poslovne edukacije

Asertivnost - kako se zauzeti za sebe

Četvrtak, 01. 06. 2023. | 09:0016:00

Snježana Kupres 

NLP i prodajni trener

Hotel Sheraton

Kneza Borne 2, Zagreb

Maksimalan broj sudionika

16

Kotizacija

212,36  (1.600,03 kn)

+ PDV

Tema asertivnosti je za vas :

  • ako se osjećate kao da se vaše mišljenje ne čuje ili da ljudi ponekad odbacuju ili čak potkopavaju vaša stajališta
  • ako imate naviku rješavati situacije agresivno ili pasivno
  • ako vam nedostaje samopouzdanja da javno i jasno progovorite i izrazite svoje potrebe i očekivanja
  • želite još nešto naučiti o asertivnosti kao vještini

Na ovoj radionici ćete imati priliku dobiti odgovore na pitanje zašto je asertivnost važna te usvojiti neke strategije asertivnosti.

Što je asertivnost?

Asertivnost je vještina koja vam može pomoći da bolje upravljate sobom, ljudima i situacijama. To je sposobnost da izrazite pozitivno svoje mišljenje potrebe uvažavajući istovremeno mišljenje i potrebe sugovornika.

Razlika između asertivnog i agresivnog ponašanja

Asertivnost se temelji na ravnoteži. Zahtijeva otvoreno komuniciranje potreba i očekivanja, pri čemu uvijek uzimate u obzir prava, potrebe i želje drugih. Kada ste asertivni, samouvjereni ste i iz toga crpite snagu kako biste svoje mišljenje iznijeli čvrsto, jasno i s empatijom.

Agresivno ponašanje temelji se na pobjedi. Činite ono što je u vašem najboljem interesu bez obzira na prava, potrebe, osjećaje ili želje drugih ljudi.

Asertivni ljudi u poslovnom okruženju su:

  • izvrsni suradnci koji zadatke i poslove obavljaju na način tako da se prema ljudima odnose s poštovanjem i često su viđeni kako osobe s kojima ljudi vole radit
  • izvrsni pregovarači, sposobni prepoznati interese protivničke pozicije i lakše pronaći zajednički jezik s njima.
  • manje tjeskobni i pod stresom
  • samouvjereni i ne osjećaju se ugroženo ili kao žrtve kada stvari ne idu prema planu ili očekivanjima.
  • asertivnost omogućava veće zadovoljstvo poslom te potiče samopouzdano reći "da" osobi i "ne" zadatku te postaviti i održavati jasne

Teme radionice

  • Što je asertivnost?
  • Asertivnost i empatija
  • Kako razviti vještinu asertivnog ponašanja?
  • Zauzimaje različitih perspektiva - kako bolje razumjeti ljude i situacije
  • Kako asertivno komunicirati?

PREDAVAČ: Snježana Kupres

Snježana Kupres
NLP i prodajni trener

Snježana Kupres, NLP i prodajni trener, medijator. Svoje 25-ogodišnje prodajno iskustvo, od čega 19 na izvršnim pozicijama, i 10-ogodišnje iskustvo u podučavanju odraslih stjecala je u Zagrebu, Kuala Lumpuru, Singapuru, Londonu i Ženevi. Nakon rada za Malaysia Airlines i Tal Aviation Group u segmentima prodaje i marketinga, počinje podučavati i obrazuje se za Sales Excellence u Londonu, NLP certificiranog trenera te izmiritelja pri Hrvatskoj udruzi za mirenje. Priprema i izvodi edukacije iz područja: prodaje, pregovaranja, komunikacijskih vještina, vještina prezentiranja, socijalnih kompetencija, BMC ( Business Model Canvas), NLP praktičarski program, Growth Mindset program, Go to market strategy program.

Broj sudionika/prijava

Seminar je istekao