Digitalni marketing - sve što trebate znati

Četvrtak, 13. 04. 2023. | 09:0016:00

Mario Pintar 

Marketing Manager

Hotel Sheraton

Kneza Borne 2, Zagreb

Maksimalan broj sudionika

16

Kotizacija

265,45  (2.000,03 kn)

U cijenu je uračunat PDV.

Prijavi se na seminar

Digitalni marketing je širok pojam, a predstavlja korištenje digitalnih kanala kao što su web stranice, tražilice, društvene mreže, blog, email marketing i druge za promoviranje proizvoda ili usluga na Internetu.

Omogućuje tvrtkama, ustanovama, organizacijama i drugim pravnim i fizičkim osobama da dosegnu svoju ciljanu publiku na učinkovit i direktan način koji ne bi bio moguć tradicionalnim kanalima poput TV i radio reklama, jumbo plakata ili oglasa u novinama.

Najveća prednost digitalnog marketinga u odnosu na tradicionalni marketing je mjerljivost tj. mogućnost praćenja uspješnosti kampanja i aktivnosti koje se provode preko digitalnih kanala.

Osim toga, njegove prednosti su brzina, niži troškovi, interaktivnost i bolji povrat uložene investicije (ROI). Kako bi iskoristili sve te prednosti, važno je postaviti dobru strategiju i izabrati one kanale i alate koji su za određenu tvrtku ili obrt najbolji.

Seminar je podijeljen u 5 tematskih cjelina:

  • digitalni marketing
  • web stranice
  • content marketing
  • promocija web stranice/trgovine/bloga
  • emai marketing

Web stranica trebala bi biti centralno mjesto digitalnog marketinga, a sve ostale aktivnosti usmjerene su prema njoj. Social media marketing (društvene mreže), content marketing (blog, video, infografike, ebook, ...), Google Ads, email marketing (newsletter) kao i ostali kanali promocije moraju biti usmjereni na web kao centralno mjesto vaše online promocije.

Prilikom izrade web stranice ili redizajna postojeće, više je koraka od ideje do realizacije, ali neke od tih koraka možete odraditi i paralelno. Registracija domene, izbor web hosting providera, plan za izradu ili redizajn, sama izrada weba, održavanje/ažuriranje weba, promocija… Za sve te korake treba se dobro pripremiti i izabrati najbolje platforme i rješenja.

U vremenu u kojem živimo, gdje je gotovo sve postalo digitalno, zanimanja vezana za digitalni marketing su traženija, a opis poslova i odgovornosti sve zahtjevniji. Ljudi koji se bave tim područjem marketinga trebaju imati puno više znanja, od toga kako funkcionira web hosting i email, kako izabrati naziv domene i gdje domenu registrirati, koju platformu koristiti za izradu web stranice, itd.

Uz sve to, traži se poznavanje digitalnih medija, priprema i optimizacija sadržaja za web (SEO), poznavanje Google Analyticsa, Google i Facebook oglašavanja, stvaranje digitalnog sadržaja (engl. copywriting) te načina njegove promocije, izrada newsletter kampanja i još puno toga.

Svrha ovog seminara je dati odgovore na pitanja – kako definirati digitalnu strategiju, kako se pripremiti za izradu ili redizajn web stranice, kako izabrati domenu i hosting za web, preko kojih kanala raditi promociju web stranice ili web trgovine, kakav sadržaj stvarati i gdje ga promovirati, kako pisati blog članke, kako funkcionira email newsletter, koji su elementi email newslettera, zašto i kada ga slati, koje su njegove prednosti, koju statistiku pratiti, itd.

Namjena

Seminar je namijenjen direktorima i voditeljima marketinga, brand managerima, direktorima i voditeljima prodaje, vlasnicima tvrtki i obrta, ravnateljima javnih ustanova te drugim osobama koje na bilo koji način u komunikaciji sa svojim klijentima/korisnicima/kupcima/poslovnim partnerima koriste web stranicu/trgovinu/blog, društvene mreže, newsletter kao kanale razmjene informacija te online promociju sadržaja kojeg stvaraju.

Način realizacije

Predavanje s PP prezentacijom, vježbe u grupi, analiza primjera iz prakse (tvrtke iz kojih dolaze sudionici seminara), pitanja i odgovori u bilo koje vrijeme održavanja seminara.

Iz programa seminara

Digitalni marketing

  • Pozicija i važnost digitalnog marketinga u promociji tvrtke
  • Zašto digitalni marketing?
  • Digitalna strategija – uloga i značaj
  • Prednosti digitalnog marketinga

Web stranice

  • Izbor i registracija domene
  • Savjeti za izbor web hostinga
  • Osnovni elementi svakog weba
  • SEO/SEM
  • Što mora sadržavati plan za izradu ili redizajn web stranice?
  • Zašto korisnici napuštaju vaše web stranice?

Content marketing

  • Content marketing strategija
  • Oblici sadržaja kojeg možete stvarati
  • Kako napisati dobar blog članak?
  • Elementi blog članka
  • Primjer iz prakse

Promocija web stranice/trgovine/bloga

  • Facebook oglašavanje (osnove)
  • Google oglašavanje (osnove)
  • Linkedin oglašavanje (osnove)
  • Kako pisati dobre objave na društvenim mrežama?
  • Timing objava

Email marketing

  • Prednosti email marketinga
  • Osnovni elementi dobrog newslettera
  • Kako napraviti dobar newsletter?
  • Kako izgraditi kvalitetnu mailing listu (bazu pretplatnika)?
  • Segmentacija i AB testing prilikom slanja newslettera
  • Kada slati newsletter?

Ostalo

  • Praktičan primjer izrade jednog newslettera sa svim bitnim elementima
  • Što predstavlja neželjene elektroničke komunikacije - SPAM?
  • Kako se zaštititi od SPAM-a?
  • Analiza newslettera tvrtki iz kojih dolaze polaznici seminara
  • Alati i servisi za pripremu dobrog sadržaja za newsletter

PREDAVAČ: Mario Pintar

Mario Pintar
Marketing Manager

Mario Pintar je marketing manager u Micro-Linku. Svoje Internet putovanje započeo je prije više od 30 godina. Iskustvo u području marketinga, web dizajna, digitalnog marketinga i web tehnologija dodatno gradi kao glavni i odgovorni urednik web stranica Podravke te kao direktor/voditelj marketinga u tvrtkama Segrad, Avalon, Hangar 18, Pro-Ping i Micro-Link. U Podravki sudjeluje u izradi jednog od prvih newslettera na ovim prostorima. U svojoj karijeri radio je na više od 150 web projekata. Zanimaju ga nove tehnologije, marketing, društvene mreže, online alati i sport. Više od 10 godina piše blog članke i drži predavanja iz područja marketinga.

Broj sudionika/prijava