kolegu, no svaka organizacija može predložiti samo jednog kandidata. Kada se interno usuglasite, koga ove godine kandidirate, neka nam glasnogovornik iz HR ekipe ili Marketinga, kroz kontakt formu, otkrije ime i prezime vašeg kandidata te u nekoliko rečenica objasni zašto je on ili ona vaš top odabir za ovu godinu.

Proglašenje pobjednika

Sve prijavljene kandidate ponosno ćemo objaviti na našoj  LinkedIn stranici gdje ćete moći glasovati za svog odabranika. Šireći vijest o vašem mega kolegi, povećavate vjerojatnost da upravo on ili ona skupi više glasova i ponese vječnu hvalu i slavu kao prvi Mega kolega u povijesti, ali i prestižnu nagradu koju osigurava naš sponzor Maistra.

Agenda

09:00 - 10:00
Komunikacija kao dio poslovne strategije i uspjeha
> Temelji komunikacije u poslovnoj strategiji
> Modeli uspostave učinkovite komunikacije
> Kako smanjilti pogreške i poboljšati procese u organizaciji
> Best practice by NEOS
Dino Oreški – Business Growth Consultant - Upping
Predstavlja:
> Dražen Marković - Co-founder, Co-owner, COO - NEOS
10:00 - 11:00
Zamke employer brandinga – interna komunikacija
> Eksterna vs interna komunikacija u employer branding strategiji
> Kako interno provoditi ono što na van komuniciramo
> Koliko je važan word of mouth
> Best practice by Ars Futura
Ivna Juranić - People Experience Expert & Yoga Teacher
Predstavlja:
> Sanja Karan - Head of People & Culture – Ars Futura
> Lea Metličić – Marketing manager – Ars Futura
> Luka Drezga – COO - Ars Futura
11:00 - 11:15

Pauza za kavu

11:15 - 12:15
Branding – Osobnost i kemija
> Što je brand i kako se gradi?
> Brand kao osjećaj. Kome se obraćamo i kako komuniciramo?
> Kako nas drugi vide i što pričaju o nama, te vrijede li ista pravila za branding i na digitalnim kanalima?
> Best practice by Manola Aestetics studio
Jurica Vuković - Creative Director – Euroart93
Predstavlja:
> Hrvoje Manola - Manola Aestetic studio
12:15 - 13:00

Pauza za ručak

13:00 - 14:00
Komunikacija kao osnova uspješnog project managementa
> Važnost komunikacije za uspješno vođenje projekata i koordinaciju tima kako bi se ostvarili ciljevi
> Kako izbjeći pogreške i nesporazume?
> Što dovodi do neuspjeha u provedbi projekata i elementi na koje se redovito zaboravlja?
> Best practice by Metalurški fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Marko Sever - Business Development Consultant - 42 Consult Expertise d.o.o
Predstavlja:
> prof.dr.sc. Nikola Mrvac - obnašatelj dužnosti dekana - Metalurški fakultet Sveučilišta u Zagrebu
14:00 - 15:00
Panel: Komunikacija u okovima
Moderator:
> Kristian Došen – predavač na FPZG, autor @ Telegram

Sudjeluju:
> Luka Jotić - Meta Lead Croatia – Httpool
> Zvonimir Pelko - Global digital operations & growth manager - JGL
> Tina Kovač - Owner & English and German Teacher – Fluent

15:00 - 15:30
Dodjela nagrade Mega kolega
Razgovor sa slavodobitnikom i kolegama koji su ga nominirali
15:30 - 17:00
Networking i druženje

Upoznajte

Ekipu

Dino
Oreški

Business Growth Consultant,
Upping

Dražen
Marković

Co-founder, Co-owner, COO,
NEOS

Ivna
Juranić

People & Business Partner / Employee experience strategist / Yoga Teacher

Sanja
Karan

Head of People & Culture,
Ars Futura

Lea
Metličić

Marketing Manager,
Ars Futura

Luka
Drezga

COO,
Ars Futura

Jurica
Vuković

Creative Director, 
Euroart93

Marko
Sever

Business Development Consultant,
42 Consult Expertise d.o.o.

Kristian
Došen

predavač na FPZG, 
autor @ Telegram

Luka
Jotić

Meta Account Manager,
Httpool

Zvonimir
Pelko

Global digital operations & growth manager,
JGL

Tina
Kovač

Owner & English and German Teacher,
Fluent

prof.dr.sc. Nikola Mrvac

obnašatelj dužnosti dekana,
Metalurški fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Hrvoje
Manola

Owner,
Manola Aestetic studio
dinnercoffee-cuparrow-down
Želite li primati obavijesti o novim edukacijama koje objavimo? Želim Ne hvala