Marketing na društvenim mrežama

Četvrtak, 30. 03. 2023. | 09:0016:00

Ilija Brajković 

Kontra

Hotel Sheraton

Kneza Borne 2, Zagreb

Maksimalan broj sudionika

16

Kotizacija

212,36  (1.600,03 kn)

+ PDV

Marketing na društvenim mrežama je nezaistavan za promociju i angažman korisnika (potencijalnih kupaca i kupaca) zbog široke upotrebe i masovnosti populacije koja je dostupna, ali i zbog jako dobrog targetiranja unutar mase kojeg omogućavaju.

Međutim, vrlo je važno da se koriste na ispravan način i ciljano jer je stručno i plansko upravljanje društvenim mrežama jedini način da se postignu ciljevi i ostvare rezultati, a ne postigne kontraefekt.

Na ovom ćete seminaru naučiti kako koristiti društvene mreže za promociju različitog sadržaja, prodaju, prikupljanje leadova, izgradnju svijesti o vašem brandu, ostvarivanje dugoročnih i kratkoročnih ciljeva, odabrati društvene mreže za sebe (vaš brand).

Kako povezati društvene mreže s ostalim online i offline kanalima za komunikaciju, kreirati strategiju nastupa na društvenim mrežama kojom se efikasno dolazi do ciljane skupine i zadržava je, Facebook oglašavanje, Instagram oglašavanje…

Kroz praktične primjere i prezentacije kampanja, objasnit će se put od kreiranja strategije do ostvarivanja ciljeva kao i savjeti i trikovi za što efikasnije korištenje društvenih mreža u marketinške svrhe.

Namjena

Ovaj seminar je namijenjen svima koji se bave marketingom direktno ili indirektno, managerima i voditeljima marketinških odjela (bez obzira radi li se marketingu na društvenim mrežama interno ili se outsourcea agenciji), community managerima i onima koji se žele baviti tim poslom, vlasnicima manjih poduzeća i obrta, zaposlenicima u digitalnim marketinškim odjelima…

Način realizacije

PPT prezentacija, demonstracija pojedinih društvenih mreža, alata i aplikacija, praktičnih primjera i vježbi.

Iz programa seminara

I. Uloga i pozicija marketinga na društvenim mrežama u cjelokupnom marketingu

  • Što očekivati od društvenih mreža?
  • Hoće li društvene mreže riješiti sve vaše probleme?

II. Strateški pristup marketingu na društvenim mrežama

  • Postavljanje ciljeva
  • Organizacija rada
  • Zašto broj fanova na Facebook više nije toliko bitan?
  • Odabir kanala s obzirom na ciljanu skupinu i postavljene ciljeve
  • Odabir načina komunikacije
  • Kreiranje plana komunikacije

III. Sadržaj na društvenim mrežama

  • Kreiranje primjerenog sadržaja za pojedinu društvenu mrežu
  • Plasiranje sadržaja na različitim društvenim mrežama (tehnike i alati)
  • Upravljanje sadržajem kojeg objavljuju korisnici na društvenim mrežama

IV. Komunikacija na društvenim mrežama

  • Upravljanje komunikacijom s korisnicima na društvenim mrežama
  • Krizno komuniciranje na društvenim mrežama
  • Kako upravljati hejterima na društvenim mrežama?

V. Praćenje rezultata komunikacije i promocije na društvenim mrežama

VI. Oglašavanje

  • Facebook - Kreiranje oglasa u Ads manageru
  • Instagram - Kreiranje oglasa u Ads manageru
  • Analiza oglasa
  • Rezultati i optimizacija oglasa

VII. Case studies

  • Primjeri uspješnih kampanja, stranica, profila, nagradnih natječaja, oglašivačkih kampanja…

Raspored seminara

I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)

PREDAVAČ: Ilija Brajković

Ilija Brajković
Kontra

Ilija Brajković je godinama aktivan na internetskoj sceni, a posljednjih deset godina se aktivno posvetio digitalnom marketingu. U duši geek, ali život ga odnio u nešto u čemu još više uživa. Danas partner u digitalnoj agenciji Kontra gdje vodi odnose s klijentima i fanovima. Radio kao community manager za najpoznatiji hrvatski startup ShoutEm gdje je upravljao zajednicom sastavljenom od korisnika iz svih krajeva svijeta. Nakon toga, radio s velikim klijentima poput Microsofta Hrvatska, Turističke zajednice Grada Zagreba, Kenwooda i Renaulta. Redoviti je predavač na mnogim konferencijama i seminarima u zemlji i inozemstvu, uvijek među najbolje ocjenjenim predavačima.

Broj sudionika/prijava

Seminar je istekao